Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veronpalautus ei ole tullut!?

Vierailija
04.09.2023 |

Piti tänään tulla ja tilinumero on Omaverossa. Muita?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näkyy jo 😄

Vierailija
2/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekaan ja ihmettelen syytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle on tullut, minulle ei. Kai ne sit tulee useammassa ajossa...?

Vierailija
4/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy, s-pankki

Vierailija
5/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tulee PÄIVÄN AIKANA.

6/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me sieltä tulee. Päivän mittaan maksut näkyy tilillä. Onko noin kiire päästä tuhlaamaan? Hyvä että edes on vielä kaupat auki . Noinko tärkeällä sijalla raha on teidän elämässä?

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
7/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tulee PÄIVÄN AIKANA.

Ok, kiitos!

Vierailija
8/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vasta nyt pitäisi tulla? Meille tuli heinäkuun alussa.

Vierailija
9/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitti:

Kyllä me sieltä tulee. Päivän mittaan maksut näkyy tilillä. Onko noin kiire päästä tuhlaamaan? Hyvä että edes on vielä kaupat auki . Noinko tärkeällä sijalla raha on teidän elämässä?

Mulla on auto huollossa, työt alkaa klo 11 niin haluaisin hakea sen sieltä että pääsen töihin. Yli tonnin remppa ja sovittu huolto tarkoituksella että palautuksista voi maksaa

Vierailija
10/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa, koita jaksaa.

11/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitti:

Mulla on auto huollossa, työt alkaa klo 11 niin haluaisin hakea sen sieltä että pääsen töihin. Yli tonnin remppa ja sovittu huolto tarkoituksella että palautuksista voi maksaa

On taas jätetty käyttämättä aivoja.

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
12/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitti:

Kai ihmisellä nyt vähintään muutama tonni on aina säästössä.

Vierailija
13/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, kello on just ja just 9 ja itketään kun ei jo näy. Onhan tässä koko päivä aikaa.

Vierailija
14/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitti:

Kai sieltä laskun saa? Meillä oli myös kallis auton remontti ja autoa hakiessa kortti ei toiminutkaan, eikä ollut käteistä. Yritettiin automaatilta käydä nostamassa, mutta ei antanut nostaa. Kyseisellä huoltamolla ei annettu laskuja, mutta antoivat sitten sillä kertaa laskun, ollaan kyllä käytetty siellä autoa aina. Verkkopankissa onnistui maksaa lasku normaalisti, mutta kortti tosiaan ei toiminut, vaikka rahaa tilillä oli.

Vierailija
15/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire on tuhlaamaan, jos aamusta alkaen tiliä monesti tarkistaa. Minulle on aina riittänyt se, että iltapäivän viiden jälkeen tilillä rahat on.

Vierailija
16/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vero.fi:

Veronpalautus 

Jos verotuksesi päättyi heinäkuussa, saat veronpalautuksen 4.9.2023. Se maksetaan pankkitilillesi päivän aikana.

Vierailija
17/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vero.fi:

Veronpalautus 

Jos verotuksesi päättyi heinäkuussa, saat veronpalautuksen 4.9.2023. Se maksetaan pankkitilillesi päivän aikana.

Sen pitää olla tilillä aamulla ennen yhdeksää tai alkaa kiukuttelu.

Vierailija
18/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitti:

Mielelläni olisi auton vienyt huoltoon niin että tilillä olisi ollut rahat, mutta tarvitsen autoa työssäni (kotihoidossa). Kun se viime viikolla yllättäen hyytyi kesken ajon, ei siinä kohtaa auto ennakkoon kysellyt onko tilillä korjausrahat että voi levitä

Vierailija
19/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitti:

Mielelläni olisi auton vienyt huoltoon niin että tilillä olisi ollut rahat, mutta tarvitsen autoa työssäni (kotihoidossa). Kun se viime viikolla yllättäen hyytyi kesken ajon, ei siinä kohtaa auto ennakkoon kysellyt onko tilillä korjausrahat että voi levitä

Ja sulla ei ole luottokorttia tietenkään? Sillä voisi maksaa sen remppalaskun nyt ja heti perään sitten siirtää luottokortille takas ne rahat, kun ne veronpalautukset sitten tulee.

Vierailija
20/34 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää valittako koko ajan tuosta.

Puolen tunnin välein joku rääkkyy yhdestä ja samasta asiasta.

Miten köyhiä luureista oikein olette, kun ette pysty rauhassa odottamaan, että palautukset näkyy tilillä?