Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piereskeleekö ihmiset muka 8-10 kertaa päivässä?? En muista pieraisseeni kertaakaan eilen enkä tänään

Vierailija
06.09.2023 |

Hyvin harvoin pierettää.
Mutta saan kyllä väkisin väänettyä tuhnun.
Onko tämä ongelma?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ongelma. Tervesuoli erittää toimiessaan kaasua.

Mene lääkäriin. Onko muita vatsaongelmia? Ummetusta?

Itseasiassa ilmavaivat usein aiheuttavat ummetusta. Kun suoli on täynnä ilmaa ei uloste pääse liikkumaan niin helposti eteenpäin. Voi tietysti olla niinkin päin että kärsii ripulista ja on ilmavaivoja (usein nämä jutut liittyvät ärtyvän suolen oireyhtymään tai muuhun suolistosairauteen.) Liikunta on siksi hyväksi ummetuksesta kärsivälle että se lisää suolen liikettä ja näin ilma ja uloste pääsevät etenemään paremmin.

Vierailija
22/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piereskelen todella paljon enemmän kuin 8-10 krt päivässä, mutta olenkin vegaani

Mää olen tottunut hoitaan muidenkin kiintiöt mutta

kasvisruoka se vasta vatsan saikin pöriseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piereskely johtuu sopimattomasta syömisestä. Ilmavaivat eivät ole terveyden merkki.

Et voisi olla enempää väärässä. Monet terveelliset ruoat kuten kaalit aiheuttavat suolistokaasuja. Ihminen on nimennyt piereskelyn ilmavaivoiksi, vaikka kyse ei ole mistään vaivasta (toki joillain ihmisillä voi mennä vaivaksi saakka, mutta se on eri asia, jos on vatsaongelmia), vaan normaalista ihmisen fysiologiaan liittyvästä asiasta.

Vierailija
24/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätkö jo kuita vai aurinkoa, oletko sinkoutunut avaruuteen ilmapallon lailla

Vierailija
25/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä piereskely on vapauttavaa

Vierailija
26/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex mies piereskeli noin 10 kertaa tunnissa. Välillä jopa 40-50 kertaa yhden tunnin aikana.

Välillä kun istuimme vierekkäin ja olin koneella, mistä näin kellon, niin vilkaisin aina kelloa, kun hän pieraisi. Hän piereskeli puolen tunnin aikana keskimäärin 1-2 minuutin välein.

Se oli jotain aivan käsittämätöntä.

Hyi hitto. Ei ihme että on ex-mies.

Jotkut ovat alapeukuttaneet ja se on toki heidän asiansa. Itse en haluaisi olla jatkuvassa kakanhajussa.

Vierailija
27/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kakalla käydessä rupsujen päästely on piereskelyä.  Teetkö edes sitä ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä