Pelastettu koiranpentu
Minua surettaa tässä se, että pentu joutui eroon emostaan. Ei ole edes luovutusikäinen vielä. Miksi emoa ei yritetä selvittää? Pennun antanut ei halua asiaa enempää selvittää, vaikka minun mielestä hänen pitäisi kertoa, missä emo on.
Sanottiin, että pennun omistaja ei kykene pitämään huolta pennusta. Siksi se häneltä vietiin. Kuitenkin pentu oli "pulska" ja luottavainen, hyvävointinen, kaltoinkohtelun merkkejä ei ollut.
Emosta eroon joutuminen on kaltoinkohtelua. Eläintenhoitaja sanoo, että kyllä se "koettelemuksestaan toipuu". Ainakin ulkoisesti, kuka näkee emostaan erotetun koiranpennun psyykeen?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuotu ulkomaalaisten mukana, vähän sille vaikuttaa.
Itse veikkaan vammaisella henkilöllä olleen.
Vammaisella? Kai heillä nyt lemmikkejä on ja myyjä tuskin kykenee kenenkään älyllistä tasoa arvioimaan. Todennäköisemmin kyseessä ollut päihtynyt henkilö.
hah, eihän päihtyneeltä pois koiraa oteta!
myyjä oli saanut vinkin että jollain pitovaikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuotu ulkomaalaisten mukana, vähän sille vaikuttaa.
Itse veikkaan vammaisella henkilöllä olleen.
Vammaisella? Kai heillä nyt lemmikkejä on ja myyjä tuskin kykenee kenenkään älyllistä tasoa arvioimaan. Todennäköisemmin kyseessä ollut päihtynyt henkilö.
hah, eihän päihtyneeltä pois koiraa oteta!
myyjä oli saanut vinkin että jollain pitovaikeus.
Näin juuri. Joku kehitysvammainen joka on 7-vuotiaan tasolla ei pysty huolehtimaan koirasta. Päihtyneet tai terveet aikuiset eivät koiranpentua pois anna pyydettäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuon ikäinen jo pärjää ilman emoa. Tuttipullo ja kainaloon!
Mutta ei opi sosiaalisia taitoja. Monta viikkoa pitäisi vielä olla opettelemassa emon vierellä. Pitäisi löytää joku varaäiti, koira jolla suunnilleen samanikäiset pennut ja kokeilla josko alkaisi hoitamaan tuotakin. Jotkut koirat adoptoivat ja alkavat hoitamaan pikkupentuja vaikka ei olisi omiakaan pentuja.
aww. :3 toivottavasti joku on kokoajan koirulin vierellä kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Koiran voisi pyöräyttää muutaman kerran kölin alta ja hukuttaa.
Oleppa ipana hiljaa🤡
Mutta ei opi sosiaalisia taitoja. Monta viikkoa pitäisi vielä olla opettelemassa emon vierellä. Pitäisi löytää joku varaäiti, koira jolla suunnilleen samanikäiset pennut ja kokeilla josko alkaisi hoitamaan tuotakin. Jotkut koirat adoptoivat ja alkavat hoitamaan pikkupentuja vaikka ei olisi omiakaan pentuja.