Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veronpalautus ei ole tullut!?

Vierailija
04.09.2023 |

Piti tänään tulla ja tilinumero on Omaverossa. Muita?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitti:

Kyllä me sieltä tulee. Päivän mittaan maksut näkyy tilillä. Onko noin kiire päästä tuhlaamaan? Hyvä että edes on vielä kaupat auki . Noinko tärkeällä sijalla raha on teidän elämässä?

Mulla on auto huollossa, työt alkaa klo 11 niin haluaisin hakea sen sieltä että pääsen töihin. Yli tonnin remppa ja sovittu huolto tarkoituksella että palautuksista voi maksaa

On taas jätetty käyttämättä aivoja.

Mielelläni olisi auton vienyt huoltoon niin että tilillä olisi ollut rahat, mutta tarvitsen autoa työssäni (kotihoidossa). Kun se viime viikolla yllättäen hyytyi kesken ajon, ei siinä kohtaa auto ennakkoon kysellyt onko tilillä korjausrahat että voi levitä

Ja sulla ei ole luottokorttia tietenkään? Sillä voisi maksaa sen remppalaskun nyt ja heti perään sitten siirtää luottokortille takas ne rahat, kun ne veronpalautukset sitten tulee.

Tätä ihmettelin itsekin.

Vierailija
22/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa luottokortilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatteko itse laskunne yöllä 00:01 vuorokauden vaihtuessa eräpäiväksi?

Vierailija
24/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitti:

Kyllä me sieltä tulee. Päivän mittaan maksut näkyy tilillä. Onko noin kiire päästä tuhlaamaan? Hyvä että edes on vielä kaupat auki . Noinko tärkeällä sijalla raha on teidän elämässä?

Mulla on auto huollossa, työt alkaa klo 11 niin haluaisin hakea sen sieltä että pääsen töihin. Yli tonnin remppa ja sovittu huolto tarkoituksella että palautuksista voi maksaa

Sen voi kyllä maksaa laskullakin.

Ei sitä käteisenä tarvitse maksaa.

Vierailija
25/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitti:

Mene töihin bussilla. Tai taksilla.

Vierailija
26/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vasta nyt pitäisi tulla? Meille tuli heinäkuun alussa.

Tajuatko älykääpiö, että ne palautukset on jaettu useammalle kuukaudelle!

Vierailija
27/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vasta nyt pitäisi tulla? Meille tuli heinäkuun alussa.

Good for you. Mietipä, kun osa saa veronpalautuksensa jopa vasta joulukuussa.

Vierailija
28/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitti:

On taas jätetty käyttämättä aivoja.

Mielelläni olisi auton vienyt huoltoon niin että

tilillä olisi ollut rahat, mutta tarvitsen autoa työssäni (kotihoidossa). Kun se viime viikolla yllättäen hyytyi kesken ajon, ei siinä kohtaa auto ennakkoon kysellyt onko tilillä korjausrahat että voi levitä

Ja sulla ei ole luottokorttia tietenkään? Sillä voisi maksaa sen remppalaskun nyt ja heti perään sitten siirtää luottokortille takas ne rahat, kun ne veronpalautukset sitten tulee.

Mulla on vaan tonnin luotto, pienipalkkainen yksinasuva kun kerran olen. Mutta soitin korjaamoon, saan auton onneksi laskulle

Vierailija
29/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta paskaa, Kello 15:30 ja ei näy.

Vierailija
30/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä uskomattomampaa paskaa 18:23 ja ei näy. Tämän takiako olen Suomen kansalainen ja maksan veroja että näin voivat kituuttaa

Vierailija
31/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömän veronpalautus tuli minulle 350 euroa. Mitähän sitä ostaisi.

Vierailija
32/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel rahanahne!

Vierailija
33/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitti:

Kai sieltä laskun saa? Meillä oli myös kallis auton remontti ja autoa hakiessa kortti ei toiminutkaan, eikä ollut käteistä. Yritettiin automaatilta käydä nostamassa, mutta ei antanut nostaa. Kyseisellä huoltamolla ei annettu laskuja, mutta antoivat sitten sillä kertaa laskun, ollaan kyllä käytetty siellä autoa aina. Verkkopankissa onnistui maksaa lasku normaalisti, mutta kortti tosiaan ei toiminut, vaikka rahaa tilillä oli.

Höpö höpö sulla mitään tilillä ollut.

Äidillä maksatit niinkuin aina ennenkin.

Nyt Viivi oikeesti lopeta tollanen .

Vierailija
34/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnehän ne oli tullut. Näytti 63 441€ olevan käyttötilillä.