Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Kiltiksi ja hyväksi mieheksi itseään mainostavat kannattaa ainakin kiertää kaukaa. Näiltä saa jossain vaiheessa varmasti nyrkistä tai ainakin sellaista henkistä väkivaltaa, että lähestymiskieltokaan ei auta.
Miten voi olla, että jokainen ketju täällä kääntyy Miehet VS Naiset otteluksi 😂😂
Jonna on ihan viehättävä nainen ja minun mielestä XL-koosta ilmoittaminen on ymmärrettävää, jos asia ei tule kuvista ilmi. Osa tykkää isommasta, osa pienemmästä. Sama koskee niin miehiä kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet käyttäytyy ihan kuin naisen ylipaino tai rumuus olisi joku henkilökohtainen loukkaus häntä vastaan. Outoa.
Tämä. Ihan käsittämätöntä miten paljon jonkun randomien naisten ylipaino voi triggeröidä miehiä. Sitten miehen on ihan pakko haukkua lihava nainen, vaikka yhtä hyvin voisi vain kohteliaasti kieltäytyä ja olla deittailematta näitä lihavia
Aivotutkimukset selittää tämänkin. Miehen aivoissa käynnistyy ärsyyntymiskeskus nähdessään omasta mielestään epäviehättävän naisen. Naisen aivoissa sitten taas ei tapahdu yksinkertaisesti mitään naisen nähdessä epäviehättävän miehen, aivan kuin mies olisi näkymätön naiselle. ( Ja niinhän he ovat :) )
Jännä ilmiö mutta lisää voi googlata aivotutkimuksista.
Onko tosiaan näin? Olenkin aina ihmetellyt miksi miehet kiinnittävät niin paljon huomiota naisiin jotka ovat heidän mielestään epäviehättäviä. Ja pahiten apinan tasolle jääneet miehet myös kokevat oikeudekseen kommentoida näille naisille rumasti.
On. Aivojen erot miehillä ja naisilla on mielenkiintoinen aihe ja suosittelen jokaista naista perehtymään asiaan. Aivoja ja psykologiaa opiskelemalla ymmärtää miehen luontoa ja mieltä paremmin. Myös koko genetiikka on parempi ja vahvempi naisilla mitä miehillä. Tästä on kattava kirjakin olemassa The Better Half jonka suosittelen myös lukemaan.
Sellaset feministiset siskotieteet sieltä
Ihmisen kiinnostavuus ja haluttavuus liittyy kohdallani aivan muihin asioihin kuin painoon tai pituuteen. Historiani todistaa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lihavat naiset käyttävät niin pirusti aikaa ja vaivaa ruikuttamiseen, kun se ruikuttaminen ei kuitenkaan muuta miesten naisihannetta mihinkään suuntaan? Eikö olisi helpompaa vain elää muutama kuukausi kalorivajeessa, niin terveys kohenisi eikä tarvitsisi enää syyttää muita omasta lihavuudestaan?
En minä ainakaan syytä toisia lihavuudestani, miksi niin tekisin!
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa! Ylipainoisella miehellä tekee tiukkaa päästä edes treffeille sen ylipainoisen naisen kanssa ja sitten ylipainoinen nainen valittaa iltapäivälehdessä että normaalipainoiset miehet ei halua olla sen kanssa.
Ylipainoinen mies voi vain haaveilla edes treffeistä kauniin naisen kanssa!
Tajuatteko te naiset edes koko tilannetta?
Mitä tarkalleen ottaen meidän pitäisi tajuta? Ei tulisi mieleenikään mennä lehteen kertomaan yhtään mitään ihmissuhteistani tai niiden puutteesta, mutta jos ero tulisi niin en minä miettisi, millaisten naisten kanssa miehillä tekee tiukkaa tai helppoa päästä treffeille vaan edelleen kukin mies joko kiinnostaisi minua tai sitten ei. En myöskään miettisi kiinnostaako kyseinen mies mahdollisesti muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Jonnahan on nätti. Oikein nätti.
En sanoisi edes lihavaksi, vaan runsasmuotoiseksi.
Usein on huvittavaa, että Jonnaa läskiksi haukkuvat miehet ovat itse jotain petolinnunpersepertsoja :D eli niillä on lihaksia haukkua kaunista naista ja ite ovat jotain suomursuja.
Toivottavasti Jonna kohtaa jonkun kivan ihmisen!
Tarkoitatko siis, että komeat miehet saavat haukkua naisia vapaasti, mutta vähemmän komeat eivät?
Olen kyllä kuullut, että komean miehen ihana flirtti onkin ruman miehen harjoittamana rangaistavaa häirintää, mutta onhan tuo karmeaa, että toisille sallitaan ihan suora haukkuminenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan nätti nainen ja eihän se mitään edes vingu. ihmettelee vain muutamia räikeitä tapauksia täysin vailla käytöstapoja (aletaan haukkumaan kun treffit ei järjesty, kirjoitellaan törkeitä kommentteja jne). Ja mitäpä miehet veikkaatte, kiinnostuuko normaali nainen jos tulette juttelemaan ettekä mitenkään noteeraa sitä naisen ystävää siinä vieressä? Mulle on aina ollut turn-off se jos on päivänselvää, että mies lähestyy koska olen ehkä toiseksi parhaan näköinen nainen baarissa ja näin juuri äsken kun se sai siltä parhaannäköiseltä pakit. Toinen turn-off on puutteelliset käytöstavat, joskus on vaikuttanut, että joku äijä suorastaan ärsyyntyy kun ystäväni on samassa pöydässä. Kuulehan kaveri, ystävä oli siinä ensin ja jos teistä jompikumpi lähtee, se olet sinä.
Niin sinä ärsyynnyt siitä ettet ollut se parhaan näköinen siellä baarissa. Sinun itsetuntosi ei kestä sitä että joku muu meni jutteleen jollekkin ihan vain ulkonäön perusteella ja se joku et ollut sinä. Naiset ovat aina lähestyneet minua varmasti keskivertoa enemmän. Kohtuu usein joku nainen tulee juttusille ilman syytä. Mulla ei ole ikinä käynyt mielessäkään että minkälaisia miehiä siellä baarissa on. Olenko minä komein vai viidenneksi komein. Enhän minä päätä kuinka komea olen, vaan se nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet käyttäytyy ihan kuin naisen ylipaino tai rumuus olisi joku henkilökohtainen loukkaus häntä vastaan. Outoa.
Tämä. Ihan käsittämätöntä miten paljon jonkun randomien naisten ylipaino voi triggeröidä miehiä. Sitten miehen on ihan pakko haukkua lihava nainen, vaikka yhtä hyvin voisi vain kohteliaasti kieltäytyä ja olla deittailematta näitä lihavia
Aivotutkimukset selittää tämänkin. Miehen aivoissa käynnistyy ärsyyntymiskeskus nähdessään omasta mielestään epäviehättävän naisen. Naisen aivoissa sitten taas ei tapahdu yksinkertaisesti mitään naisen nähdessä epäviehättävän miehen, aivan kuin mies olisi näkymätön naiselle. ( Ja niinhän he ovat :) )
Jännä ilmiö mutta lisää voi googlata aivotutkimuksista.
Mielenkiintoista! Tämä selittää miksi minusta on aina tuntunut siltä että olen näkymätön naisilla: minä kirjaimellisesti olen näkymätön heille 😂
Hyvä kun tuli selväksi. Oispa miehet samanlaisia. Ruma nainen kun ei ole olemassa olollaan loukkaus miehiä kohtaan. Nainen ei ole olemassa miehiä varten. Ja Jonnahan ei ole edes ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H V kirjoitti:
Tuleekohan näille plus-koon naisille mieleen, että ehkä jotkut miehet eivät halua alkaa omaishoitajaksi 40-50-vuotiaana kun plus-kokosilla nivelet pettää + 100 muuta suomalaista kansantautia kolkuttelee ovella. Todennäköisesti puolista plus-koon ihmisistä tulee vaan yksi numero lisää työkyvyttömyyseläke tilastoon 40-50-vuotiaana tai jopa aiemmin.
No just tää ja jos vielä perhettä olisi tarkoitus perustaa, niin aika hankalaa on liikkuminen niin raskausaikana kuin sen jälkeenkin kun tuskin raskauskiloistakaan pääsee eroon. Hän on parikymppinen ja ylipainoa paljon. Ellei tee asialle mitään, ylipainoa on sairaalloisesti nelikymppisenä.
Mikä hänen syynsä on sille, että on noin nuorena noin iso? Tuohon kokoon päästäkseen menee joko ruokaa tai alkoholia liikaa.
Sen sijaan että valittaa kun ei kilojen takia kelpaa, hän voisi ihan itsensä takia laihduttaa ja alkaa kuntoilemaan.
Jos perhettä on tarkoitus perustaa, niin kai myös mies huolehtii, että sperma on priimaa? Eli kuntoilee, ei polta eikä juo, syö terveellisesti eikä ole yli-ikäinen.
No kyllähän moni näin tekeekin.
Syytä onkin, onhan huomattava osa miehistä nykyään ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Menikl inceliltä koko jutun idea ohi?
Jutun idea ei ole Jonnan paino tai ulkonäkö. Jutun idea ei ole se, että Jonnan pitäisi kelvata kaikille miehille.
Jutun idea on kertoa, kuinka törkeästi miehet käyttäytyy deittimaailmassa. Ja se törkeyd ei ole sitä, että ei kiinnosta, vaan se, että haukutaan ulkonäköä. Kuten täälläkin.
Jonnaa ei kiinnosta kuinka monen palstamiehen mielestä hän on viehättävä tai kuinka monta kiloa hänen pitäisi pudottaa tai mitä pukea. Jonna haluaisi deittailla ilman näitä turhia huomioita ja ilmoituksia.
Saajan sitä ihminen haluta vaikka mitä.
Jonna mm. haluaisi että hänellekin tarjottaisiin juomia, kuten hänen paremmassa kunnossa oleville kavereilleen tarjotaan.
Jonnaa ei kuitenkaan kiinnosta treenata itseään hyvään kuntoon, kuten hänen kaverinsa ovat tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa! Ylipainoisella miehellä tekee tiukkaa päästä edes treffeille sen ylipainoisen naisen kanssa ja sitten ylipainoinen nainen valittaa iltapäivälehdessä että normaalipainoiset miehet ei halua olla sen kanssa.
Ylipainoinen mies voi vain haaveilla edes treffeistä kauniin naisen kanssa!
Tajuatteko te naiset edes koko tilannetta?Tajuavat kyllä mutta eivät välitä pätkääkään koska heillä on valta.
Mikä ihmeen valta? Ei minulla ole mitään valtaa esimerkiksi sinuun. En voisi pakottaa sinua rakastumaan minuun. Jokainen mies, joka on halunnut olla kanssani, on tehnyt sen ihan omasta tahdostaan, ketään en ole pakottanut.
Vierailija kirjoitti:
Jaksatte jankuttaa.
Mitä ihmeen väliä on jonkun randomin tindertykkäyksillä tai treffeillä?
Tässä puhuttiin törkeästä käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutun idea ei ole Jonnan paino tai ulkonäkö. Jutun idea ei ole se, että Jonnan pitäisi kelvata kaikille miehille.
Jutun idea on kertoa, kuinka törkeästi miehet käyttäytyy deittimaailmassa. Ja se törkeyd ei ole sitä, että ei kiinnosta, vaan se, että haukutaan ulkonäköä. Kuten täälläkin.
Jonnaa ei kiinnosta kuinka monen palstamiehen mielestä hän on viehättävä tai kuinka monta kiloa hänen pitäisi pudottaa tai mitä pukea. Jonna haluaisi deittailla ilman näitä turhia huomioita ja ilmoituksia.
Millä tavoin nuo miehet ovat valikoituneet?
Mistä me sen tiedämme. Tuskin ne treffejä sopiessa ovat vielä luontoaan paljastaneet.
Pitääkö paikkansa, että naiset saavat enemmän tykkäyksiä kuin miehet.
Tällöin Jonna on onnistunut todennäköisyyksiä uhmaten matchaamaan itselleen juuri suhteettoman paljon törkimyksiä, koska naiset ja miehet lopulta pariutuvat vakiintuneisiin suhteisiin tasamäärin ja voidaan ajatella törkimysten määrän olevan sukupuolten välillä vakio.
Hankala homma enkä keksi yhtään miten voisi toimia toisin. Pystyykö Tinderissä mitenkään valkkaamaan toisin?
Tinderin kultakimpalenaiset ovat oikein koolla tässä keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän tason mies tuo englanniksi testaillut mies on? Onko hyvinkin komea ja koulutettu?
Ei voi olla kovin fiksu jutuista päätellen. Selvästi alemman tason mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan toi lihava.
Suurempi ongelma taitaa kuitenkin olla korvien välissä, joka näkyy mm. ylitälläytymisenä.
Ja miestenkö pitäisi tykätä lihavista ihan vaan sen takia, että nykyään jo nuoret naiset on lihavia??
Oletteko te ihan vajaita? Hän toivoo asiallista kohtelua eikä sitä,että kaikkien pitäisi tykätä lihavista. Luitko edes koko juttua? Sitä paitsi jokaisen tälläytyminen on ihan oma asia. Siitä vasta huuto syntyykin jos nainen ei tälläydy.
Vaatimukset eivät kyllä jääneet tuohon, et tainnut itse lukea juttua. Onko naisille asiallinen kohtelu sitä että baariin sisään astuttaessa eetteristä materialisoituu herrasmies tarjoamaan ilmaiset juotavat tuntemattomalle leidille?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö rytmikkäästi inceliä huutelevalta ohi, että Jonna on aivan itse valinnut nämä miehet? Tee itse valinta ja syytä muita omista valinnoistasi.
Ai valinnut läskiksi haukkuvat miehet? No ei varmasti ole. Se haukkuminen tuli ihan treffien jälkeen. Tai mahdollisesti ihan pyytämättä randomeilta. Kuten tulee ne pippelikuvatkin. Mitä yksikään nainen niillä tekee?
Samanlainen yllätys kuin väkivaltainen ja juoppo mies, se vaan tuli jostain. Jos teet samanlaisia valintoja ja lopputulos on aina sama, voinee hetken miettiä miksi näin käy.
Eli, jos kivalta vaikuttava mies paljastuu treffien jälkeen idiootiksi, se on naisen syy? Jos hyvältä vaikuttava mies hakkaa naisen hääyön jälkeen, se on naisen syy. Okei. No älkääpä sitten valittako, ettei naisia kiinnosta, eihän tässä uskalla enää tutustua keneenkään.
Jos se random mies on mulkku, ei se minun syykään ole. Enemmän se naisen valinta on kun tuntemattoman tilanteeseen kuulumattoman miehen. Silti haukutte minua. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaantukaa hiljaa läskit feministisiat.
Ryömi sinä takas laudalle runkkaa.
Vihaa miehiä enemmän läski feministisaasta.
En mä vihaa miehiä. Ylilaudan jonnet ei ole edes miehiä.
Ahaa eli siellä jaetaan jo porukkaa kaasukammioihin kun ei enää edes lasketa ihmisiksi.
Feminismi on sairas ideologia.
Ylilauta on tutkitusti Suomen naisvihamielisin keskystelupalsta. Sekö ei ole sairasta?
Mielenkiintoista! Tämä selittää miksi minusta on aina tuntunut siltä että olen näkymätön naisilla: minä kirjaimellisesti olen näkymätön heille 😂