Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju pitäisi näyttää kaikille deittailua harkitseville heteronaisille. Miehiä kritisoidaan jutussa siitä, että eivät osaa antaa hienotunteisesti pakkeja, vaan solvaavat naisen ulkonäköä ja kohtelevat tympeästi. Koko keskusteluketju taas käsittelee vain sitä, että nainen on ansainnut ilkeilyt koska on mennyt hoikkien miesten kanssa treffeille ja lisäksi haastateltua on haukuttu lisää mitä törkeimmillä nimityksillä. Ainoa keino välttää loukkaavat kommentit olisi siis mennä ylipainoisten miesten kanssa treffeille, koska normaalipainoisilla on oikeus ja tapana olla julmia. Tämä ketju todella todisti sen että Jonna ei keksinyt mitään päästään, vaan miehet vain ovat hirveitä.
Normaalipainoisella miehellä on oikeus edellyttää suoraa aloitetta normaalipainoiselta naiselta.
Kenelläkään ei ole oikeutta edellyttää suoraa aloitusta keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi pikkuiset, ainoa mies joka teitä rakastaa ja tervetulleeksi kotiin toivottaa on Jeesus.
Momoakin rakastaa. Momoa rakastaa lyhyitä miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Jonna taitaa yliarvioida tasonsa aika rajusti yläkanttiin, huijaa kuvilla ja kertoo käyvänsä salilla. Sit menee treffeille miehen kanssa kuka käy salilla ja sit se mies pettyy pahasti ku paikalle tulee lihava nainen... Mies sit sanoo et se haluaa naisen joka käy salilla ku se mies ite kans käy salilla.
Naiset kuvittelevat, että salilla käynti naisen itsensä kohdalla tarkoittaa sitä, että siellä käy. Miehen täytyy myös näyttää siltä, että siellä salilla käy hyvin säännöllisesti.
Häh?
Tottakai salilla käyminen tarkoittaa salilla käymistä.
Ihan samalla tavalla kuin hengittäminen tarkoittaa hengittämistä ja pallo palloa.
Ihan itse sä lisäät omia oletuksiasi.
Jos nainen kertoo että se käy salilla niin oletan ettei se ole lihava. Sama jos nainen sanoo olevansa liikunnallinen niin en oleta sen olevan lihava.
T:miesLihava tuskin onkaan, mutta ylipainoinen voi hyvinkin olla vaikka ois liikunnallinen ja kävis salilla. Mun lapsen voimistelu- ja tanssiopettajakin on varsin pyöreä, vaikka takuulla on liikunnallinen. Että jos olettaa liikunnallinen = hoikka niin pettymyksiä voi kyllä olla luvassa.
Joo tämän takia laittakaa niitä realistisia kuvia profiiliin missä näkee aidosti teidän ruuminrakenteen niin pettymyksiltä vältytään paremmin.
Sivusta kuva ja edestä kuva ainakin missä näkee koko kropan.
T:miesJa milläköhän mandaatilla sinä jakelet yhtään kenellekään minkäänlaisia neuvoja? Taidat olla juuri se paidaton luuseri poseeraamassa siivottoman vessasi peilin edessä.
Neuvoin vain kuinka välttää pettymykset mitä nyt Jonnalle oli käynnyt. Realistiset kuvat kehiin josta näkee ruumiinrakenteen.
Minulla on kuvia mistä kroppani näkee ja yksi ilman paitaa kuva kesältä kun olen uimashortseissa.
T:miesMinkäänlaista pettymystä Jonnalle ei olisi tullut, jos miehet eivät olisi alkaneet haukkua häntä. On se nyt saatana, ettette te miehet vieläkään tajua jutun pointtia!!!
Jonna aiheutti pettymyksen miehille, kuvissa näytti kauniille mutta livenä se sitten paljastui pullukaksi. Miehet kokivat tulleensa huijatuksi siinä tilanteessa.
T:miesJonnalla oli useampi kuva ja lisäksi hän kirjoitti olevansa pluskokoinen, mutta ettehän te miesääliöt osaa edes lukea deitti-ilmoituksia. Kuten ette tätä palstaakaan.
Jonnan profiili sekä käytös on sama jos mies tekee profiilin siten että lainaa kaupasta kalliit vaatteet,kalliin kellon,kalliit aurinkolasit ja hienon auton.
Sitten ottaa valokuvat itsestään ja lisää ne profiiliin.
Tykkäyksiä tulee naisilta paremmin ja treffeillä naiset pettyy kun mies tulee paikalle pieruverkkareissa ja halvalla autolla.
T:miesJa tätähän ei ikinä olekaan tapahtunut. 🤣
Moni mies kertoo olevansa nuorekas. Moni tällainen mies ei ole lainkaan nuorekas. En ole treffeillä ottanut itseeni. Se oli sitten vaan semmonen tapaus 🤷.
Moni nainen pitää miestä nuorekkaana vaikka minkä ikäisenä, jos miehellä on täydellinen hiusraja ja tuuheat hiukset.
No ei todellakaan! Maksimi-ikähän on se 27 vuotta. On kyllä aika rasittavaa etsiä näitä Momojia ja vaihtaa koko ajan uuteen, kun ne täyttävät sen 27. Mutta mitäpä sitä nainen ei tekisi onnensa eteen!
N54
Mua ainakin evoluutiobiologia ajaa siihen, eli tulee ihan luonnostaan. Ei mitenkään rasittavaa!
Joo, mutta kahdeksannen kohdalla alkaa kyllästyttämään. Sitä paitsi tämä viimeinen osoittaa selkeitä merkkejä siitä, että tukka on tippumassa päästä seuraavan parin vuoden aikana. Mitä tehdä? Odotanko siihen asti, vai katselenko vielä? On nyt 26.
Mä ratkaisin tämän oman Momoani kohdalla niin, että mulle riittää, että hän vaan näyttää alle 27-vuotiaalta. Hän saa siis olla oikeasti vanhempi. Onneksi Momoani on ökyrikas sekä huippuälykäs tiedemies. Hän pystyy ratkaisemaan tämän ongelman tiimeineen parissa vuodessa ihan helposti. Sen jälkeen annamme geenimutaatiokvasiteknologiamme yleiseen käyttöön, tietenkin av-palstalaisille ekana pikkurahalla :)
Ette kai hiusrajamiehelle? Minusta hänelle riittää Pastori Luttisen peruukki. Sen verran ilkeä miehenpuolikas. Pun intended.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna yliarvioi tasonsa, voitte selitellä sitä ihan miten haluatte mutta hän on alemman tason nainen koska hän on ylipainoinen. Ylipainoisen naisen on todella vaikeaa löytää kumppani joka on normaalipainoinen ja sama homma se on ylipainoisilla miehillä.
Tämän takia ylipainoiset usein pariutuu keskenään koska ylipainoisen ihmisen on vaikea saada kumppaniksi se normaalipainoinen.
Kas kummaa kun mulla ylipainoisella naisella on kuitenkin suurin osa miehistä ollut normaalipainoisia. Niin panot, tapailut, seurustelut kuin aviomies. Myös kiinnostuneissa normaalipainoisia.
Mullakin ollut vaan normalaipainoisia. Mutta en nyt hirveä jätti ole koskaan ollut, lievässä ylipainossa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkä siinä on että naiset jaksaa panostaa hiuksiin ja vaatteisiin,mutta ei ruokavalioon?
Hetikun itse pitääkin tehdä jotain niin ei pysty tai ehdi tai ei ole rahaa siihen.
Ei tartte. Me kelvataan Jasonille ihan omina itseinämme.
Kyllä!
Momoa ei ole pelkästään täydellinen ulkoisesti. Hänen sydämensä on kultaa ja hän rakastaa juuri minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkä siinä on että naiset jaksaa panostaa hiuksiin ja vaatteisiin,mutta ei ruokavalioon?
Hetikun itse pitääkin tehdä jotain niin ei pysty tai ehdi tai ei ole rahaa siihen.
Miksi kaljut miehet ei viitsi panostaa hiuksiin? Miksi lyhyet ei pidä korkokenkiä? Hemmetin laiskaa. Kertoo myös elämänhallinnan pahoista ongelmista ja oudoista prioriteeteista.
Ja ennenkaikkea kertoo terveydestä!!! Siis , kuka haluaa olla sellaisen henkilön kanssa, jonka elämäntavat ovat niin epäterveet, että siitä tulee kaljuksi ja lyhyeksi?
Lyhyys kertoo siitä ettei ole ollut varaa syödä lapsena ja nuorena tai että on mussuttanut vaan jotain epäterveellistä pitsaa. Ei me haluta köyhää tai huonosti syöjää. Momoa osaa syödä oikein. Sen näkee päällepäin!
Lisään lopuksi, että vaikka Momoa olisikin kalju, hänellä olisi SILTI täydellinen hiusraja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna yliarvioi tasonsa, voitte selitellä sitä ihan miten haluatte mutta hän on alemman tason nainen koska hän on ylipainoinen. Ylipainoisen naisen on todella vaikeaa löytää kumppani joka on normaalipainoinen ja sama homma se on ylipainoisilla miehillä.
Tämän takia ylipainoiset usein pariutuu keskenään koska ylipainoisen ihmisen on vaikea saada kumppaniksi se normaalipainoinen.
Kas kummaa kun mulla ylipainoisella naisella on kuitenkin suurin osa miehistä ollut normaalipainoisia. Niin panot, tapailut, seurustelut kuin aviomies. Myös kiinnostuneissa normaalipainoisia.
Ja kas kummaa, paksulle naiselle ei paksu mies kelpaa.
Sitä paitsi Momoa olisi lihavanakin hoikka ja hotti ja lihaksikas! Oi Momoa!!
Me saadaan Momoa. Mihin me läskipunkeroa miestä tarvittaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on tosi paljon Jonnan kaltaisia naisia eli pullukoita jotka yliarvioivat oman tasonsa, sitten tulee juuri tuollaisia avautumisia kuten mitä Jonnalla nyt oli. Pullukkanaiset luulee että he pystyvät saamaan sen keskitason miehen eli normaalipainoisen joka on amk koulutukseltaan mutta kyllä ne miehet katselee myös keskitason naisia eli ei pullukoita.
Termit kuntoon. Jonna on ylipainoinen tai lihava, ei häntä voi enää kutsua pullukaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet ovat olleet selkeästi kiinnostuneita netissä, silloin kun ovat nähneet vasta Jonnan kuvat, mutta menettäneet sitten kiinnostuksensa heti kun ovat nähneet Jonnan livenä, niin kyllähän tässä voisi hypätä sellaiseen johtopäätökseen että ne kuvat eivät ole siinä tapauksessa antaneet realistista kuvaa siitä, miltä Jonna oikeasti näyttää.
Tuossa vain minun kaksi senttiäni, voin olla ihan väärässäkin.
Koska sulle naisessa merkkaa vain ulkonäkö.
Voihan Jonna olla tylsää treffiseuraakin, tai puhua vain itsestään, tai haista pahalle.
Tiiän yhen tindermiehen jonka auton päälle joku laittoi koirankakkapussin. Siis se on pussissa mut jos sataa kaatamalla, aurinko porottaa niin sulaa...
Näin tämän ja ajattelin et varmaan joku kosto. Apropos tindermiehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet ovat olleet selkeästi kiinnostuneita netissä, silloin kun ovat nähneet vasta Jonnan kuvat, mutta menettäneet sitten kiinnostuksensa heti kun ovat nähneet Jonnan livenä, niin kyllähän tässä voisi hypätä sellaiseen johtopäätökseen että ne kuvat eivät ole siinä tapauksessa antaneet realistista kuvaa siitä, miltä Jonna oikeasti näyttää.
Minä yleensä heivaan deittimiehet koska luonne ei miellytä.
mäkin epäilen että jonnan luonteessa on jotain epämiellyttävää
vaikuttaa ainakin julkisuushakuiselta. lehteen piti päästä ja revittelee tiktokissa. vaikuttaa ihmiseltä jonka pitää aina olla huomion keskipiste ja joka ei kuuntele toisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ne miehet ei vaan osaa lukea. Hän kun kertoo kokonsa tekstissä.
Jos sanoo olevansa pluskokoinen niin monet varmaan ajattelee että se on kurvikas eikä lihava?
Onko susta xl-koko yleensäkin kurvikas eikä hemmetin iso?
Jonna ei ole xl-kokoinen. Lisää pari x:ää lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ne miehet ei vaan osaa lukea. Hän kun kertoo kokonsa tekstissä.
Jos sanoo olevansa pluskokoinen niin monet varmaan ajattelee että se on kurvikas eikä lihava?
Onko susta xl-koko yleensäkin kurvikas eikä hemmetin iso?
Xl koko on extra large, L koko on large ja M koko on medium.
Normaalipainoiset pukeutuu S ja M kokoisiin vaatteisiin.
Olen normaalipainoinen eikä M mene päälle, koska olen pitkä naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin normaalipainoisena miehenä sanon ei kiitos plussakokosille naisille 🤗
Viehätyn naisellisista naisista jotka on normaalikokoisia tai pieniä.Näin hiuksellisena naisena sanon ei kiitos kaljuille miehille (tai jos vähääkään on huono hiusraja). 🤚
Viehätyn Jason Momoista.Mites Jason Statham?
Hyi saattan. Lyhyt ja kalju. 🤮 Momoa sen olla pitää. Tää on täällä jo käsitelty, että muut ei naisille kelpaa. Turha lähtee kiistämään.
Mulla on Statham, mutta pitempänä ja hiusrajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Jonna taitaa yliarvioida tasonsa aika rajusti yläkanttiin, huijaa kuvilla ja kertoo käyvänsä salilla. Sit menee treffeille miehen kanssa kuka käy salilla ja sit se mies pettyy pahasti ku paikalle tulee lihava nainen... Mies sit sanoo et se haluaa naisen joka käy salilla ku se mies ite kans käy salilla.
Naiset kuvittelevat, että salilla käynti naisen itsensä kohdalla tarkoittaa sitä, että siellä käy. Miehen täytyy myös näyttää siltä, että siellä salilla käy hyvin säännöllisesti.
Häh?
Tottakai salilla käyminen tarkoittaa salilla käymistä.
Ihan samalla tavalla kuin hengittäminen tarkoittaa hengittämistä ja pallo palloa.
Ihan itse sä lisäät omia oletuksiasi.
Jos nainen kertoo että se käy salilla niin oletan ettei se ole lihava. Sama jos nainen sanoo olevansa liikunnallinen niin en oleta sen olevan lihava.
T:miesLihava tuskin onkaan, mutta ylipainoinen voi hyvinkin olla vaikka ois liikunnallinen ja kävis salilla. Mun lapsen voimistelu- ja tanssiopettajakin on varsin pyöreä, vaikka takuulla on liikunnallinen. Että jos olettaa liikunnallinen = hoikka niin pettymyksiä voi kyllä olla luvassa.
Joo tämän takia laittakaa niitä realistisia kuvia profiiliin missä näkee aidosti teidän ruuminrakenteen niin pettymyksiltä vältytään paremmin.
Sivusta kuva ja edestä kuva ainakin missä näkee koko kropan.
T:miesJa milläköhän mandaatilla sinä jakelet yhtään kenellekään minkäänlaisia neuvoja? Taidat olla juuri se paidaton luuseri poseeraamassa siivottoman vessasi peilin edessä.
Neuvoin vain kuinka välttää pettymykset mitä nyt Jonnalle oli käynnyt. Realistiset kuvat kehiin josta näkee ruumiinrakenteen.
Minulla on kuvia mistä kroppani näkee ja yksi ilman paitaa kuva kesältä kun olen uimashortseissa.
T:miesMinkäänlaista pettymystä Jonnalle ei olisi tullut, jos miehet eivät olisi alkaneet haukkua häntä. On se nyt saatana, ettette te miehet vieläkään tajua jutun pointtia!!!
Jonna aiheutti pettymyksen miehille, kuvissa näytti kauniille mutta livenä se sitten paljastui pullukaksi. Miehet kokivat tulleensa huijatuksi siinä tilanteessa.
T:miesJonnalla oli useampi kuva ja lisäksi hän kirjoitti olevansa pluskokoinen, mutta ettehän te miesääliöt osaa edes lukea deitti-ilmoituksia. Kuten ette tätä palstaakaan.
Jonnan profiili sekä käytös on sama jos mies tekee profiilin siten että lainaa kaupasta kalliit vaatteet,kalliin kellon,kalliit aurinkolasit ja hienon auton.
Sitten ottaa valokuvat itsestään ja lisää ne profiiliin.
Tykkäyksiä tulee naisilta paremmin ja treffeillä naiset pettyy kun mies tulee paikalle pieruverkkareissa ja halvalla autolla.
T:miesJa tätähän ei ikinä olekaan tapahtunut. 🤣
Moni mies kertoo olevansa nuorekas. Moni tällainen mies ei ole lainkaan nuorekas. En ole treffeillä ottanut itseeni. Se oli sitten vaan semmonen tapaus 🤷.
Miehenä olen huomannut että monet lihavat naiset sanoo olevansa kurvikkaita, kun taas mun mielestä kurvikkuus ei tarkoita samaa kuin lihava. Kurvikas on nainen jolla on hyvä lantio ja hyvät rinnat mutta ei sillä ole ylimääräistä muualla.
Hyvä lantio ja rinnat on sellaiset että ne erottuu kehosta hyvin.Hyvä ei todellakaan tarkoita erottuvaa.
Mulla on esimerkiksi hyvinkin erottuvat rinnat ja liiveissä näyttää hyviltä, mutta ne roikkuu merkittävästi. Ne eivät siis ole hyvät rinnat.
Kyllä ovat.
Eivät ole. Tiedän varmasti itse paremmin.
Jonna tapailee pientä vähemmistöä Tinderissä, niinku suurin osa naisista.
Suosituimmilla nyt vaan on pirusti vientiä.
Tää on aina ollu ja tulee aina olemaan monille raskas totuus.
Ulkonäkö edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on suurin osa missannu selvästi ton lopun tosta artikkelista, jossa Jonna vielä sanoo, et ei sitä se haittaa, että miehillä on preferenssejä vaan ei tykkää, jos moni käyttäytyy tökerösti. Eikä se koskaan sanonu, että miesten pitäis ostaa mitään juomia sille, vaan että se tuntuu ikävältä, jos kaikki kaverit saa koko ajan, mutta ite ei koskaan, mihin voin hyvin samaistua. Ei muakaan koskaan olla isketty baarissa, vaikka en ole edes lihava (mikä tällä palstalla vaikuttaa olevan se suurin synti deittailussa) ja ei se kivaa ole, mutta jos siitä valitan, niin ei se tarkota, että haluan pakottaa kaikki miehet tykkäämään musta.
Ei minullekaan ole kukaan tuntematon ikinä tarjonnut drinkkiä baarissa. En kyllä ole tästä koskaan osannut pahoittaa mieltäni, kun en ole koskaan tuntenut itseäni sellaiseen oikeutetuksikaan. Kai tämä on sitä male privilegeä.
- M55
Minä olen tarjonnut tuntemattomille miehille muutaman kerran juotavaa ja vielä niin, että osoitan miehen tarjoilijalle ja pyydän viemään saman juoman, mitä hän juo, yleensä tuopin olutta. Sanon vielä, että ei saa ketoa, keneltä se on. Sitten on kiva seurata, kun miehellä pyörii pää, kun hän yrittää saada selville keneltä se on. Yksikään ei ole kieltäytynyt juomasta.
Mitä jos joku tarjoaa sinun kavereille ja jättää sinut välistä? Olette siinä parin, kolmen, ehkä neljän kaverin kanssa ja muille tarjotaan, mutta sinä olet kuin ilmaa?
Jos noin on käynyt että on jättänyt yhden ilman, se on paskaa käytöstä.
Mutta eiköhän mies ole vaan tarjonnut yhdelle naiselle kerrallaan drinkin, sille ketä on siinä pokaamassa. Ja tuota on ehkä sattunut useasti.
Mulla ei siis ainakaan ole tapana tarjota kokonaiselle naisseurueelle juotavia, vaan yhdelle kerrallaan kehen haluan tutustuakin.
Jep.
Sellainen käytös että kuolataan alfaa mutta muut ovat kuin ilmaa, on juurikin naisille tyypillistä.
Naiset yrittävät että vanhojen herrasmiessääntöjen (vaikka naiset eivät ole olleet leidejä vuoskiymmeniin) perusteella naiset pitäisi huomioida joukkona, kun taas aniset saavat tehdä niin kuin haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on suurin osa missannu selvästi ton lopun tosta artikkelista, jossa Jonna vielä sanoo, et ei sitä se haittaa, että miehillä on preferenssejä vaan ei tykkää, jos moni käyttäytyy tökerösti. Eikä se koskaan sanonu, että miesten pitäis ostaa mitään juomia sille, vaan että se tuntuu ikävältä, jos kaikki kaverit saa koko ajan, mutta ite ei koskaan, mihin voin hyvin samaistua. Ei muakaan koskaan olla isketty baarissa, vaikka en ole edes lihava (mikä tällä palstalla vaikuttaa olevan se suurin synti deittailussa) ja ei se kivaa ole, mutta jos siitä valitan, niin ei se tarkota, että haluan pakottaa kaikki miehet tykkäämään musta.
Ei minullekaan ole kukaan tuntematon ikinä tarjonnut drinkkiä baarissa. En kyllä ole tästä koskaan osannut pahoittaa mieltäni, kun en ole koskaan tuntenut itseäni sellaiseen oikeutetuksikaan. Kai tämä on sitä male privilegeä.
- M55
Minä olen tarjonnut tuntemattomille miehille muutaman kerran juotavaa ja vielä niin, että osoitan miehen tarjoilijalle ja pyydän viemään saman juoman, mitä hän juo, yleensä tuopin olutta. Sanon vielä, että ei saa ketoa, keneltä se on. Sitten on kiva seurata, kun miehellä pyörii pää, kun hän yrittää saada selville keneltä se on. Yksikään ei ole kieltäytynyt juomasta.
Mitä jos joku tarjoaa sinun kavereille ja jättää sinut välistä? Olette siinä parin, kolmen, ehkä neljän kaverin kanssa ja muille tarjotaan, mutta sinä olet kuin ilmaa?
Jos noin on käynyt että on jättänyt yhden ilman, se on paskaa käytöstä.
Mutta eiköhän mies ole vaan tarjonnut yhdelle naiselle kerrallaan drinkin, sille ketä on siinä pokaamassa. Ja tuota on ehkä sattunut useasti.
Mulla ei siis ainakaan ole tapana tarjota kokonaiselle naisseurueelle juotavia, vaan yhdelle kerrallaan kehen haluan tutustuakin.
Jep.
Sellainen käytös että kuolataan alfaa mutta muut ovat kuin ilmaa, on juurikin naisille tyypillistä.
Naiset yrittävät että vanhojen herrasmiessääntöjen (vaikka naiset eivät ole olleet leidejä vuoskiymmeniin) perusteella naiset pitäisi huomioida joukkona, kun taas aniset saavat tehdä niin kuin haluavat.
Ota tai jätä. Miehet ovat testosteroninsa kanssa aina altavastaajia tässä tilanteessa. He yksinkertaisesti himoitsevat naisia enemmän kuin naiset miehiä.
Mä ratkaisin tämän oman Momoani kohdalla niin, että mulle riittää, että hän vaan näyttää alle 27-vuotiaalta. Hän saa siis olla oikeasti vanhempi. Onneksi Momoani on ökyrikas sekä huippuälykäs tiedemies. Hän pystyy ratkaisemaan tämän ongelman tiimeineen parissa vuodessa ihan helposti. Sen jälkeen annamme geenimutaatiokvasiteknologiamme yleiseen käyttöön, tietenkin av-palstalaisille ekana pikkurahalla :)