Kuinka monen kumppanin kanssa olet asunut virallisesti yhdessä ja ikäsi?
Tehdääs tällainen galluppi.
Itse olen asunut vain yhden miehen kanssa yhdessä, josta tuli aviomieheni.
N45
Kommentit (70)
Yhden, eli exän. Hänen kanssaan tuli asuttua yhdessä yli 25 v. Nyt asun yksin, kun lapsikin jo muutti pois kotoa.
-48v
Nolla, ellei opiskelu aikana lasketa heitä kumppaneiksi, joiden kanssa asuin samaa solukämppää.
Oma ikää 45 -vuotta
Yhden. Enkä ole itseasiassa ikinä asunut yksin vaan muutin lapsuuden kodista suoraan nykyisen puolisoni kanssa yhteen. 32v.
Oletpa utelias! Mitäs sillä tiedolla teet? Kalastelet tuttuja henkilöitä ketjusta? En kerro!
yksin elänyt koko elämäni. mies 50v
Vierailija kirjoitti:
Yhden kanssa. Erottiin kolmen vuoden jälkeen. Nyt suunnittelen yhteenmuuttoa toisen kanssa. Pitää oma elintaso saada ennen sitä miehen elintason kanssa samalle tasolle. Menee luultavasti pari vuotta.
N32
Et tule saamaan kiinni. Ja onko väliäkään? Itsekin olen koko yhteisen 20 vuoden taipaleemme ajan tienannut 50-100 % enemmän kuin vaimoni. Ainakaan minua ei ole haitannut. Odottelisimme edelleen yhteenmuuttoa, jos olisi pitänyt olla rahalliset puntit tasan. Yhteiset rahat olleet alusta asti.
Yhden, nyt jo yli puolet aikuisiästäni ja lähes puolet iästänikin. M48
Vierailija kirjoitti:
Yhden kanssa. Erottiin kolmen vuoden jälkeen. Nyt suunnittelen yhteenmuuttoa toisen kanssa. Pitää oma elintaso saada ennen sitä miehen elintason kanssa samalle tasolle. Menee luultavasti pari vuotta.
N32
? Olen kysymysmerkkinä.
Yhden kanssa, olen nyt 56v.
(ja siis tämä puolisoni on ainoa mies elämässäni, ainakin tähän mennessä)
Yhden (jonka kanssa edelleen asun). Ikää 28v.
Kolmen.
Ensimmäisen kerran 17-22-vuotiaana.
Toisen kerran 24-vuotiaana. Asumista kesti vähän reilun vuoden.
Sitten tapasinkin aviomieheni. Täytän tänä vuonna 41.
Seitsemän eri miehen kanssa. Aina se olen ollut minä joka on lähtenyt. Mussa on varmaan jotain vikaa.
N42v
2. Ikävuodet 19-23 ja 30-> , nyt olen 51.
Kahden, kumpikaan avoliitto ei kestänyt kuin muutaman kuukauden N30
Nyt toiveissa olisi löytää kumppani, joka haluaisi asua omassa kodissaan, mutta seurustella kuitenkin
Yhden. 2 vuotta. N57 Siinäkin 2v.liikaa. Kivempaa yksin.
Ensirakkauden ja sitten aviomiehen kanssa.