Kokoomuksen Marttinen puolustaa leikkauksia lujasti: Äänekäskään vastustaminen ei ole syy jättää tekemättä
Marttiselta kysyttiin hänen mieliruokaansa: Työ! Töihin! Työ maistuu parhaalta.
Mielivärisi: Työn väri. Se piristää.
Mielijuomasi: Työmiehen hiki ja kyynel.
Mitä muuta haluat sanoa: Töihin siittä. Työ on parasta huumetta. Eiku sosiaaliturvaa. Niinhän se meni? Ja hyvä on hallitusohjelma, ja hyvinvointia pelastetaan tässä näillä leikkauksilla.....
Kommentit (8)
Korvantaukset märkänä teinipoika uhoaa miten laittaa köyhät kyykkyyn. Yleislakko on ovella.
Kunnon kokoomusnilkki. Päivääkään hän ei ole itse oikeita töitä tehnyt.
Noi leikkaukset näkyy kohta kunnolla, kun ihmisillä ei ole varaa käyttää normaaleita palveluita enää. Esim suutarilla käynti.
Olin itse menossa parturiin, niin 4 liiketilaa olikin tyhjillä. Oli 4 laittanut lapun luukulle ja se on hintojen nousun takia, kun sota sitä ja tätä. Nyt kun sitten iskee leikkuri, niin hmmmmmmm..
Tuolla lausunnolla teipoika allekirjoitti mittavat ay-liikkeen toimenpiteet. Eli viesti oli, ei neuvotella ja nämä toteutetaan. No kuules märkäkorva, uhosi loppuu parissa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon kokoomusnilkki. Päivääkään hän ei ole itse oikeita töitä tehnyt.
Melkein sama Orpolla, lukuunottamatta parin vuoden pestiä aikuiskoulutuskeskuksen bisnespuolella.
Muuten molempien CV pelkästään poliittisia ja niihin liittyviä luottamustehtäviä.
Miten näillä voisikaan olla mitään käsitystä normaalista työelämästä, kun aikuis- ja työelämä on kokonaan juonittelua, korruptiota ja kampawiinereitä?
Mitä merkiystä on tällaisilla haastatteluilla, kun vastaaja toistaa samaa tuttua liturgiaa kuin papukaija?
Eihän tuossa tullut ensimmäistäkään omaa ajatusta mistään.
Onko Marttisella edes sellaisia?
Leikkaukset ymmärrän, mutta kokonaisuushan on nyt ihan kuralla tuolla kun samalla annetaan veronalennuksia tms...Lopputulos on huono.
Ei me haluttais leikata, mut onhan tää kuiteski aika kivaa, kun saa kurmottaa köyhää oikein kunnolla!