Mistä tunnistaa kontrolloivan ystävän? Merkkejä?
Kommentit (4)
että jos lakkaa kertomasta asioitaan, onkii niitä pakkomielteisesti esiin muilta tai saa raivareita, että salaan jotakin. Tai sitten suorastaan keksii itse tilalle asioita ja suuttuu, kun yrittää itse väittää, että ne eivät ole totta...
omituinen tyyli olla kiinnostunut toisen asioista. Mutta muu kaveeraaminen ei kiinnosta, ainoastaan toisen asioista perillä oleminen.
ihmisiä, mutta useasti on kyse myös siitä, että ihmiset haluavat erilaista läheisyyttä. Mikä toiselle on luontevaa asioiden jakamista, on toiselle kyttäämistä ja mikä yhdelle on oman tilan kunnioittamista on toisen mielestä välinpitämättömyyttä. Ihmiset myös saattavat polarisoitua läheisissä ihmissuhteissaan: mitä enemmän toinen välttelee, toinen tulee enemmän liki tai päinvastoin. Eräänlainen kissa-hiiri -leikki siis.
Kysymys kuuluu: kannattaako sellaista ystävyyssuhdetta pitää yllä, missä ärsyyntyy paljon toisen käyttäytymisestä tai löytyisikö keinoja ilmaista toiselle, että kaipaisi enemmän tilaa, on enemmän sen tyyppinen ihminen, että kertoo mieluummin itse asioistaan kuin kysyttynä?
.vaikka tietäis mulla olevan jotain muuta sillähetkellä. Loputtomasta utelusta ja asioihini sekaantumisesta. Tää ihminen on ihan jees, mutta olen alkanut totaalisesti kyllästyä tähän elämäni kontrollointiin.
Lisätään nyt tähän vielä, kauhean jyräävä tyyli esittää asiat, eipä siinä paljon ole muilla sanansijaa.