Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetysekspertit huomio! Miksi maidontulo yhtäkkiä lopahtaa?

Vierailija
31.08.2008 |

Olen täysimettänyt 7-viikkoista vauvaani tähän asti, kunnes eilen illalla jouduin antamaan lisämaitoa. Rinnat olivat kertakaikkisen tyhjät, lapsi yritti imeä, mutta hamuili, haukkoi ja itki lopulta rinnalla nälkäisenä. Olen juonut erityisen paljon, syönyt hyvin ja imettänyt normaalisti, kunnes sama tapahtui tänääänkin ja vielä muutamaa tuntia aikaisemmin: maitoa ei tule!. Lisämaitoa en haluaisi antaa, sillä esikoisen kanssa se "turmeli koko imetyksen".( Alkuhankaluuksista johtuen hän sai koko ajan vähän lisämaitoa, kunnes vähitellen imetys hiipui ja neljän kuukauden iässä loppui kokonaan, kun ei enää rinnasta suostunut syömään lainkaan :-( Luulin, että maidon loppuminen tuolloin johtui juuri siitä lisämaidon aihettamasta oravanpyörästä. Nyt olen siis todella yllättynyt, että yhtäkkiä maitoa ei vaan enää tule! Haluaisin, ettei tämä imetys loppusi ihan noin aikaisin.)

Mistäköhän maidon loppuminen voisi johtua ja onko jotain tehtävissä? Vauvalla on koko ajan ollut erinomainen imuote, hän syö halukkaasti ja kasvaa hyvin. Yöllä syö 1-3 kertaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni olut nostaa maitoa nopsaan, pullo pilsneriä tuntuu rinnoissa seuraavana päivänä.

Vierailija
22/22 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on aina tuossa vaiheessa rinnat alkaneet tuntua tyhjiltä pusseilta, edes liivinsuojia en ole enää tarvinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme