Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehillä osuu hermoon menestynyt nuori nainen?

Vierailija
27.08.2023 |

Tuleeko alemmuuden tunne? Miksi Sanna Marin on varsinkin miesten keskuudessa niin vihattu? Ylipäätänsä kauniit naiset, jotka ovat älykkäitä tuntuvat olevan vaaraksi herkille egoille.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeastaan mitään merkitystä onko hän menestynyt vai ei. Ihan yhdentekevää.

Vierailija
2/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin on keski-ikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain miesten alalajilla on luulo että heidän pitäisi olla kaikessa naisia menestyneempiä. Jos eivät ole, suuttuvat menestyneille naisille.

Vierailija
4/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osu hermoon menestys itsessään vaan erilaiset elämänarvot ja mieliiteet. Pääministerinä ne saa paremmin kuuluviin kuin syrjäytyneenä introverttinä.

Vierailija
5/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannassa varmaan ärsytti umpisurkea taloudenpito ja veronmaksajien rahojen kylväminen ympäri Eurooppaa. Muista naisista en osaa sanoa mikä ärsyttää.

Vierailija
6/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voisin sitten tarjota naiselle, jos hän on älykkäämpi ja menestyneempi? Kassit surkastuu

Vierailija
7/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä voisin sitten tarjota naiselle, jos hän on älykkäämpi ja menestyneempi? Kassit surkastuu

Mikä estää yrittämästä?

Vierailija
8/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sanna Marin on niin suojeltu ja palvottu keski-ikäisten naisten keskuudessa? Miksi ylipäätään keski-ikäisillä naisilla on valtava tarve suojella kauniita, nuoria ja aikuisia naisia? Varmaan samasta syystä, kuin miehillä käy hermoon.

Vierailija
9/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra on Marinia paljon menestyneempi minä väitän.

Veti ensimmäisen kauden edustajana Suomen top 5 parhaimman vaalituloksen, Marin on ollut vaaleissa jo 15 vuotta.

Ja minä tykkään Riikka Purrasta todella paljon, haluaisin tehdä hänen kanssaan 1000 vauvaa.

Eiköhän miehet vihaa Sanna Marinia sen takia kun hän on mädättävä vihervassaripaska. Roudaa

Vierailija
10/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veti ensimmäisen kauden edustajana Suomen top 5 parhaimman vaalituloksen, Marin on ollut vaaleissa jo 15 vuotta.

Ja minä tykkään Riikka Purrasta todella paljon, haluaisin tehdä hänen kanssaan 1000 vauvaa.

Eiköhän miehet vihaa Sanna Marinia sen takia kun hän on mädättävä vihervassaripaska. Roudaa

En kyllä pidä menestymisen merkkinä, jos muutamassa kuukaudessa tuhannet vaativat eroa.

Sanon tämän ihan objektiivisesti. Ajattelisin noin muidenkin maiden ministereistä.

Vierailija
11/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka menestyneempi kuin Marin :DDDD Anna mun kaikki kestää... pitikö se tihrusilmä vetää tähänkin ketjuun. Nyt puhuttiin kauniista naisista

Vierailija
12/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan voit tarjota sitä samaa patukkaa mitä muillekin naisille. Ei minua ainakaan haittaa, jos mies ei ole menestynyt, jos on muuten mukava ja hyvä. 

Vierailija
13/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pidä menestymisen merkkinä, jos muutamassa kuukaudessa tuhannet vaativat eroa.

Sanon tämän ihan objektiivisesti. Ajattelisin noin muidenkin maiden ministereistä.

Joo joku venäläisten adressi menestyi todella hyvin. Itse asiassa joku 100 000 venäläistä vaati Purran eroa.

En ole koskaan nähnyt noin räikeää venäläistä vaikuttamista. Sieltä näet varmaan vieläkin ketkä sitä adressia allekirjoittivat sama venäläinen henkilö kymmeniä kertoja.

Vierailija
14/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaiset arvot kirjoitti:

Ei osu hermoon menestys itsessään vaan erilaiset elämänarvot ja mieliiteet. Pääministerinä ne saa paremmin kuuluviin kuin syrjäytyneenä introverttinä.

Kuulostat aika mustavalkoiselta tai erikoiselta, jos kaikilla menestyneillä naisilla on erilaiset elämänarvot kuin sinulla

Tuo oli oma, väärä tulkintasi. Esimerkiksi nykyministereistä Riikka Purra tai Elina Valtonen ei ärsytä lainkaan. Ennemminkin päinvastoin.

Vierailija
15/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa uskoo, että kauniit ja nuoret naiset menestyvät pelkän ulkonäkönsä perusteella. Vaikka se ei lainkaan pidä paikkaansa, ainakaan Suomessa, ellei tee töitä mallina.

Vierailija
16/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka menestyneempi kuin Marin :DDDD Anna mun kaikki kestää... pitikö se tihrusilmä vetää tähänkin ketjuun. Nyt puhuttiin kauniista naisista

Miteb Sauli Niinistö ja Petteri Orpo voivat olla menestyneitä, koska kumpikaan ei ole kaunis?

Vierailija
17/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on vain ja ainoastaan tämmöisen "menevän ja osaavan" nuoren naisen ylimielisyydestä ja kaikkitietävyydestä.

Vierailija
18/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joku venäläisten adressi menestyi todella hyvin. Itse asiassa joku 100 000 venäläistä vaati Purran eroa.

En ole koskaan nähnyt noin räikeää venäläistä vaikuttamista. Sieltä näet varmaan vieläkin ketkä sitä adressia allekirjoittivat sama venäläinen henkilö kymmeniä kertoja.

Ihan suomalaiset sen tekivät ja allekirjoittivat. Nimet voi lukea adressit.fi -sivulta.

Vierailija
19/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ainoastaan tyhmillä miehillä osuu hermoon.

Vierailija
20/35 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan Sanna Marinia hemmetisti. Korona ja kriisit hoidettiin tyylillä, silti pidettiin huolta heikoimmista. Natoon, panostukset koulutukseen ja perhepäivähoitoon ym ym. EI ole alemmuuden tunnetta.

T: mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme