Lue keskustelun säännöt.
Oletko sinä kokenut Suomessa henkilökohtaisesti rasismia?
Gallupisti
05.09.2023 |
Oletko kokenut itseesi kohdistuvaa rasismia Suomessa?
Jos olet, millaista?
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä. Työpaikalla eräs oletti etten voi kuulua vähemmistöön, koska se ei näy ulkonäössä. Olen kuulemma etuoikeutettujen joukossa, joiden pitää ymmärtää vähemmistöjä.