Peniksen pituus on suomessa keskimäärin 13,5 cm (50 % alle). Palstalla muka 15 cm on lyhyt (ehkä 20 % suomimiehistä saavuttaa). Miksi kaikki...
Peniksen pituus on suomessa keskimäärin 13,5 cm (50 % alle). Palstalla muka 15 cm on lyhyt (ehkä 20 % suomimiehistä saavuttaa). Miksi kaikki valehtelemme?
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
En vaan suostu uskomaan että tuo keskikoko pitää paikkaansa. Kun uimahalleissa nykynuoria katselee niin varmaan keskikoko levossa tuota luokkaa
Penisten keskikoko tutkitusti kasvussa, ihan mahdollista että nuorten keskikoko 16-17cm vaikka koko väestön keskimitta olisi sen 14cm
Vierailija kirjoitti:
"Itse olet urpo, kun sulla ei ole itselläsi mitään millä kumoat tukijoiden väitteet. Mitä sinä urpo mulle siitä keuhkoat. Ota selvää, äläkä mussuta."
Tuossa keskiarvot maittain, vaihtelua on melkoisesti:
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/penis-size-by-country
En ole yhtään mainitsemaasi tutkimusta nähnyt, jossa muka koko ei vaihtelisi eri puolella maapalloa. Ovatko kaikki ihmisetkin saman mittaisia? Se 145 cm pygmi on yhtä pitkä kuin 190 cm hollantilainen, koska joku "tutkimus" niin väittää?
Olet joko provo tai äärimmäisen vajaa.
Tuo "tutkimus" nyt ei tunnetusti perustu mihinkään muuhun kuin siihen, ketkä valehdelleen eniten. Katso niitä cald sdn tilastoja lue uskottavuuksia miten laadittu.
Vierailija kirjoitti:
"Melko ohut sulla, jos on hodarinakin paksuinen. Varmaan kuitenkin ihan söpö."
Juu söpö on :3
Silti kauhea megapenis näiden nollatutkimusten mukaan!
Kun sanotaan, että osalla älykkyysosamäärä on sama kuin kullin pituus, niin sinun kohdalla tämä pitänee paikkansa. Pituutta sinulla on selvästi keskimääräistä enemmän, mutta hodarinakin paksuudella kullin koko (= tilavuus) jää kyllä valitettavan pieneksi. Ei kannata lähteä ns. viivoille peruskullien kanssa, koska jäät kakkoseksi.
Lähdetään siitä, että keskustelussa kerrotut tutkimukset penisten koon kasvusta pitävät paikkansa. Joku laski, että tilastoissa ilmoitettujen lukujen perusteella kasvua on tullut keskimäärin noin 0,3mm vuodessa, eli 3mm 10 vuodessa. Nämä siis erektiomittoja. Uskon vilpittömästi, että tämä voi pitää paikkansa. Tämän pohjalta minulla olisi kysymys näille uimahallikyttääjille: Millainen haukankatse teillä on, että pystytte saunan löylyissä tai suihkutiloissa tekemään näitä analyysejänne? Juttujen perusteella parikymppisillä kolleilla on vaappuu vain isoja kulleja jalkojen välissä ja keski-ikäisillä pikku nakkeja. Kuitenkin tässä noin 20 vuoden ikäeron aikana erektioiden keskimitta on kasvanut sen noin 0,6cm. Olettaen että lepotilasta erektioon kasvua tapahtuu ehkä 30-50% (?). Eli lepotilan keskimitta on siis kasvanut arviolta ehkä 3-4mm. Mitä mittatekniikoita käytätte, jotta pystytte nämä havaintonne tekemään?
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään siitä, että keskustelussa kerrotut tutkimukset penisten koon kasvusta pitävät paikkansa. Joku laski, että tilastoissa ilmoitettujen lukujen perusteella kasvua on tullut keskimäärin noin 0,3mm vuodessa, eli 3mm 10 vuodessa. Nämä siis erektiomittoja. Uskon vilpittömästi, että tämä voi pitää paikkansa. Tämän pohjalta minulla olisi kysymys näille uimahallikyttääjille: Millainen haukankatse teillä on, että pystytte saunan löylyissä tai suihkutiloissa tekemään näitä analyysejänne? Juttujen perusteella parikymppisillä kolleilla on vaappuu vain isoja kulleja jalkojen välissä ja keski-ikäisillä pikku nakkeja. Kuitenkin tässä noin 20 vuoden ikäeron aikana erektioiden keskimitta on kasvanut sen noin 0,6cm. Olettaen että lepotilasta erektioon kasvua tapahtuu ehkä 30-50% (?). Eli lepotilan keskimitta on siis kasvanut arviolta ehkä 3-4mm. Mitä mittatekniikoita käytätte, jotta pystytte nämä havaintonne tekemään?
Ja lähdetään nyt vielä siitäkin, että lepomittakin vaihtelee vaikka kuinka hemmetin paljon ihan tilanteesta ja kuun asennosta johtuen, etenkin jos on ns grower-mallia.
Pitää huomioida, että nuorilla miehillä on ääreisverenkierto parempi kuin vanhemmilla, joten nuorten kullit on lepotilassa viileämmässäkin tilassa isompia ja lähellä normikokoa. Näin oli itselläkin nuorena. Nykyisin vain kesälämmössä tai lämpimien housujen suojassa lepomitta sama 15cm kuin ennekin. Ympärysmittaa 11-12cm lämmöistä riippuen. Nyt kun menee kylmään veteen uimaan tai viileässä uimahallin suihkutilaossa, niin kutistuu jo lähelle 10cm ja samoin ympärysmitta. Kylmässä jo alle 10cm mitan, mitä ei ikinä ennen ole ollut. Joten ei vanhemmilla miehillä uimahallissa ihan heti näy isompaa paksumpaa kullia tai sitten on jotain homoviboja.
Aika helppo uimahallissa ja miestensaunoissa on lepomittoja havainnoida. Enemmistöllä selvästi alle 10cm, joku 6-8cm ja ympärysmitat ehkä vähän enemmän toisilla, jos on. . Ei niistä kasva ikinä mitään 17cm jättejä. Ne 15cm lepomitat nuoremmillakin miehillä on harvinaisia ja jos on, niin sekin voi johtua siitä, että ujostelevat alastomuutta ja siksi vähän turvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää huomioida, että nuorilla miehillä on ääreisverenkierto parempi kuin vanhemmilla, joten nuorten kullit on lepotilassa viileämmässäkin tilassa isompia ja lähellä normikokoa. Näin oli itselläkin nuorena. Nykyisin vain kesälämmössä tai lämpimien housujen suojassa lepomitta sama 15cm kuin ennekin. Ympärysmittaa 11-12cm lämmöistä riippuen. Nyt kun menee kylmään veteen uimaan tai viileässä uimahallin suihkutilaossa, niin kutistuu jo lähelle 10cm ja samoin ympärysmitta. Kylmässä jo alle 10cm mitan, mitä ei ikinä ennen ole ollut. Joten ei vanhemmilla miehillä uimahallissa ihan heti näy isompaa paksumpaa kullia tai sitten on jotain homoviboja.
Aika helppo uimahallissa ja miestensaunoissa on lepomittoja havainnoida. Enemmistöllä selvästi alle 10cm, joku 6-8cm ja ympärysmitat ehkä vähän enemmän toisilla, jos on. . Ei niistä kasva ikinä mitään 17cm jättejä. Ne 15cm lepomitat nuoremmillakin miehillä on harvinaisia ja jos on, ni
Äläs nyt tule sotkemaan hyvää keskustelua. Joku jo kertoi aiemmin, että nuorilla suomikolleilla on keskimäärin 16-17cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse olet urpo, kun sulla ei ole itselläsi mitään millä kumoat tukijoiden väitteet. Mitä sinä urpo mulle siitä keuhkoat. Ota selvää, äläkä mussuta."
Tuossa keskiarvot maittain, vaihtelua on melkoisesti:
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/penis-size-by-country
En ole yhtään mainitsemaasi tutkimusta nähnyt, jossa muka koko ei vaihtelisi eri puolella maapalloa. Ovatko kaikki ihmisetkin saman mittaisia? Se 145 cm pygmi on yhtä pitkä kuin 190 cm hollantilainen, koska joku "tutkimus" niin väittää?
Olet joko provo tai äärimmäisen vajaa.
Tuo "tutkimus" nyt ei tunnetusti perustu mihinkään muuhun kuin siihen, ketkä valehdelleen eniten. Katso niitä cald sdn tilastoja lue uskottavuuksia miten laadittu.
Niissäkin on alueellisia eroja! Ja laadittu ensisijaisesti vanhoilla, sairailla miehillä!
Ei jaksa provojen kanssa jankata. Todetaan sitten, että 17cm penikseni on mielikuvituksen tuote, ja että se 10 cm on ihan keskiverto. 13 cm on keskiarvo myös nuorilla, ja 15 cm on jättiharvinaisuus.
Pitäkää tunkkinne. Ja nysäkullinne papat.
Viihdyttävä ketju.
Tämän perusteella voi päätyä johtopäätökseen, etteivät mm. lesbot voi nauttia seksistä keskenään... Ja useimmat ko. ryhmän harrastamat asennot (joissa penetraatiolla ei btw ole mitään tekemistä) ovat turhia. (Ja mainitaan vielä, että olen tavannut kauniita lesboja, jotka ovat tyytyväisiä sukupuolisuuteensa).
Itse olen urheilullinen 190 cm mies ns. keskimittaisella kullilla. Minun ei ole koskaan tarvinnut mainostaa vehkeen kokoa. Hyvin on kelvannut, ja moni olisi halunnut sitä pysyvämminkin:)
Eli väitän, ettei dikkiksen koolla voi kompensoida ulkoista olemusta. Jos mies on pitkä ja komea, niin kukaan ei kullin kokoa kysele, vaan se on vientiä.
Nysäisyys löytyy muualta kuin jalkojen välistä!
Vierailija kirjoitti:
Viihdyttävä ketju.
Tämän perusteella voi päätyä johtopäätökseen, etteivät mm. lesbot voi nauttia seksistä keskenään... Ja useimmat ko. ryhmän harrastamat asennot (joissa penetraatiolla ei btw ole mitään tekemistä) ovat turhia. (Ja mainitaan vielä, että olen tavannut kauniita lesboja, jotka ovat tyytyväisiä sukupuolisuuteensa).
Itse olen urheilullinen 190 cm mies ns. keskimittaisella kullilla. Minun ei ole koskaan tarvinnut mainostaa vehkeen kokoa. Hyvin on kelvannut, ja moni olisi halunnut sitä pysyvämminkin:)
Eli väitän, ettei dikkiksen koolla voi kompensoida ulkoista olemusta. Jos mies on pitkä ja komea, niin kukaan ei kullin kokoa kysele, vaan se on vientiä.
Dickillä et voi kompensoida mitään, mitä parisuhteessa tai ylipäänsä naisten kanssa tarvitaan. Jos olet ns. kirveellä veistetty ja sosiaalisesti kykenemätön, niin yksinäsi joudut sitä kulliasia vatkaamaan, oli se sitten kuinka iso tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa provojen kanssa jankata. Todetaan sitten, että 17cm penikseni on mielikuvituksen tuote, ja että se 10 cm on ihan keskiverto. 13 cm on keskiarvo myös nuorilla, ja 15 cm on jättiharvinaisuus.
Pitäkää tunkkinne. Ja nysäkullinne papat.
Koskas siellä apukoulussa lomat päättyvät? Äiti ei taida tietää, että ole livahtanut salaa internettiin?
Omasta mielestä pitäisi tehdä joka vuosi kutsuntojen terveystarkastuksen yhteydessä koko ikäluokalle virallinen terveydenhuollon ammattilaisen suorittama mittaus ja näistä saataisiin sitten luotettavat tilastot
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä pitäisi tehdä joka vuosi kutsuntojen terveystarkastuksen yhteydessä koko ikäluokalle virallinen terveydenhuollon ammattilaisen suorittama mittaus ja näistä saataisiin sitten luotettavat tilastot
Ei se riitä. Mittaus tarvitaan joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Viihdyttävä ketju.
Lesbot varmaan tykkää enemmän siitä pillusta kuin kullista. Siksi heitä lesboiksi kutsutaan.
Tuskin lesbo tai heterokaan paljon kiihottuu nysäkullisesta kaljamahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdyttävä ketju.
Dickillä et voi kompensoida mitään, mitä parisuhteessa tai ylipäänsä naisten kanssa tarvitaan. Jos olet ns. kirveellä veistetty ja so
Sen takia täällä, jotkut yrittää päteä kullinmitoillaan kun oikeassa elämässä ovat niin tumpeloita sosiaalisesti, etteivät saa naista millään.
Tilastiedettä harrastaa yllättävän moni, vaikka luulisi sen olevan aika tylsä ja teoreettinen harrastus.
Sehän on selvä. Mahdoton ajatuskin, että jollain olisi iso kulli, onnellinen pitkä parisuhde, autot veneet ja mökit jne jne. Naiset on muuten ne, jotka tekevät valinnat parisuhteissa ja heillä on omia kriteerejään. Vakka kantensa valitsee. Niissä ei bermarit tai ferrarit paljoa paina.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on selvä. Mahdoton ajatuskin, että jollain olisi iso kulli, onnellinen pitkä parisuhde, autot veneet ja mökit jne jne. Naiset on muuten ne, jotka tekevät valinnat parisuhteissa ja heillä on omia kriteerejään. Vakka kantensa valitsee. Niissä ei bermarit tai ferrarit paljoa paina.
Olet naivi, jos aidosti ajattelet noin. Menestynyt mies kiinnostaa naisia ja mies valitsee tarjouksista mieluisan. Lähiöpubeissa naiset valitsee sen yläkoulutasta tutun pellen, joka on muuttanut viereiseen vuokrakerrostaloon.
"Melko ohut sulla, jos on hodarinakin paksuinen. Varmaan kuitenkin ihan söpö."
Juu söpö on :3
Silti kauhea megapenis näiden nollatutkimusten mukaan!