Veronpalautus ei ole tullut!?
Kommentit (34)
Maksatteko itse laskunne yöllä 00:01 vuorokauden vaihtuessa eräpäiväksi?
Vierailija kirjoitti:
Se kirjoitti:
Kyllä me sieltä tulee. Päivän mittaan maksut näkyy tilillä. Onko noin kiire päästä tuhlaamaan? Hyvä että edes on vielä kaupat auki . Noinko tärkeällä sijalla raha on teidän elämässä?
Mulla on auto huollossa, työt alkaa klo 11 niin haluaisin hakea sen sieltä että pääsen töihin. Yli tonnin remppa ja sovittu huolto tarkoituksella että palautuksista voi maksaa
Sen voi kyllä maksaa laskullakin.
Ei sitä käteisenä tarvitse maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Se kirjoitti:
Kyllä me sieltä tulee. Päivän mittaan maksut näkyy tilillä. Onko noin kiire päästä tuhlaamaan? Hyvä että edes on vielä kaupat auki . Noinko tärkeällä sijalla raha on teidän elämässä?
Mulla on auto huollossa, työt alkaa klo 11 niin haluaisin hakea sen sieltä että pääsen töihin. Yli tonnin remppa ja sovittu huolto tarkoituksella että palautuksista voi maksaa
Mene töihin bussilla. Tai taksilla.
Vierailija kirjoitti:
Miten vasta nyt pitäisi tulla? Meille tuli heinäkuun alussa.
Tajuatko älykääpiö, että ne palautukset on jaettu useammalle kuukaudelle!
Vierailija kirjoitti:
Miten vasta nyt pitäisi tulla? Meille tuli heinäkuun alussa.
Good for you. Mietipä, kun osa saa veronpalautuksensa jopa vasta joulukuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kirjoitti:
On taas jätetty käyttämättä aivoja.
Mielelläni olisi auton vienyt huoltoon niin että
tilillä olisi ollut rahat, mutta tarvitsen autoa työssäni (kotihoidossa). Kun se viime viikolla yllättäen hyytyi kesken ajon, ei siinä kohtaa auto ennakkoon kysellyt onko tilillä korjausrahat että voi levitä
Ja sulla ei ole luottokorttia tietenkään? Sillä voisi maksaa sen remppalaskun nyt ja heti perään sitten siirtää luottokortille takas ne rahat, kun ne veronpalautukset sitten tulee.
Mulla on vaan tonnin luotto, pienipalkkainen yksinasuva kun kerran olen. Mutta soitin korjaamoon, saan auton onneksi laskulle
Vielä uskomattomampaa paskaa 18:23 ja ei näy. Tämän takiako olen Suomen kansalainen ja maksan veroja että näin voivat kituuttaa
Työttömän veronpalautus tuli minulle 350 euroa. Mitähän sitä ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kirjoitti:
Kai sieltä laskun saa? Meillä oli myös kallis auton remontti ja autoa hakiessa kortti ei toiminutkaan, eikä ollut käteistä. Yritettiin automaatilta käydä nostamassa, mutta ei antanut nostaa. Kyseisellä huoltamolla ei annettu laskuja, mutta antoivat sitten sillä kertaa laskun, ollaan kyllä käytetty siellä autoa aina. Verkkopankissa onnistui maksaa lasku normaalisti, mutta kortti tosiaan ei toiminut, vaikka rahaa tilillä oli.
Höpö höpö sulla mitään tilillä ollut.
Äidillä maksatit niinkuin aina ennenkin.
Nyt Viivi oikeesti lopeta tollanen .
Tätä ihmettelin itsekin.