Lähes puolet suomalaisista ei voisi kuvitella seurustelevansa vakavasti perussuomalaisia äänestävän kanssa
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ironisesti, monilla persuilla on eri rotua oleva puoliso. Ilmeisesti Suomessa mielletään rasistiksi jos puhuu negatiiviseen sävyyn eräästä uskonnosta.
Vähemmän ironisesti, persu-ukoille on kyllä sallittua hankkia ulkomaalainen vaimo mutta miten he vihaavatkaan naisia, joilla on ulkomaalainen puoliso. Näitä naisia myös nimitellään hyvin halventavasti, kuten jokainen on täältäkin lukenut.
Nää naiset ei ole tosimielellä liikenteessä vaan erotaan pikinmiten tosta kundista ja yhteiskunta maksaa lapsen elättämisen, tai pitäisi varmaan sanoa maksoi, nyt uuden hallituksen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku niin politiikan tai ideologian ohjailema, että kyselee jo lähdössä kohtaamiltaan ihmisiltä heidän äänestystaustaa?
Mitä helkkaria..?Kyllä me mieheni kanssa jutellaan ja päivitellään politiikkaa ym., mutta meillä jo kotikasvatuksen kautta on iskostunut vaalisalaisuus ja sen vaaliminen. En todellakaan kysele, ketä perheessäni ja puolisoni on äänestänyt, enkä jaa omaakaan valintaani tiedoksi muille.
Minusta sen urkkiminen on erittäin epähienoa.
Käytättekö sanaa haittam...muutto
Vierailija kirjoitti:
Minä sanon rouvalle, että äänestän vih tai vas, todellisuudessa ääni menee aina ps:lle mutta rouva ei sitä tiedä. Pokassa pitämistä kun äänestystulokset julkaistaan 😅 että miten se nyt näin taas meni.
Sinulla on oikeus äänestää ihan ketä haluat, mutta se että nautiskelet ajatuksella vaimon huijaamisesta...
En tiedä onko persumaista käytöstä, mutta ainakin lapsellista.
Kun perimmäinen syyhän on se, että pelkäät vaimoasi, etkä uskalla kertoa mikä oikeasti olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on just näin. En ikinä voisi seurustella persun kanssa, en ikinä.
En ottaisi persua minäkään, sen verran karmeeta porukkaa. Juteltiin työpaikan kahvitauolla, naiset ei suostuisi, joku mies kuulemma voisi harkita, jos kurvit kropassa kohdillaan.
Luuletko että tuossa ilmapiirissä kukaan ilmoittaa kovaan ääneen olevansa persu. Eikö olekin huvittavaa, että juuri millään työpaikalla ei ole yhtään perua, vaikka niitä äänesti 20% kansasta. :D
Persujen kannatus oli suurinta suurten kaupunkien ulkopuolella. Suurimmat työpaikat on pääasiassa kaupungeissa. Ei ole mikään ihme, että on paljonkin työpaikkoja, jossa ei ole persuja tai ne ovat pieni vähemmistö. Persujen kannatus taisi myös olla sosioekonomisesti jakautunutta (työväki, osattomat, pienyrittäjät), vaikka muutama korkeakoulutettu kannattajakin palstan mukaan kuulemma löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Minä sanon rouvalle, että äänestän vih tai vas, todellisuudessa ääni menee aina ps:lle mutta rouva ei sitä tiedä. Pokassa pitämistä kun äänestystulokset julkaistaan 😅 että miten se nyt näin taas meni.
Ihka aito kaappipersu löysi tiensä tänne.
Voi sitä kaapissa pysyä muuten, ymmärrän hyvin syyt, mutta että ei edes vaimolleen kerro, niin on aika raukkis.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olen kuullut niin paljon naisvastaista puhetta persujen kannattajilta, että en halua olla persujen kanssa yhtään enempää tekemisissä, kuin on pakko. Eli en seurustelisi persun kanssa.
Persuthan voivat seurustella toisten persujen kanssa.
Tässä on vaan sellainen vääristymä että liian iso osa nykyakoista on näitä maailmaa halaavia viherpunahölöttäjiä. Onneksi vielä jokunen tolkun nainenkin löytyy joka arvostaa perinteisiä rooleja ja tätä kotimaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olen kuullut niin paljon naisvastaista puhetta persujen kannattajilta, että en halua olla persujen kanssa yhtään enempää tekemisissä, kuin on pakko. Eli en seurustelisi persun kanssa.
Persuthan voivat seurustella toisten persujen kanssa.
Tässä on vaan sellainen vääristymä että liian iso osa nykyakoista on näitä maailmaa halaavia viherpunahölöttäjiä. Onneksi vielä jokunen tolkun nainenkin löytyy joka arvostaa perinteisiä rooleja ja tätä kotimaata.
Kotimaataan rakastavat nimenomaan vihreät, ne jotka haluavat pelastaa luonnon.
Mutta persuillehan on turha selittää, kun niillä on vain maahan tulevat miehet mielessä. Sekin on merkillistä. Ajatella vain tummia miehiä yötä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti jotkut niin pinnallisia että jos kannattaa jotain puoluetta niin sen kanssa ei voi seurustella? Eikö se ole sama asia että jos kannattaa väärää jääkiekkojoukkuetta liigassa niin sitten sen kanssa ei voi seurustella?
Kylläpä ihmiset on nykyään pinnallisia.
Persu ei taaskaan ymmärrä. Mutta se ei taaskaan ole kenellekään yllätys.🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti jotkut niin pinnallisia että jos kannattaa jotain puoluetta niin sen kanssa ei voi seurustella? Eikö se ole sama asia että jos kannattaa väärää jääkiekkojoukkuetta liigassa niin sitten sen kanssa ei voi seurustella?
Kylläpä ihmiset on nykyään pinnallisia.
Persu ei taaskaan ymmärrä. Mutta se ei taaskaan ole kenellekään yllätys.🤣
Jos väität että me ollaa persuja jotka emme ole kiinnostuneet politiikasta niin sitten persut taitaa olla ylivoimaisesti suosituin puolue suomessa koska meitä keitä politiikka ei kiinnosta taitaa olla joku 30% äänioikeutetuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vasurit ovat kaikkein suvaitsemattomimpia? Mitä uutta.
Niin Noh, olen kokoomuslainen ja miettisin kahdesti jos nainen olisi persu.
No ei kai siinä, eiköhän joku sinitukkainen polyamorinen wokeltaja sinullekin jostakin löydy. Nou hätä.
Ei kiitos, olen monogaminen, en siedä woketusta. Mieluiten konservatiivinen, isänmaallinen ja hyvät arvot omaava. Ehkä keskusta-kokoomus-sdp linjalta, kunhan ei ole marinisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai siinä, eiköhän joku sinitukkainen polyamorinen wokeltaja sinullekin jostakin löydy. Nou hätä.
Ei kiitos, olen monogaminen, en siedä woketusta. Mieluiten konservatiivinen, isänmaallinen ja hyvät arvot omaava. Ehkä keskusta-kokoomus-sdp linjalta, kunhan ei ole marinisti.
Ai hitto, meillä on uusi puolue: marinistit. Pitänee tutkia puoluerekisteriä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan meillä kuulemma myös äärioikeistoa eduskunnassa... Sattuuko olla noin tyhmä?
Naisen ei kannata paljastaa seksikumppaniensa lukumäärää. Miehen ei kannata paljastaa poliittisia mielipiteitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan meillä kuulemma myös äärioikeistoa eduskunnassa... Sattuuko olla noin tyhmä?
Itse keksit uuden puolueen, joten katsele vaan peiliin 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elikkä muut kuin perussuomalaiset ovat kaikkein suvaitsemattomimpia.
Ei, kukaan ei vaan halua olla tekemisissä rasistien kanssa.
Ihmisten kanssa joiden mielestä jokainen ei ole saman arvoinen.
...eli kukaan ei halua olla tekemisissä sinunkaan kanssa.
Mistä sinä tuon keksit. Kuvittelet olevasi maailman keskipiste.
Alkuperäinen aihe perustuu tilastoihin. Tilastollisesti, tai muutenkaan, minulla ei ole mitään ongelmia ihmisten kanssa. Toisin kuin persuilla.
sinä et pidä persuja samanarvoisena ja iloisesti niputat jokikisen persun rasistiksi. Olet itse juuri sellainen yleistävä puusilmä kuin miksi toisia haukut.
Häpöhöpö uhirutujat taas...kyllähän se on ihan tilastollinenfatktakin että persut raiskaavat yms ja vähättlevät uhrien asemaa (kuten se äänestys jossa vaihdettiin raiskaukseen se suostumus, kaikki persut vastustivat kun kiristetään seksuaalirikostuomioita....) ja just tää uikutus kun yrittävät vaihtaa länsimaisia lakeja ettei tulisi tuomoita vihapuheesta, maalittamisesta ja kiihoittamisesta kansanryhmiä vastaan....eivät ole kotoutuneet länsimaihin vieläkään nämä persut!!!
Kukapa ei haluisia hanaa ja sivistynyttä kumppania että turha oli politisoida tämä kysymys.
Mistä löytää fiksun empatiakykyisen komean persun? Niin, ei mistään.
Silti, lähes puolet kai voisi kuvitella seurustelevansa vakavasti perussuomalaisia äänestävän kanssa.
Minä en, mutta eipä kukaan ole halunnut kanssani seurustella muutenkaan. Persuus ei ole este seurustelulle.
Syyt on jossain muussa.
Vähintään saman verran ei halua olla tekemisissä sen toisen puolen kanssa. Asian voi ilmausta monella tapaa, riippuu mitä osapuolta edustaa ja ylen kanta ei ole epäselvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elikkä muut kuin perussuomalaiset ovat kaikkein suvaitsemattomimpia.
Ei, kukaan ei vaan halua olla tekemisissä rasistien kanssa.
Ihmisten kanssa joiden mielestä jokainen ei ole saman arvoinen.
...eli kukaan ei halua olla tekemisissä sinunkaan kanssa.
Mistä sinä tuon keksit. Kuvittelet olevasi maailman keskipiste.
Alkuperäinen aihe perustuu tilastoihin. Tilastollisesti, tai muutenkaan, minulla ei ole mitään ongelmia ihmisten kanssa. Toisin kuin persuilla.
sinä et pidä persuja samanarvoisena ja iloisesti niputat jokikisen persun rasistiksi. Olet itse juuri sellainen yleistävä puusilmä kuin miksi toisia haukut.
Häpöhöpö uhirutujat taas...kyllähän se on ihan tilastollinenfatktakin että persut raiskaavat yms ja vähättlevät uhrien asemaa (kuten se äänestys jossa vaihdettiin raiskaukseen se suostumus, kaikki persut vastustivat kun kiristetään seksuaalirikostuomioita....) ja just tää uikutus kun yrittävät vaihtaa länsimaisia lakeja ettei tulisi tuomoita vihapuheesta, maalittamisesta ja kiihoittamisesta kansanryhmiä vastaan....eivät ole kotoutuneet länsimaihin vieläkään nämä persut!!!
Kukapa ei haluisia hanaa ja sivistynyttä kumppania että turha oli politisoida tämä kysymys. <3
Eivät usko tieteeseen.
Eivät usko lääketieteeseen.
Eivät pidä ilmastonsuojelusta.
Eivät usko s u vaitsevaisuuteen.
Yrittäkääs keksi persuista jokin piirre, mikä kuvailisi niitä, olematta negatiivinen.
Pitää kaljasta ja bensasta, ja uskoo Venäjään ei riitä.
Hmm aika jännä juttu joten pakko kysyä että onko jollekkin naiselle esteenä se etten kannata mitään puoluetta enkä ole koskaan edes äänestänyt? Onko sekin siis huono juttu vai?
Nähdäänkö siis puolueettomuus huonona asiana.
M32