Kokataan yhdessä treffeillä, mutta mitä?
Olemme vasta tutustuneet, minkälaista ruokaa voisi laittaa yhdessä? Ei mitään liian vaikeaa tai aikaa vievää.
Olen itse ihan hyvä kokki, mutta en vaan keksi.
Kommentit (82)
Jos te aiotte kokata yhdessä, miksi ette myös mieti yhdessä sitä mitä haluatte kokata? Sinunko se pitää päättää? Miksi?
Jääkaappikylmää hernekeittoa suoraan tölkistä - siinä se orastava rakkaus punnitaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos te aiotte kokata yhdessä, miksi ette myös mieti yhdessä sitä mitä haluatte kokata? Sinunko se pitää päättää? Miksi?
Lue mitä aikaisemmin kirjoitin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Me tehtiin sienirisottoa, kun on kausikin. Löysin aamulenkillä kantarelleja, joten niistä laitettiin. Risotto on siitä hyvä, että pienellä vaivalla saa herkullista. Yhdessä kokkailuun toimi hyvin, koska hämmentely ja kypsyttely vie sen verran aikaa, että siinä on hyvä jutella ja pussailla, kun ei ole muita vaiheita työstettävänä.
Tämäkin on hyvä idea! Kiitos
ap
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat pilanneet maailman. Naisen paikka on keittiössä. Siksi.
Sitä mitä se yksi sekopää tekee, makaronia voilla.
Ap jatkaa vielä:
Lisäksi minua on jo useamman viikon vaivanneet todella löysät ulosteet - miltei ripuli. Aamulla saan käydä kakalla kahdeksankin kertaa ja pyypyy on pyyhkimisestä todella hellänä ja jo pelkkä pideellä suihkuttelukin tekee kipeää. Kohtalotovereita paikalla?
-ap-
Kissasta saa monenmoista herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä onkin ihan todella trollattava aihe tämäkin, kyllä olet idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Lisäksi minua on jo useamman viikon vaivanneet todella löysät ulosteet - miltei ripuli. Aamulla saan käydä kakalla kahdeksankin kertaa ja pyypyy on pyyhkimisestä todella hellänä ja jo pelkkä pideellä suihkuttelukin tekee kipeää. Kohtalotovereita paikalla?
-ap-
Trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö voisula väärään kurkkuun?
Hyvä kokki kyllä keksisi paljonkin ideoita. Mutta tylsä on tylsä, vaikka voissa paistais.
Äipän makaroniloota on hyvä ateria treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Ja hyydekakkua?
Vierailija kirjoitti:
Äipän makaroniloota on hyvä ateria treffeille.
Saarioisten äippä...?
Riittää, että jätät miehelle jääkaappiin vanukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Me tehtiin sienirisottoa, kun on kausikin. Löysin aamulenkillä kantarelleja, joten niistä laitettiin. Risotto on siitä hyvä, että pienellä vaivalla saa herkullista. Yhdessä kokkailuun toimi hyvin, koska hämmentely ja kypsyttely vie sen verran aikaa, että siinä on hyvä jutella ja pussailla, kun ei ole muita vaiheita työstettävänä.
Risotto on mielestä siitä huono, että pitää olla koko ajan siinä hellan ääressä hämmentämässä, kun pitää pikkuhiljaa lisäsä nestettä. Tekisin jotain uuniruokaa, niin jää aikaa sillä välin vaikka aikaa kuherrella.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kokki kyllä keksisi paljonkin ideoita. Mutta tylsä on tylsä, vaikka voissa paistais.
Voi raukkaa. Sinulla täytyy olla todella paha olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö voisula väärään kurkkuun?
Narsistitrolli kuvittelee että sillä on suurikin vaikutus ihmisiin.
Itse kokkaisin jotain sesongin mukaista, esim kanttarellipastaa.