Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähes puolet suomalaisista ei voisi kuvitella seurustelevansa vakavasti perussuomalaisia äänestävän kanssa

Kommentit (267)

Vierailija
41/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ala esittämään mitä en ole ja se onkin meidän PS:läisten juttu, olemme aitoja ja jalat maassa, onnellisia omina itsenään, elämän iloista nauttien. Olen konservatiivi ja onnellinen.

Puolisoni on kuitenkin vasemmiston kannattaja eikä meillä ole ongelmaa.

Hän on harvinainen vanhan liiton vasuri, hauska, omalaatuinen huumori ja me heitetään mustaa huumoria ja auotaan päätä toisillemme hyvässä mielessä usein. Hänkin on aito.

Rehellisyyden nimissä minä, pesunkestävä porvari, olen alkanut todella kaipaamaan näitä vanhan ajan kunnon korpikommareita.

Vierailija
42/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todettava että potentiaalisen seurustelukumppanin ajatusmaailma on usein tullut minulle pettymyksenä. Ei niinkään puoluekanta mutta ne arvot ja periaatteet. Melkoista haaskausta.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on vaalisalaisuus. Kukaan ei tiedä, ellei halua kertoa. Voi jopa valehdella.

Vierailija
44/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnettua YLE laatua!

Vierailija
45/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle se jatkaa hienovaraista propagandaanda XD "Älä ole persu tai et saa parisuhdettta tai ystäviä! Huhuu pelkää jo! Voit parantua noista ajatusrikoksista, eikö parisuhde kuitenkin olisi kiva?"

Vierailija
46/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä tyhmää miestä. Tästä syystä en voi ikinä olla suhteessa persun kanssa.

Vierailija
47/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on lyönyt kaksi miestä koko elämäni aikana. Kumpikin äänestää persuja.

Mua on pettänyt yksi nainen. Se kannatti vihreitä...

Vierailija
48/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä tyhmää miestä. Tästä syystä en voi ikinä olla suhteessa persun kanssa.

Kommentti täysin vailla mitään informaatiota, koska olet suhteessa naisen kanssa!

Vierailija
49/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin olisi, niin se osoittaisi todeksi ainoastaan sen puoliskon yksinkertaisuuden.

Vierailija
50/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju vain vahvistaa ajatustani etten halua olla missään tekemisissä persujen kanssa.

Ei huolta, ei persut teistä mt-ongelmaisista ole kiinnostuneitakaan. Ihan kuin he menettäisivät jotain 🤣🤣

Vierailija
51/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein

Vierailija
52/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suomalaiset ovat perussuomalaisia poislukien muualta tulleet. Vai kieltääkö joku olevansa suomalainen?

Minä olen siirtokarjalaisen ja varsinais-suomalaisen jälkeläinen jälkeläinen.

Vierailija
53/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en seurustelisi mistään hinnasta feministiakan kanssa, koska suomalainen feminismi on ilmentymä vakavasta mielisairaudesta.

Sinun seurustelusi ei ole keltään pois.

Vierailija
54/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä hiertää näköjään edelleen kovin se, että persut keräsivät eduskuntavaaleissa toiseksi eniten ääniä, ja lähellä oli, etteivät olisi keränneet eniten.

Hommafoorumilaiset ovat maan syöpä. Se hiertää kyllä.

Vierailija
55/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen ylipäätään kutsuu toista ihmistä huoraksi?

Yläkoulun käytävillä tuollaista voi vielä kuulla mutta aikuinen...?

Vierailija
56/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen ylipäätään kutsuu toista ihmistä huoraksi?

Yläkoulun käytävillä tuollaista voi vielä kuulla mutta aikuinen...?

Valitettavasti tunnen yhden tuollaisen.

Vierailija
57/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tämä kenellekään tule yllätyksenä. Enemmistö inceleistä on persuja.

Vierailija
58/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suomalaiset ovat perussuomalaisia poislukien muualta tulleet. Vai kieltääkö joku olevansa suomalainen?

Nämä itseään parempina pitävät urbaanit kosmopoliitit ainakin tuntuvat häpeävän silmät päästään suomalaista junttitaustaansa. Miten sitä häpeää oikein kestääkään! Kipua lievittää hieman jatkuva ramppaaminen siellä missä aurinko paistaa aina vähän kirkkaammin ja ihmiset ovat cooleja. Sitten jaksaa taas valittaa Suomen loputonta paskuutta hetkisen.

Vierailija
59/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Olen kuullut, että seuraava temppu takaa uskomattomat kyydit.

Kun olet päässyt vihreänfeministin kanssa sänkyyn, niin kun olet saanut sen nelinkontin ja siittimen kunnolla sisään, niin otat tukevan otteen lantiosta ja sanot olevasi perussuomalainen ja olet Purran kanssa samaa mieltä turkkilaisista.

Sitten vaan yrität pysyä satulassa, on kyllä niin kovaa rynkytystä, että sitä ei mitkään soijapojat kestä.

Vahvistan. Ja lopuksi viherfeministi pyytää laukeamaan peppuunsa.

Vierailija
60/267 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä itseään parempina pitävät urbaanit kosmopoliitit ainakin tuntuvat häpeävän silmät päästään suomalaista junttitaustaansa. Miten sitä häpeää oikein kestääkään! Kipua lievittää hieman jatkuva ramppaaminen siellä missä aurinko paistaa aina vähän kirkkaammin ja ihmiset ovat cooleja. Sitten jaksaa taas valittaa Suomen loputonta paskuutta hetkisen.

Tätä itsekin olen miettinyt. Tuntuu, että vasemmistosta on vaikeaa löytää sellaista poliittista ryhmää, jolle suomalainen kulttuuri ja sen säilyttäminen olisi jonkinlainen arvo. Suomalaiset ovat eläneet luonnosta, suomalaiset ovat tasa-arvoisia, vaatimattomia, arvostavat käden osaamista ja perinteitä, suomalaiset ovat perinteisesti solidaarisia ja hierarkia on matala, suomalaiset arvostavat rauhaa ja tasaista arkea, suomalaiset ovat valmiita tekemään töitä juhlahetkien juhlistamiseksi suomalainen musiikki ja taide on omaleimaista.

Tämä ei mulle ole vielä riittävä syy äänestää Perussuomalaisia, mutta pidän silti käsittämättömänä ettei mistään muusta puolueesta löydy (no, ehkä Kepu, KD) henkeä, että haluttaisi säilyttää suomalaista kulttuuria ja perinteitä, että nähtäisi niitä edes säilyttämisen arvoisina.

Epäilen, että varsin moni 1970-luvun jälkeen syntynyt on jäänyt täysin vaille kosketusta oman kansan perinteisiin ja siksi ei niitä ymmärrä arvostaa. 1980-lukua leimasi kuluttaminen ja kaupungistuminen, työ ja irrallisuus suvusta. Enemmän on monelle tulleet tutuksi muun Euroopan kansanperinteet matkustellessaan lapsuudesta saakka.