Ukrainalainen teini pidätetty murhan yrityksestä Kauniaisissa
Mikähän tuossakin taustalla? Aika iso ikäero jos joku seurustelukuvio.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7fa588d1-cb47-4a9a-8f0a-f436c9d03c7c
Kommentit (487)
Naista epäillään kuitenkin murhan yrityksestä, joka taas vaatii suunnitelmallisuutta ja on harkittu teko. Jotenkin tuo ei ihan tue täysin tätä itsepuolustusteoriaa?
Vierailija kirjoitti:
Naista epäillään kuitenkin murhan yrityksestä, joka taas vaatii suunnitelmallisuutta ja on harkittu teko. Jotenkin tuo ei ihan tue täysin tätä itsepuolustusteoriaa?
Myös erityinen raakuus aiheuttaa murhasyytteen/-epäilyn. Olisiko nainen tosiaan silpaissut pilin poikki tyyliin ei sinne, et ole maksanut siitä reiästä. Autossa on aika paljon verijalkiä.
Miksi syytätte miestä? Mies oli paennut asunnolta ja nainen tullut perässä lehtitietojen mukaan, ei siis puhdasta itsepuolustusta.
Voihan hän olla mielisairaskin. Vähän viittaisi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
teini...🙄
19 = nineteen = nine TEEN, teen = teini.
Aikuinen
Ei teini ole lapsen synonyymi. 13-19-vuotiaat ovat teinejä, heistä vanhimmat on täysi-ikäisiä.
2/7 teineistä on täysi-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä keksit tuon ukrainalaisuuden?
Onko faktaa?
Lehdistön mukaan kyseessä on ukrainalainen. Kuvitteleeko joku, ettei Ukrainassa ole rikollisuutta ja että tähänkin maahan tulleiden ukrainalaisten joukossa ei ole yhtään rikollista?
Suomalaisten setämiesten pitäisi myös tajuta, ettei teinit ole heistä pätkääkään kiinnostunut, eikä tuppaantua teinien seuraan, tai tunkeutua oppilasasuntolaan.
Jaa kyllä minä nuoruudesta muistan useammankin nuoren tytön joka nussi huomattavasti itseään vanhempaa miestä.
Nyt eletään v.2023 ja yhdenkään teinin tai naisen ei tarvitse sietää näiden setämiesten ahdistelua.
Tutkimus on karmeaa luettavaa, mitä häiriötä nämä setämiehet aiheuttavat yhteiskunnassaTätä näkee kaupassa jatkuvasti. Jos on nätti tyttö kassalla, niin useamman setämiehen pitää alkaa huonoa vitsiä vääntämään. Noloa, kaikille, usein rouvakin seurassa. En ymmärrä. Kuvittelevatko ne tekevän vaikutuksen vai mitä ihmettä???
Jännä, käyn joka päivä kaupassa, ja muutenkin ympäri Suomen ja silti en tällaista ole huomannut. Ihan normaalisti puheliaammat ihmiset saattaa vaihtaa kassan kanssa muutaman sanan. Ja samoin kassat puhuu asiakkaille.
En ole ajatellet että nämä nuoret mieskassat jotka usein mulle juttelee muutaman sanan ja joskus vitsaileekin yrittää mua iskeä, mutta pitäis sit kai (oon itse 50 vuotias nainen).
Ja jos vanhemmat ihmiset iskee vitsiä ne ihan oikeasti usein yrittää vain olla kohteliaita eikä lähennellä. Ei kaikkea tarvitse nähdä ahdisteluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä keksit tuon ukrainalaisuuden?
Onko faktaa?
Lehdistön mukaan kyseessä on ukrainalainen. Kuvitteleeko joku, ettei Ukrainassa ole rikollisuutta ja että tähänkin maahan tulleiden ukrainalaisten joukossa ei ole yhtään rikollista?
Suomalaisten setämiesten pitäisi myös tajuta, ettei teinit ole heistä pätkääkään kiinnostunut, eikä tuppaantua teinien seuraan, tai tunkeutua oppilasasuntolaan.
Jaa kyllä minä nuoruudesta muistan useammankin nuoren tytön joka nussi huomattavasti itseään vanhempaa miestä.
Nyt eletään v.2023 ja yhdenkään teinin tai naisen ei tarvitse sietää näiden setämiesten ahdistelua.
Tutkimus on karmeaa luettavaa, mitä häiriötä nämä setämiehet aiheuttavat yhteiskunnassaTätä näkee kaupassa jatkuvasti. Jos on nätti tyttö kassalla, niin useamman setämiehen pitää alkaa huonoa vitsiä vääntämään. Noloa, kaikille, usein rouvakin seurassa. En ymmärrä. Kuvittelevatko ne tekevän vaikutuksen vai mitä ihmettä???
Jännä, käyn joka päivä kaupassa, ja muutenkin ympäri Suomen ja silti en tällaista ole huomannut. Ihan normaalisti puheliaammat ihmiset saattaa vaihtaa kassan kanssa muutaman sanan. Ja samoin kassat puhuu asiakkaille.
En ole ajatellet että nämä nuoret mieskassat jotka usein mulle juttelee muutaman sanan ja joskus vitsaileekin yrittää mua iskeä, mutta pitäis sit kai (oon itse 50 vuotias nainen).
Ja jos vanhemmat ihmiset iskee vitsiä ne ihan oikeasti usein yrittää vain olla kohteliaita eikä lähennellä. Ei kaikkea tarvitse nähdä ahdisteluna.
Kassan kuuluu sanoa ne kohteliaat fraasit asiakkaille.
Ja nämä setämiehet erottaa normikohteliaisuudesta aivan selvästi. Menepä Lidlin kassan viereen vartiksi, niin on tämä puute kokemusmaailmassasi paikattu.
Vai epäilitkö sitä ylen juttuakin?
Ihmiset ovat ihmisiä, oli kansalaisuus mikä hyvänsä. Ei ukrainalaisuus tee enkeliksi. Ei myöskään paholaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat ihmisiä, oli kansalaisuus mikä hyvänsä. Ei ukrainalaisuus tee enkeliksi. Ei myöskään paholaiseksi.
Ei tietenkään. Joitain naisia enkeleiksi nimittävät ovat miehiä joilla on madonna-huo/a-syndrooma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvä juttuhan tuo on, mitä ihmettelemistä tässä?
Siellä on joku perus hyötyjäluonteinen egoisti setämies/nettimies ollut suhtautumassa teinityttöön ja vieläpä ulKomaaalaiseen/itäblokin naiseeen kuin esineeseen ja tyttö antanut takaisin!
Harmi tytölle kun joutui vaikeuksiin. Elämä ei ole kovin ruusuista kaikille, toisilla on paljon rankemmat tiet kuin toisilla.Eivät ukrainalaisnaisetkaan mitään enkeleitä ole. Jo kauan ennen sotaa netissä oli runsaasti postimyyntisivustoja, joissa tarjolla oli Ukrainan Girl puolisoksi tai muuten vaan seksileluksi.
Niin? Sääliksi käy naiset jotka tuollaista joutuvat tekemään, etenkin jos vielä tosi nuoria ovat.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mielestä Ukrainassa asuu ja sieltä tulee vain enkeleitä.
Missä joku on tuollaista implikoinut?
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset miehet jotka yrittävät hyväksikäyttää haavoittuvassa tilassa olevia nuoria ovat erityisen vastenmielisiä. Ja aivan sama vaikka tuo tyttö olisi itse myynyt seksiä, ei nuo tee sitä kuin pakon edessä.
Mutta ei se oikeuta silti murhanyritykseen. Älä lähde muille raiteille.
Vierailija kirjoitti:
Taas näkee ihmisten tyhmyyden, joku saa puukosta ja täälä on tärkeitä iän merkitys.
Ja sen, ettei ihmiset tiedä teinin määritelmää. Idiootit..
Jos viikon tuntemisen jälkeen joku tekee noin, niin itselleni tulee mieleen psykoosi tai seksuaalirikoksen uhrin kosto. Ja ei, en pidä murhaa sopivana rangaistuksena esim. raiskauksesta, vaikka tuomiot ovatkin minusta liian lepsuja. No, eiköhän tästä keissistä ja motiiveista kuulla vielä lisää.
Jos nainen on itsepuolustautunut niin hyvä tyttö 😊 puukottaisin ja repisin silmät ja kassit jokaiselta mieheltä joka yrittäisi minulle jotain 🤗
Vierailija kirjoitti:
Isot sanktiot vaan, annetaan selvä merkki kaikille ukrainalaisille että täällä on säännöt minkä mukaan eletään. Tämä ei ole mikään rötöstelyvaltio missä saa tehdä mitä huvittaa!
Niinpä, täällä saa ainoastaan suomalaiset miehet tehdä mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi syytätte miestä? Mies oli paennut asunnolta ja nainen tullut perässä lehtitietojen mukaan, ei siis puhdasta itsepuolustusta.
Ehkä neiti halusi tehdä asiansa selväksi. Jos itsepuolustaisin se viha mikä siinä rytinässä syttyy voi olla vaikeaa sammuttaa varsinkin jos on jo aikaisempaa kokemusta tai traumaa. Itse ainakin pitäisin huolen että toiseen todellakin sattuu eikä pääse vähällä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot sanktiot vaan, annetaan selvä merkki kaikille ukrainalaisille että täällä on säännöt minkä mukaan eletään. Tämä ei ole mikään rötöstelyvaltio missä saa tehdä mitä huvittaa!
Niinpä, täällä saa ainoastaan suomalaiset miehet tehdä mitä huvittaa.
Juuri päinvastoin se menee. Muut kansat saavat ryöstellä, raiskata ja ympärileikata koska heidän kylttyyri.
Charmantin hopeaketun viettelyt päättyivät puukkohippasiin.