Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piereskeleekö ihmiset muka 8-10 kertaa päivässä?? En muista pieraisseeni kertaakaan eilen enkä tänään

Vierailija
06.09.2023 |

Hyvin harvoin pierettää.
Mutta saan kyllä väkisin väänettyä tuhnun.
Onko tämä ongelma?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään kiintiötä.

Pieraisun tarve riippuu ihan siitä, kuinka paljon suoli erittää kaasua.

Miksi pitäisi pieraista jos ei ole tarvetta.

Vierailija
2/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet kaasutellut nukkuessasi ja ruokavaliosi on suolistobakteereiden kannalta vähän kaasua tuottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskely johtuu sopimattomasta syömisestä. Ilmavaivat eivät ole terveyden merkki.

Vierailija
4/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kolonoskopiaa.

Vierailija
5/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ongelma. Tervesuoli erittää toimiessaan kaasua.

Mene lääkäriin. Onko muita vatsaongelmia? Ummetusta?

Vierailija
6/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen todella paljon enemmän kuin 8-10 krt päivässä, mutta olenkin vegaani

Vierailija
7/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee piereskeltyä, joskus tulee lusikallinen housuihinkin eli ns. varren kera.

Vierailija
8/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kolonoskopiaa.

Tai syömisten korjaamista :)

Vierailija
9/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piereskelen todella paljon enemmän kuin 8-10 krt päivässä, mutta olenkin vegaani

Teillä (vegaaneilla) onkin niin huono ruokavalio.

Vierailija
10/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomaan suuren eron piereskelyssä ihan sen mukaan, mitä olen syönyt.

Esim. ruisleipä aiheuttaa järkyttäviä pieruja koko seuraavaksi päiväksi.

Syön yleensä vaaleaa leipää ja en piereskele juuri yhtään, tyyliin ehkä 3 kertaa päivässä. Mutta jos olen syönyt ruisleipää, seuraava päivä menee siten, että piereskelen joka ikinen tunti hereilläoloni ajan.

Toinen on herneet. Ostin herneitä tuossa kymmeneen eri otteeseen ja aina kun olin syönyt herneitä koko seuraava päivä meni piereskellessä. Kauppareissuki oli hankala, ku piti piereskellä koko ajan.

Vierailija
11/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin VÄHÄN?!

Vierailija
12/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex mies piereskeli noin 10 kertaa tunnissa. Välillä jopa 40-50 kertaa yhden tunnin aikana.

Välillä kun istuimme vierekkäin ja olin koneella, mistä näin kellon, niin vilkaisin aina kelloa, kun hän pieraisi. Hän piereskeli puolen tunnin aikana keskimäärin 1-2 minuutin välein.

Se oli jotain aivan käsittämätöntä.

Vierailija
13/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex mies piereskeli noin 10 kertaa tunnissa. Välillä jopa 40-50 kertaa yhden tunnin aikana.

Välillä kun istuimme vierekkäin ja olin koneella, mistä näin kellon, niin vilkaisin aina kelloa, kun hän pieraisi. Hän piereskeli puolen tunnin aikana keskimäärin 1-2 minuutin välein.

Mahtoi kulua kalsareita äijällä.

Vierailija
14/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla semmoinen pieni tussahdus, jota et edes huomaa. Ja hajultaankin hyvin mieto. 

Vierailija
15/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säynätsalo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtoi kulua kalsareita äijällä.

Miten piereskely kuluttaa kalsareita? Itsekin piereskelen mutta ei mun kalsarit siitä kulu. Likaantuminenkin tapahtuu muista syistä.

Vierailija
16/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Ei ihme että on ex-mies.

Vierailija
17/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas pieraisen oikeasti varmaan 100 kertaa päivässä. Herkkä vatsa, joka ottaa nokkiinsa vähän joka ruoasta, mutta vältän vain sellaisia, jotka aiheuttavat kipuja. Jos haluaisin välttää ilmavaivojakin, olisi ruokavalioni hyvin suppea. Tasaan siis tilastoja esim. sinun ilmavaivattomuudestasi.

Vierailija
18/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a - mene ja tiedä - töissä minua kutsutaan "soivaksi perseeksi".

M 48

Vierailija
19/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ilmavaivat väheni huomattavasti kun lopetin hiilihapollisten juomien kittaamisen. Toisaalta kaalit taas lisää ilmavaivoja, mutta en mä siitä välitä. Ne on hyviä ja terveellisiä. Ei mun mahaan kuitenkaan satu eikä ole pakottavaa tarvetta piereskellä ihmisten ilmoilla.

Vierailija
20/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.Oletko varma ,vai etkö ole nukkunut yhtään,luonto hoitaa sen myös nukkuessasi.Harva havahtuu siihen että peiton alla pöllähtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi