Kokataan yhdessä treffeillä, mutta mitä?
Olemme vasta tutustuneet, minkälaista ruokaa voisi laittaa yhdessä? Ei mitään liian vaikeaa tai aikaa vievää.
Olen itse ihan hyvä kokki, mutta en vaan keksi.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tehtiin sienirisottoa, kun on kausikin. Löysin aamulenkillä kantarelleja, joten niistä laitettiin. Risotto on siitä hyvä, että pienellä vaivalla saa herkullista. Yhdessä kokkailuun toimi hyvin, koska hämmentely ja kypsyttely vie sen verran aikaa, että siinä on hyvä jutella ja pussailla, kun ei ole muita vaiheita työstettävänä.
Risotto on mielestä siitä huono, että pitää olla koko ajan siinä hellan ääressä hämmentämässä, kun pitää pikkuhiljaa lisäsä nestettä. Tekisin jotain uuniruokaa, niin jää aikaa sillä välin vaikka aikaa kuherrella.
Täytyy harkita, mutta ajattelin että jos kuitenkin lähinnä jutellaan tässä vaiheessa ruoanlaittoa.
Toivottavasti ainakin :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä suotta alatte teeskentelemään. Pitsaa te kuitenkin päädytte tilaamaan.
En syö pizzaa, syön terveellistä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö pizzaa, syön terveellistä ruokaa.
Niinhän me kaikki... näkee jo katukuvasta.
Hedelmäsalaattia, vaikka perkaisitte yhdessä vain mansikat jäätelökulhoon.
Lämpimät voileivät.
Kokatkaa yhdessä jauheliha, sian potka, lahnaa nämä lautaselle lasi kossukolaa.
Vierailija kirjoitti:
Riittää, että jätät miehelle jääkaappiin vanukkaita.
Haahaa, repesin 😂😂😂
Bruschettaa tai pastaa italialaiseen tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokatkaa yhdessä jauheliha, sian potka, lahnaa nämä lautaselle lasi kossukolaa.
Nyt kuulostaa siltä että näille treffeille mä lähtisin! :D kunhan savustetaan se lahna. Ja kylkeen perunoita. Ah. Ja kiihkeää seksiä aamusta iltaan. Missä mun urokseni viipyy...
Keraperunat ja lohta ja ja salaatti ja jälkkäriksi jotain suklaista.
Rosvopaistia teette. Ehtii hyvin kuherrella paistin muhiessa maakuopassa.
Perunavellia ja karjalanpiirakoita munavoin kera.
Kysy kuitenkin myös mitä sillä treffikaverilla olisi mielessä. Hänellä voi olla hyviä ideoita. Miten te ette ole yhdessä vielä keskustelleet tästä asiasta edes?
Hyi mitkä "treffit", ei kotitöiden tekeminen ole treffipuuhaa. Miksi ette saman tien sitten vaikka siivoa vessaa ja leikkaa nurmikkoa "treffeinä"...
Vierailija kirjoitti:
Kysy kuitenkin myös mitä sillä treffikaverilla olisi mielessä. Hänellä voi olla hyviä ideoita. Miten te ette ole yhdessä vielä keskustelleet tästä asiasta edes?
Ap ei halua keskustella treffikumppaninsa kanssa, vaan haluaa yllättää tämän vauvapalstalta saamallaan maistuvalla reseptillä. Hänhän on hyvä kokki.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitkä "treffit", ei kotitöiden tekeminen ole treffipuuhaa. Miksi ette saman tien sitten vaikka siivoa vessaa ja leikkaa nurmikkoa "treffeinä"...
Minä tykkäisin. Lisäksi mukavaa, kun on jotain puuhaa siinä, niin ei ainakaan tule heti aluksi hiljaisia hetkiä jostain syystä vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on nyt ihmeellistä, vasta sovimme mitä teemme ja päivän.
Pakko aina jonkun tulla täällä vänkkäämään mitättömistä asioista.