Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko toimia sijaissynnyttäjänä?

Vierailija
21.12.2006 |

Minulle ja miehelleni tämä olisi mahdollisesti ainoa keino saada lapsi ja sijaissynnyttäjän etsiminen kiinnostaisi kovin. Kuinkahan moni suomalainen nainen olisi valmis synnyttämään lapsen parille, joka ei muuten voi lisääntyä...Onkohan mitään toivoa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olisin kantanut lasta 9kk, en voisi enää syntymän jälkeen kuvitellakaan elämää ilman häntä

Vierailija
2/10 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos lapsi ei olisi biologisesti minun (eli esim. siis siskon ja hänen miehensä sukusoluista). Lapsi olisi silti osa " minun" elämää vaikken äiti hänelle olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi hedelmöityshoitolaksi kieltää sijaissynnytykset Suomessa ainakin vähäksi aikaa. Äskettäin tv:ssä oli kuitenkin haastattelu, jossa eräs lapsettomuushoitoihin erikoistunut lääkäri ja lapsettomien järjestön edustaja puhuivat mahdollisesta uudesta esityksestä sijaissynnytysten osalta. Suomessa on ollut hyvä ja eettisesti toimiva sijaissynnytyssysteemi, lapsia on vuosien aikana syntynyt kai kymmenkunta. Syyni, tuki ja seuranta on tiukka. Oletko valmis mm. vuoden adoptioneuvontaan adoptoidaksesi oman lapsesi? Saatikka muut hoidot?

Joka tapauksessa tämä foorumi saattaa olla väärä sijaissynnyttäjän löytämisesksi, sen verran pitkä ja vaativa projekti on.

Vierailija
4/10 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia lapsia on jo neljä, ja jos tarjoutuisi mahdollisuus, toimisin mielelläni vuokrakohtuna. Alusta asti täytyisi tottakai tehdä itselleen selväksi, että sisälläni kasvava lapsi ei ole minun, vaan siellä vain " vuokralaisena" .

Vierailija
5/10 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain sisarelleni tai sitten täysin vieraalle ja niin että lapsi ei olisi biologisesti minun. Selkein säännöin ja paperein.

En tiedä miten uusi laki asiaan suhtautuu, ennenhän on ollut niin että lapsi syntyy syttääjänsä biologiseksi lapseksi joka " antaa" sitten lapsen adoptoitavaksi ja biologiset vanhemmat adoptoivat lapsen.

Vierailija
6/10 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en niin voisi koskaan tehdä.

Vierailija
7/10 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni tunnustautui homoksi. Hän tahtoi miesystävänsä kanssa lapsen. Synnytin lapsen ja asuimme yhdessä (exä, miesystävä, mä ja lapsi) kunnes lapsi oli kolme vuotta.

Vierailija
8/10 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ilmaiseksi. Haluaisin kohtuullisen kulukorvauksen kyllä.. Enkä suostuisi mikäli en tykkäisi pariskunnasta joiden lasta pitäisi kantaa:D

Vierailija
9/10 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla vielä raskaana, jopa synnyttää :) mutta yhtään lasta en haluaisi enää hoidettavakseni ottaa. Myös se, että voisi auttaa jotakin toista kokemaan ihmeellisen asian, olisi iso motivaatio.

Harmi, että sijaissynnyttäminen on suomessa pian laitonta. Olisin voinut ajatella etsiväni sijaissynnyttäjää tarvitsevan pariskunnan joskus 3-5 vuoden kuluttua.

Vierailija
10/10 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki naiset eivät ole tällaisia kuin minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme