Täällä erämaamökillä on hiljaista
Tuulikin tyyntyi. Joitakin lintuja on vielä ja tulomatkalla näin pelloilla joutsenia ja kurkia. Pihasauna lämpiää enkä kaipaa täältä mihinkään. Olisipa onni, jos voisin olla täällä aina.
Joulun ainakin vietän täällä ilman mitään hulinaa. Tuon pienen kuusen tupaan ja syön jouluruokia. Vaikka luenkin juttujanne niin siltikin on hyvä mieli vaan olla ja varmasti jokaisella on mukavaa omassa elämäntilanteessaan.
Minulla nyt vaan näin.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
ei se nyt järin erämaata ole kun netti toimii
Kerro mulle, missä Suomessa ei netti toimi?
Olen keskellä ei mitään korvessa ja kännykän kautta netti toimii. Aggregiaatilla ladataan akkua.
Ai ai ai, jos tämä on totta niin nyt jos koskaan tunnustan kateuteni. Pidä nyt oikein koko sielun messu siellä, kun tällaisen aarrepaikan olet löytänyt tai omaksi saanut ja ai ai ai, joulukin vielä siellä, kyllä nyt sait ihan liikuttumaan. Vietä mukava hetki siellä erämaamökillä, tuli jo pelkästä ajatuksesta hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Ai ai ai, jos tämä on totta niin nyt jos koskaan tunnustan kateuteni. Pidä nyt oikein koko sielun messu siellä, kun tällaisen aarrepaikan olet löytänyt tai omaksi saanut ja ai ai ai, joulukin vielä siellä, kyllä nyt sait ihan liikuttumaan. Vietä mukava hetki siellä erämaamökillä, tuli jo pelkästä ajatuksesta hyvä mieli.
Nyt olen jo kotona. Kyllä näitä metsähallituksen mökkejä löytää kuka tahansa.
Ei tarvitse kadehtia vaan voi itsekin vuokrata sellaisen.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Joutsenet ja kurjet on lisääntyny riesaksi asti. Samaan pataan naakkojen kanssa
Pataan? Siis syötkö noita?
Vierailija kirjoitti:
Tämän kirjoittaja on hädin tuskin peruskoulun läpäissyt emäntä, jolle on tärkeintä hiusten pidennykset, volyymiripset, geelikynnet (vai mitä ne on). Jos noiden jälkeen on vielä rahaa niin se laitetaan silareihin ja toivotaan, että ukot huomaa.
Itselleni on tärkeää hiljaisuus eikä mikään kauppakeskuksien hulina tai teinien mopoilla päristely. Pitää olla itsensä kanssa sinut, jos aikaansa voi viettää hiljaisuudessa yksin.
Sitten on tämä oma ryhmänsä, joille on tärkeintä tulla huomatuksi. Mitä muuta sillä haetaan, jos pukeutuu vaikka rikkinäisiin housuihin tai laitattaa kynsiä, hiuksia, ripsiä tai silikoneja? Lapsuudessa vissiin on ollut jotain viturallaan. Suut tötteröllään pistetään kuvia instaan.
En kestä olla kaupungissa. Työni takia pitää olla, mutta kaipaan hiljaisuutta.
Joutsenet ja kurjet on lisääntyny riesaksi asti. Samaan pataan naakkojen kanssa