Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lihavat tnaiset käyttävät niin pirusti aikaa ja vaivaa ruikuttamiseen, kun se ruikuttaminen ei kuitenkaan muuta miesten naisihannetta mihinkään suuntaan? Eikö olisi helpompaa vain elää muutama kuukausi kalorivajeessa, niin terveys kohenisi eikä tarvitsisi enää syyttää muita omasta lihavuudestaan?
tätä mäkin olen ihmetellyt. Jos olet ylipainoinen ja kärsit siitä, niin miksi et oikeasti vain ota itseäsi niskasta kiinni ja korjaa ongelmaa?
Sä olet itse vastuussa ongelmastasi. Ylipaino on ongelma, jonka ihminen voi itse korjata. On paljon ongelmia, joille itse ei voi tehdä mitään, on vakavia sairauksia tai vammoja ym. Mutta lihavuus ei kuulu näihin!
Sen sijaan, että manipuloit ulkopuolisen maailman uskomaan että lihavuus on luonnollista seksikästä ja kaunista, ala paastota!
Joo, olet niitä epäonnisia, jotka lihovat jo pitserian ohi kävellessään ja tunnet monia jotka syövät tuplaten sen minkä sinä ja pysyvät hoikkina. Kaikki ei voita geenilotossa. Sun pitää mitottaa syömisesi sen mukaan, mitä sun oma keho tarvitsee, ei sen mukaan, mitä se " kukkakeppi" ikihoikka kaveri tarvitsee.
En sano, että lihavat ovat tunteittensa vietävissä, kykenemättömiä kontroloimaan omia himojaan ja kykenemättömiä hallitsemaan omaa elämäänsä, mutta joku ihmeajatus monella heillä on, että mä olen tällainen, se on kohtalo ja mä en itse kykene tekemään asialle mitään ja se on muiden syy, pa*kojen geenien ja yhteiskunnan ja työelämän stressin ja mä olen siis uhri. Mä voin vain manipuloida muita uskomaan että lihavuus on terveellistä, luonnollista ja kaunista ja joka muuta ajattelee on "fatfobinen"...
Diettiä ja paastoa kuvataan keskiaikaisina kidutusmenetelminä. Kuvataan kitumisena, joo mun massu kurni, tulin hulluksi, näin nälkää. Ihan kuin verrattais itseään etiopialaiseen, jolla ei ole muuta kuin luut ja nahka kun kaikki lihakset on jo käytetty elintoimintojen säilyttämiseen. Ne tyypit näkee nälkää!
Etiopialaiset näkevät nälkää ja kun katsoo näitä lihavia naisia voisi olettaa,että he ovat siihen syy.
Vitsi vitsinä,mutta lihavuus on aina kantajansa omien valintojen seurausta.
Turha syyttää geenejä vaan ennemminkin olla ylpeitä niistä ja siitä,että geeniperimän ansiosta tulee toimeen vähemmällä syömisellä kuin normaali ihmiset.
Ja syödä sen pienemmän kulutuksen mukaisesti.
En pidä paidattomista kuvista, mutta kyllä sekin on aika paha pettymys kun päätyy jonkun isimasuisen kanssa treffeille. Mä pidän kunnostani huolta ja miehillehän sen pitäisi olla vielä helpompaa. Jos mäkin onnistun hankkimaan näkyviä lihaksia ja pyykkilautavatsan, niin eipä sen pitäisi olla miehellekään mikään ylivoimainen juttu. Ärsyttää kun monet plösöt kuvittelevat, että niillä olis jotain saumaa muhun. No ei ole!
Vierailija kirjoitti:
En pidä paidattomista kuvista, mutta kyllä sekin on aika paha pettymys kun päätyy jonkun isimasuisen kanssa treffeille. Mä pidän kunnostani huolta ja miehillehän sen pitäisi olla vielä helpompaa. Jos mäkin onnistun hankkimaan näkyviä lihaksia ja pyykkilautavatsan, niin eipä sen pitäisi olla miehellekään mikään ylivoimainen juttu. Ärsyttää kun monet plösöt kuvittelevat, että niillä olis jotain saumaa muhun. No ei ole!
Totta. Näillä pullavatsoilla ei ole itsekuria. Vähän jos jaksaisivat tsempata niin saisivat pyykki lauta vatsan, mutta kun on mukavampaa dippailla sipsua sohvalla ja räplätä puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä 😳 Hänhän on aivan mielettömän kaunis! Joku rotannaamainen harmaa insinöörismies häpeillyt seurassa? Ei saatana!
No ei ole.
Nätti kasvoista, mutta siihen se sitten jääkin.
Mä kerron: tämä on ihan nätti nainen, mikä johtuu kuitenkin pääosin nuoruudesta. Nuoruus on hänen valttinsa vielä muutaman vuoden, sitten alkaa alamäki. Hänen pitäisi laihduttaa nyt kiireesti, koska painoa on ainakin 80-90kg ellei enemmän. Jos laihduttaisi 20kg, voisi olla ihan solidi 8, toki tuo valittava ja sokea maailmankuva laskee automaattisesti kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Huono provo. Kyllä miehestä näkee vaatteet päälläkin että onko hän hyvässä kunnossa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
En vaan ymmärrä miksi se on niin vaikeaa ottaa normaali kokovartalokuva kameralla, josta käy ilmi onko ylipainoinen tai ei, luulisi varsinkin naisille löytyvän vastaavankokoisen kumppanin.
Kun deittiprofiiliin useampi saisi edes kunnon kuvan itsestään. Maisemakuvia, slogan-kuvia tai 15+ metrin päästä otettuja kuvia riittää.. Kun vielä yhdistetään profiilin tekstiksi joku "Kysymällä selviää lisää" tason tuotos, niin paha siinä on kiinnostua alkuunkaan kuulemaan toisesta mitään lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lihavat tnaiset käyttävät niin pirusti aikaa ja vaivaa ruikuttamiseen, kun se ruikuttaminen ei kuitenkaan muuta miesten naisihannetta mihinkään suuntaan? Eikö olisi helpompaa vain elää muutama kuukausi kalorivajeessa, niin terveys kohenisi eikä tarvitsisi enää syyttää muita omasta lihavuudestaan?
tätä mäkin olen ihmetellyt. Jos olet ylipainoinen ja kärsit siitä, niin miksi et oikeasti vain ota itseäsi niskasta kiinni ja korjaa ongelmaa?
Sä olet itse vastuussa ongelmastasi. Ylipaino on ongelma, jonka ihminen voi itse korjata. On paljon ongelmia, joille itse ei voi tehdä mitään, on vakavia sairauksia tai vammoja ym. Mutta lihavuus ei kuulu näihin!
Sen sijaan, että manipuloit ulkopuolisen maailman uskomaan että lihavuus on luonnollista seksikästä ja kaunista, ala paastota!
Joo, olet niitä epäonnisia, jotka lihovat jo pitserian ohi kävellessään ja tunnet monia jotka syövät tuplaten sen minkä sinä ja pysyvät hoikkina. Kaikki ei voita geenilotossa. Sun pitää mitottaa syömisesi sen mukaan, mitä sun oma keho tarvitsee, ei sen mukaan, mitä se " kukkakeppi" ikihoikka kaveri tarvitsee.
En sano, että lihavat ovat tunteittensa vietävissä, kykenemättömiä kontroloimaan omia himojaan ja kykenemättömiä hallitsemaan omaa elämäänsä, mutta joku ihmeajatus monella heillä on, että mä olen tällainen, se on kohtalo ja mä en itse kykene tekemään asialle mitään ja se on muiden syy, pa*kojen geenien ja yhteiskunnan ja työelämän stressin ja mä olen siis uhri. Mä voin vain manipuloida muita uskomaan että lihavuus on terveellistä, luonnollista ja kaunista ja joka muuta ajattelee on "fatfobinen"...
Diettiä ja paastoa kuvataan keskiaikaisina kidutusmenetelminä. Kuvataan kitumisena, joo mun massu kurni, tulin hulluksi, näin nälkää. Ihan kuin verrattais itseään etiopialaiseen, jolla ei ole muuta kuin luut ja nahka kun kaikki lihakset on jo käytetty elintoimintojen säilyttämiseen. Ne tyypit näkee nälkää!
Tuosta paastoamisesta:
Mä paastoan joka sunnuntain. Ei se ole ollenkaan epämiellyttävää, päinvastoin nautin paastoamisesta. Paino tippunut puolen vuoden aikana 10kg.
Eiköhän tässä ole vain kysymys siitä, että kuvissa on annettu ymmärtää muuta mitä oikeasti on.
Joka herättää myös ajatuksen siitä, että miksi Jonna on halunnut peittää kokonsa ja antaa kuvan hoikemmasta?
Heti alkuun kaksi punaista lippua, ei kuulosta kovin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä ole vain kysymys siitä, että kuvissa on annettu ymmärtää muuta mitä oikeasti on.
Joka herättää myös ajatuksen siitä, että miksi Jonna on halunnut peittää kokonsa ja antaa kuvan hoikemmasta?Heti alkuun kaksi punaista lippua, ei kuulosta kovin hyvältä.
Katsoitteko te ollenkaan tuota videota? Hän sanoo kovasti yrittäneensä ottaa itsestään realistisia kuvia ja kertoi itsestään vielä profiilissakin. Täällä ihmiset vaikuttavat haluavan vain haukkua, kun eivät vaivaudu yhtään ottamaan selvää mihin keskusteluun he näitä hienoja vinkkejään oikein antavat.
Mistä te muuten tiedätte onko hän laihduttanut tai laihduttaako tälläkin hetkellä? Laihtuminen kun ei ole mitään sormien napsauttamista.
Siis te jotkut puhutte täällä niinku 15v teinipojat :D
Pitää kertoa nää olennaiset asiat keskustelun aikana, jotta niistä ei tule yllätyksiä, erityisesti noinkin tärkeä asia kuin ulkoinen olemus.
Musta tuntuu siltä, että nää naiset kuvittelee, ettei heidän painolla ole väliä, koska on uskotellut itselleen niin.
Tällainen itsepetos toimii parhaiten itsensä ja samalla aaltopituudella olevien kanssa, mutta ei niinkään, kun on asioimassa muiden ihmisten kanssa.
Olen ikisinkku mies alta 40v, mutta en koskaan seurustelisi kehopositiivisen naisen kanssa. Käyn säännöllisesti salilla ja siellä näkyy sellaisia, jotka voisivat jopa kelvata. Ongelma tässä on naisten harrastama hyper...g4...mia. Jos on nainen joka käy salilla, niin hänelle kelpaa vain lihaskasvun kannalta parhaimman näköiset miehet. Ja tämä aloituksen kehopositiivinenkin on sellainen, ettei hänellekään varmaan kelpaa oikein mikään, vaikka on erittäin kehopositiivinen!
Vierailija wrote:
Jonnan kulmakarvat on hirveät mutta muuten ihan nätti nainen. Ja hän ei todellakaan ole mikään alemman tason nainen. Suurin osa miehistä on ykkönen verrattuna häneen. Jonna on vahva 8+. Miehillä on hieman suuret luulot itsestään jos luulee edes olevansa suurin osa kelvollisia vertaamaan itseään häneen.
Antaisitko vahvan kasin 24-vuotiaalle miehelle, joka on laitettuna komea kasvoiltaan, mutta pallomahainen ja valittaa lehdessä miksei kelpaa naisille parisuhteeseen tai miksi hänen fitimmät kaverinsa saavat naisilta enemmän huomiota baarissa?
niskasta kiinni ja lenkille wrote:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Näillä pullavatsoilla ei ole itsekuria. Vähän jos jaksaisivat tsempata niin saisivat pyykki lauta vatsan, mutta kun on mukavampaa dippailla sipsua sohvalla ja räplätä puhelinta.
Eli ovat samaa mieltä kuin nämä Jonnaa tylysti kohtelevat miehet: Ei läskeille!
niskasta kiinni ja lenkille wrote:
Vierailija kirjoitti:
Joo, miehille riittää että jättävät sipsit ja kaljan pois niin on timmi kroppa, naisten pitää paastota ja liikkua 4-5 h päivässä päästäkseen samaan.
Vierailija wrote:
Olen ikisinkku mies alta 40v, mutta en koskaan seurustelisi kehopositiivisen naisen kanssa. Käyn säännöllisesti salilla ja siellä näkyy sellaisia, jotka voisivat jopa kelvata. Ongelma tässä on naisten harrastama hyper...g4...mia. Jos on nainen joka käy salilla, niin hänelle kelpaa vain lihaskasvun kannalta parhaimman näköiset miehet. Ja tämä aloituksen kehopositiivinenkin on sellainen, ettei hänellekään varmaan kelpaa oikein mikään, vaikka on erittäin kehopositiivinen!
Et viitsi treenata kunnolla, siksi lihaksesi eivät kasva. Pieni pohje on miehellä ruma. Otat vaan itseäsi niskasta kiinni ja lopetat laiskottelun.
Täytyy kyllä syödä ihan päin vittuja, että saa kasvatettua tuollaisen roikkuvan läskimahan tuossa iässä. Nykyään kenestäkään ei nettikuvien perusteella tiedä, miltä se näyttää livenä, niin paljon käytetään filtteriä, pienennystä ja muuta silotusta jo oletusarvona. Huvittaa eräskin yli 200 kg painava megaläski, joka väittää ettei muokkaa Ig-kuviaan, vaikka jokainen voi videota katsoessa nähdä, että kuvissa on käytetty kaikki kikat, että näyttäisi pienemmältä.
Miten tuo on saanut itsensä tuohon kuntoon jo 24 vuotiaana?
Ei yksikään mies ole niin tyhmä, että ei ymmärtäisi miltä tuo obeesi näyttää seuraavan kahdenvuoden päästä tai täytettyään 30 vuotta.
Jos ihminen näyttää jo nyt siltä,että jo pelkästään naamasta voisi laihduttaa kevyesti kolmekiloa pois ja reidet on kuin pirun perunapelto, niin onko ihme jos miehet kaikkoaa ja niin lujaa kuin tossuista lähtee?
Ehkä joku mies jolla on läskifetissi saattaa tuollaisen ottaa,mutta ei tuon näköisillä ole varaa kursailla sitten yhtään.
Herrasmiehenä olisin treffeillä hänelle kauniisti hymyillen sanonut, että " kyllä minä sinua niin paljon rakastaisin,mutta kun ei kädet yllä ympäri '.
Meidän miesten tulee Aina muistaa olla kohteliaita ja rehellisiä naisille.
Ja pienenä vinkkinä miehille jotka lähtevät treffeille näiden plus kokoisten naisten kanssa.. viekää heidät aina treffeille paikkaan,missä on buffet tai seisova pöytä,sillä eihän sitä voi koskaan tietää paljonko tuollaiset syövät.