Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peräpukama asiaa

Vierailija
04.09.2023 |

Mitä voidaan tehdä ulkoisille pukamille ja hetuloille? Alkaa mennä hermo. Alkaa olemaan tuo hygienia puoli hankalaa. Kun vaikka kuinka persettään pesee ulostamisen jälkeen, tuntuu ettei ihan puhtaaksi tule. Onko kokemuksia leikkauksesta tai laseroinnista tai jostain?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettamalla selviää, mitä vaihtoehtoja on.

Tai sitten vaan nimeät ne ja elät niiden kanssa.

Vierailija
2/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli rektoseele. Peräsuolen laskeuma. Korjattiin päiväkirurgisella ja ulkoiset pukamat hävisi itsestään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sakset ja pyllistä peilin edessä, vähän laastaria päälle ja paskontaosasto on kuin uusi.

Vierailija
4/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli rektoseele. Peräsuolen laskeuma. Korjattiin päiväkirurgisella ja ulkoiset pukamat hävisi itsestään. 

Saako kysyä, että miten sinulla oireili tuo?

Vierailija
5/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lääkäriin

Vierailija
6/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin ulkoisista peräpukamista kokonaan eroon, kun pyrin pitämään vessakäynnit lyhyinä ja välttelemään pinnistelemistä. Ja huolellinen pesu jokaisen ulostuskerran jälkeen.

Vierailija
7/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirtä ne!

Vierailija
8/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda kuiva vessapaperi niihin kosteisiin

Vierailija
9/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pääsin ulkoisista peräpukamista kokonaan eroon, kun pyrin pitämään vessakäynnit lyhyinä ja välttelemään pinnistelemistä. Ja huolellinen pesu jokaisen ulostuskerran jälkeen.

Noinhan se toimii, nimittäin asian pitäminen lyhyenä. Eli älä ota puhelinta tai lehteä mukaan mitä luet ajankuluksi, helposti menee puoli tuntia vaikka kakattaminen olisi loppunut jo vartti sitten. Mitä pidempään istuu pytyllä sitä helpommin tulee pukamia.

Vierailija
10/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa hyvä ihminen aika terveyskeskukseen.

Vaiva on hyvin yleinen, ei sitä ateriaan mielellään näytä, mutta tosiaan, yleinen sairaus.

Niitä hoidetaan joko lääkkeillä, hirttämällä tai leikkaamalla.

Jos leikataan, olet sitten tosi kipeä muutaman päivän, se on kuin leijonan karjaisu.

Jos on taloudellinen mahdollisuus, käy yksityisellä erikoislääkärillä. Käsittääkseni hirttaminen voidaan tehdä vastaanottokäynnin yhteydessä.

Sitähän ei tiedä mitä lajia pallukat on ennenkuin tohtori kurkkaa.

Ja tosiaan, googleta.

Vierailija
11/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laittanut pukamiisi niihin tarkoitettua voidetta ja varovasti työntänyt sormella takaisin sisään, ja sama aina tarvittaessa.

Pidä vatsa löysällä vahvalla kahvilla ja harrasta liikuntaa. Vältä kyykkäämistä ja muuta pyllistelyä.

Vierailija
12/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulostaminen oli hankalaa. Limakalvot menivät helposti rikki. Leikkaus oli itselläni helppo. Toipuminen oli nopeaa. 

Täällä on aiheesta hyvä ketju. Paljon kokemuksia.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4202368/ketju/minulta_on_leikattu_virts…

Vierailija
13/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee lääkäriin

Kunnallisen kautta nihkeää, oikotie on yksityinen.

Vierailija
14/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin jo menosa lääkäriin , mutta sattumalta löysin netistä kirjoituksen ihmevoiteesta ja päätin tilata.Ja toden totta!!..käsittämätön kutina ja jomotus loppu ja pallukat pysy suolen sisällä,pikkuhiljaa kadoten eli  Hemapro terveysmarketista netistä(nopea oli toimitus)

Vierailija
15/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah minä kävin tänään lääkärillä kun verta tulee kuin saavista takapuolesta ja olen mies. Tohtori sitten tutkaili ja totesi " Hyvä herra teillä on yksi erittäin herkkä pukama siellä hanurissa... "   :D

Vierailija
16/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se toimii, nimittäin asian pitäminen lyhyenä. Eli älä ota puhelinta tai lehteä mukaan mitä luet ajankuluksi, helposti menee puoli tuntia vaikka kakattaminen olisi loppunut jo vartti sitten. Mitä pidempään istuu pytyllä sitä helpommin tulee pukamia.

En mie lue lehtee tai näprää puhelinta vessas. Joskus vaan on näitä päiviä, että joutuu pinnistelemään ja heti menee tilanne pahemmaksi

Vierailija
17/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä tuolla konstilla kuitenkaan saa enää katoamaan.

Vierailija
18/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko laittanut pukamiisi niihin tarkoitettua voidetta ja varovasti työntänyt sormella takaisin sisään, ja sama aina tarvittaessa.

Pidä vatsa löysällä vahvalla kahvilla ja harrasta liikuntaa. Vältä kyykkäämistä ja muuta pyllistelyä.

Joopajoo. Jatka tuota loppuelämä tai käy 15 minuutin paikallispuudutuksessa tehtävässä leikkauksessa joka poistaa ongelman.

Vierailija
19/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuntaa kyllä harrastan. Ei niitä saa työnnettyä takas sisään ikävä kyllä

Vierailija
20/41 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulostaminen oli hankalaa. Limakalvot menivät helposti rikki. Leikkaus oli itselläni helppo. Toipuminen oli nopeaa. 

Täällä on aiheesta hyvä ketju. Paljon kokemuksia.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4202368/ketju/minulta_on_leikattu_virts…

Kiitos tästä