Ukrainalainen teini pidätetty murhan yrityksestä Kauniaisissa
Mikähän tuossakin taustalla? Aika iso ikäero jos joku seurustelukuvio.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7fa588d1-cb47-4a9a-8f0a-f436c9d03c7c
Kommentit (487)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä keksit tuon ukrainalaisuuden?
Onko faktaa?
Lehdistön mukaan kyseessä on ukrainalainen. Kuvitteleeko joku, ettei Ukrainassa ole rikollisuutta ja että tähänkin maahan tulleiden ukrainalaisten joukossa ei ole yhtään rikollista?
Suomalaisten setämiesten pitäisi myös tajuta, ettei teinit ole heistä pätkääkään kiinnostunut, eikä tuppaantua teinien seuraan, tai tunkeutua oppilasasuntolaan.
Jaa kyllä minä nuoruudesta muistan useammankin nuoren tytön joka nussi huomattavasti itseään vanhempaa miestä.
Ne vanhemmat miehet olivat maks. 25-vuotiaita. Yli 25-vuotiaat miehet ovat rupsahtaneita. Ei nelikymppisistä miehistä kukaan ollut kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset miehet jotka yrittävät hyväksikäyttää haavoittuvassa tilassa olevia nuoria ovat erityisen vastenmielisiä. Ja aivan sama vaikka tuo tyttö olisi itse myynyt seksiä, ei nuo tee sitä kuin pakon edessä.
Nainen ja mies harrastavat seksiä. Nainen tienaa rahaa, mies menettää rahaa. Mies on hyväksikäyttäjä?
Mies on AINA sika.
Tässäkin tapauksessa "köyhällä" itäplokin tytöllä oli pramea kämppä rikkaassa kauniaisissa, vaikka tuillakin pärjäisi ihan hyvin suomessa. Ei ole pakko myydä itseään saadakseen ruokaa pöydälle tässä maassa.
Mutta. Miehet ovat sikoja kun käyttävät hyödykseen "köyhiä" naisia.
Pramea kämppä? Minä käsitän pramealla kämpällä jotain ihan muuta kuin opiskelija-asuntosäätiön yksiön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä keksit tuon ukrainalaisuuden?
Onko faktaa?
Lehdistön mukaan kyseessä on ukrainalainen. Kuvitteleeko joku, ettei Ukrainassa ole rikollisuutta ja että tähänkin maahan tulleiden ukrainalaisten joukossa ei ole yhtään rikollista?
Suomalaisten setämiesten pitäisi myös tajuta, ettei teinit ole heistä pätkääkään kiinnostunut, eikä tuppaantua teinien seuraan, tai tunkeutua oppilasasuntolaan.
Jaa kyllä minä nuoruudesta muistan useammankin nuoren tytön joka nussi huomattavasti itseään vanhempaa miestä.
Ne vanhemmat miehet olivat maks. 25-vuotiaita. Yli 25-vuotiaat miehet ovat rupsahtaneita. Ei nelikymppisistä miehistä kukaan ollut kiinnostunut.
Ei todellakaan, jo kolmikymppiset oli teininä meidän mielestä ikäloppuja.
Vierailija kirjoitti:
Kauniaisissako majoittavat nykyään muualta tulleita?
Juusintie on kauniaista vain nimellisesti. Sinne espoon rajalle ollaan tungettu meidän ongelma keissit (narkkarit ja haittaulkkarit ym). Sieltä lähin juna asema on kilon asema, eikä kauniaisten, jottei niillä olisi vaan vahingossa mitään asiaa kauniaisten keskustaan. Lähin kauppa sieltä on viherlaaksossa.
Jos olis puolustautuminen tms niin tuskin olis rikosnimike MURHAN yritys.
Vierailija kirjoitti:
Jos olis puolustautuminen tms niin tuskin olis rikosnimike MURHAN yritys.
On aika tavallista että rikosnimike muuttuu tutkinnan edetessä, kun paljastuu lisätietoja. En sano että niin kävisi juuri tässä tapauksessa, mutta tiedoksi että ei se ensimmäinen rikosnimike ole mikään kiveen hakattu totuus.
40-vuotiaat sais jättää 19-vuotiaat sovinnolla rauhaan.
Taustatietojen perusteella olen ukrainalaisen naisen puolella
Vierailija kirjoitti:
Taustatietojen mukaan ei voi olla kenenkään puolella. Miksi edes pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin palstaputinisti on vain ja ainoastaan tyttöä vastaan vaikka ei asiasta mitään tiedä...eli äänessä olen vaikken mitään tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi olla kummankaan puolella?
Vierailija kirjoitti:
Tunteneet toisensa viikon, nainen 19-vuotias ja mies 40-vuotias. Tapahtui miehen asunnossa. Oma veikkaus että mies on esiintynyt laupiaana samarialaisena mutta alkanut sitten lähentelemään ja tyttö on puolustautunut. Voi olla jotain sotatraumoja myös taustalla.
"Miehen asunnossa."
IL kertoo että naisen kodissa. Oliko siis miehen asunto naisen koti vai mitä höpäjät??
Vierailija kirjoitti:
Millainen 40v mies tunkeutuu opiskelijoidenasuntolaan, teinien seuraan?
Lehdessä puhutaan viikon tuttavuudesta ja mies asuu useamman kilometrin päässä.
Huhujen mukaan persumies ja sai sitä mitä tilasi.
Onhan mies saattanut olla opiskelija itsekin ja asua siellä. Kun itse asuin opiskelija-asunnossa 16-18-vuotiaana, samoissa asunnoissa asui myös nelikymppisiä miehiä.
Selvänäkijät taas heränneet toimiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Minut koetti parikymppisenä ras kata isäni ikäinen puolituttu äijä joka tuli asunnolleni muka vilpittömästi osaaottamaan, kun vaarini oli kuollut ja äkkiä heiluikin munasillaan. Huusin painumaan hel vettiin ja otin käteeni sakset että isken jos tulee lähelle. No ei tullut vaan puki ja häipyi mutta huuteli mennessään jotain "kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön" eli kuvitteli vissiin harhaisessa päässään että välillämme oli jotain. Nelivitonen ukko hyi hel vetti.
En ihmetteli,jos tässä olisi samanlainen tarina takana.
Näin aluksi itsekin ajattelin. Mutta asiaa kuitenkin tutkitaan ilmeisesti murhana eikä esim. tappona ja tämän lisäksi on mainittu, että poliisilla on jo jonkinlainen käsitys teon motiivista.
Kannattaisi äijien miettiä kenen matkaan lähtee! Oliko humalassa? Mitä oli päällä? Se voi m u r h a n himo iskeä naisiin silkasta tilaisuudesta.
Mun nuorin poika on 19 vuotta ja ei kyllä ole mikään aikuinen. Teini on mun mielestä. Teinin jälkeen tulee nuori aikuinen.
Ennemmin lapsi kuin aikuinen tuonikäinen teini. Täysi-ikäisyys ei tarkoita vielä aikuisuutta, aikuisten oikeasti...
19v:n mukulan äiti
Vierailija kirjoitti:
Mun nuorin poika on 19 vuotta ja ei kyllä ole mikään aikuinen. Teini on mun mielestä. Teinin jälkeen tulee nuori aikuinen.
Veit jalat suustani, se on just näin :)
se alempi 19v:n äippä
Koska mies on AINA se sika.