Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Jonna taitaa yliarvioida tasonsa aika rajusti yläkanttiin, huijaa kuvilla ja kertoo käyvänsä salilla. Sit menee treffeille miehen kanssa kuka käy salilla ja sit se mies pettyy pahasti ku paikalle tulee lihava nainen... Mies sit sanoo et se haluaa naisen joka käy salilla ku se mies ite kans käy salilla.
Naiset kuvittelevat, että salilla käynti naisen itsensä kohdalla tarkoittaa sitä, että siellä käy. Miehen täytyy myös näyttää siltä, että siellä salilla käy hyvin säännöllisesti.
Häh?
Tottakai salilla käyminen tarkoittaa salilla käymistä.
Ihan samalla tavalla kuin hengittäminen tarkoittaa hengittämistä ja pallo palloa.
Ihan itse sä lisäät omia oletuksiasi.
Jos nainen kertoo että se käy salilla niin oletan ettei se ole lihava. Sama jos nainen sanoo olevansa liikunnallinen niin en oleta sen olevan lihava.
T:miesLihava tuskin onkaan, mutta ylipainoinen voi hyvinkin olla vaikka ois liikunnallinen ja kävis salilla. Mun lapsen voimistelu- ja tanssiopettajakin on varsin pyöreä, vaikka takuulla on liikunnallinen. Että jos olettaa liikunnallinen = hoikka niin pettymyksiä voi kyllä olla luvassa.
Joo tämän takia laittakaa niitä realistisia kuvia profiiliin missä näkee aidosti teidän ruuminrakenteen niin pettymyksiltä vältytään paremmin.
Sivusta kuva ja edestä kuva ainakin missä näkee koko kropan.
T:miesJa milläköhän mandaatilla sinä jakelet yhtään kenellekään minkäänlaisia neuvoja? Taidat olla juuri se paidaton luuseri poseeraamassa siivottoman vessasi peilin edessä.
Neuvoin vain kuinka välttää pettymykset mitä nyt Jonnalle oli käynnyt. Realistiset kuvat kehiin josta näkee ruumiinrakenteen.
Minulla on kuvia mistä kroppani näkee ja yksi ilman paitaa kuva kesältä kun olen uimashortseissa.
T:miesMinkäänlaista pettymystä Jonnalle ei olisi tullut, jos miehet eivät olisi alkaneet haukkua häntä. On se nyt saatana, ettette te miehet vieläkään tajua jutun pointtia!!!
Jonna aiheutti pettymyksen miehille, kuvissa näytti kauniille mutta livenä se sitten paljastui pullukaksi. Miehet kokivat tulleensa huijatuksi siinä tilanteessa.
T:miesJonnalla oli useampi kuva ja lisäksi hän kirjoitti olevansa pluskokoinen, mutta ettehän te miesääliöt osaa edes lukea deitti-ilmoituksia. Kuten ette tätä palstaakaan.
Jonnan profiili sekä käytös on sama jos mies tekee profiilin siten että lainaa kaupasta kalliit vaatteet,kalliin kellon,kalliit aurinkolasit ja hienon auton.
Sitten ottaa valokuvat itsestään ja lisää ne profiiliin.
Tykkäyksiä tulee naisilta paremmin ja treffeillä naiset pettyy kun mies tulee paikalle pieruverkkareissa ja halvalla autolla.
T:miesJa tätähän ei ikinä olekaan tapahtunut. 🤣
Moni mies kertoo olevansa nuorekas. Moni tällainen mies ei ole lainkaan nuorekas. En ole treffeillä ottanut itseeni. Se oli sitten vaan semmonen tapaus 🤷.
Moni nainen pitää miestä nuorekkaana vaikka minkä ikäisenä, jos miehellä on täydellinen hiusraja ja tuuheat hiukset.
No ei todellakaan! Maksimi-ikähän on se 27 vuotta. On kyllä aika rasittavaa etsiä näitä Momojia ja vaihtaa koko ajan uuteen, kun ne täyttävät sen 27. Mutta mitäpä sitä nainen ei tekisi onnensa eteen!
N54
Mua ainakin evoluutiobiologia ajaa siihen, eli tulee ihan luonnostaan. Ei mitenkään rasittavaa!
Joo, mutta kahdeksannen kohdalla alkaa kyllästyttämään. Sitä paitsi tämä viimeinen osoittaa selkeitä merkkejä siitä, että tukka on tippumassa päästä seuraavan parin vuoden aikana. Mitä tehdä? Odotanko siihen asti, vai katselenko vielä? On nyt 26.
Mä ratkaisin tämän oman Momoani kohdalla niin, että mulle riittää, että hän vaan näyttää alle 27-vuotiaalta. Hän saa siis olla oikeasti vanhempi. Onneksi Momoani on ökyrikas sekä huippuälykäs tiedemies. Hän pystyy ratkaisemaan tämän ongelman tiimeineen parissa vuodessa ihan helposti. Sen jälkeen annamme geenimutaatiokvasiteknologiamme yleiseen käyttöön, tietenkin av-palstalaisille ekana pikkurahalla :)
Mutta sinun Momoasi täytty tehdä todella paljon töitä, että säilyy 27-vuoriaan näköisenä-tiukka nuorentava dieetti ja treeni, kasvohoidot, söönnöllinen käynti kampaajalla, vaatteet myös tikissä,täyteaineet yms. Ruosahtanutta kurppaa ei kukaan nainen kauan katsele.
Mutta tämä mun Momoa onkin vasta 24 vuotta. Ja parissa vuodessa ratkaisee ikääntymisongelman ihan heittämällä. Ei siis mitään ongelmaa! Älä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on suurin osa missannu selvästi ton lopun tosta artikkelista, jossa Jonna vielä sanoo, et ei sitä se haittaa, että miehillä on preferenssejä vaan ei tykkää, jos moni käyttäytyy tökerösti. Eikä se koskaan sanonu, että miesten pitäis ostaa mitään juomia sille, vaan että se tuntuu ikävältä, jos kaikki kaverit saa koko ajan, mutta ite ei koskaan, mihin voin hyvin samaistua. Ei muakaan koskaan olla isketty baarissa, vaikka en ole edes lihava (mikä tällä palstalla vaikuttaa olevan se suurin synti deittailussa) ja ei se kivaa ole, mutta jos siitä valitan, niin ei se tarkota, että haluan pakottaa kaikki miehet tykkäämään musta.
Ei minullekaan ole kukaan tuntematon ikinä tarjonnut drinkkiä baarissa. En kyllä ole tästä koskaan osannut pahoittaa mieltäni, kun en ole koskaan tuntenut itseäni sellaiseen oikeutetuksikaan. Kai tämä on sitä male privilegeä.
- M55
Minä olen tarjonnut tuntemattomille miehille muutaman kerran juotavaa ja vielä niin, että osoitan miehen tarjoilijalle ja pyydän viemään saman juoman, mitä hän juo, yleensä tuopin olutta. Sanon vielä, että ei saa ketoa, keneltä se on. Sitten on kiva seurata, kun miehellä pyörii pää, kun hän yrittää saada selville keneltä se on. Yksikään ei ole kieltäytynyt juomasta.
Mitä jos joku tarjoaa sinun kavereille ja jättää sinut välistä? Olette siinä parin, kolmen, ehkä neljän kaverin kanssa ja muille tarjotaan, mutta sinä olet kuin ilmaa?
Jos noin on käynyt että on jättänyt yhden ilman, se on paskaa käytöstä.
Mutta eiköhän mies ole vaan tarjonnut yhdelle naiselle kerrallaan drinkin, sille ketä on siinä pokaamassa. Ja tuota on ehkä sattunut useasti.
Mulla ei siis ainakaan ole tapana tarjota kokonaiselle naisseurueelle juotavia, vaan yhdelle kerrallaan kehen haluan tutustuakin.
Jep.
Sellainen käytös että kuolataan alfaa mutta muut ovat kuin ilmaa, on juurikin naisille tyypillistä.
Naiset yrittävät että vanhojen herrasmiessääntöjen (vaikka naiset eivät ole olleet leidejä vuoskiymmeniin) perusteella naiset pitäisi huomioida joukkona, kun taas aniset saavat tehdä niin kuin haluavat.
Juuri näin!
Valitkaa naiset; huomiota ja hyväksyntää vai feminismi.
Sääntö numero 1: jos nainen ei Tinderissä näytä lainkaan vartaloaan (enkä tarkoita bikini-kuvia, vaan ihan tavallisia), hän on lähes varmasti lihava. Turha tällaisten kohdalla swaipata oikealle, koska ikävä sitten myöhemmin taktisesti kysellä kuvia vartalosta ennen tapaamista tosielämässä. Jotkut naiset voivat näyttää hoikilta kasvojen perusteella, mutta tämä voi olla harhaanjohtavaa. Naiset ovat myös pitkälle jalostuneita ulkonäkönsä feikkaamisessa, oli kyse sitten meikin, filttereiden ja mairittelevien kuvakulmien käytöstä. Miesten pitää kehittää silmäänsä tällaisille seikoille.
Vierailija kirjoitti:
Sääntö numero 1: jos nainen ei Tinderissä näytä lainkaan vartaloaan (enkä tarkoita bikini-kuvia, vaan ihan tavallisia), hän on lähes varmasti lihava. Turha tällaisten kohdalla swaipata oikealle, koska ikävä sitten myöhemmin taktisesti kysellä kuvia vartalosta ennen tapaamista tosielämässä. Jotkut naiset voivat näyttää hoikilta kasvojen perusteella, mutta tämä voi olla harhaanjohtavaa. Naiset ovat myös pitkälle jalostuneita ulkonäkönsä feikkaamisessa, oli kyse sitten meikin, filttereiden ja mairittelevien kuvakulmien käytöstä. Miesten pitää kehittää silmäänsä tällaisille seikoille.
E u r o e s c o r t tapaisella sivustolla mies voi hakea naista kuppikoon ja pimpsankarvojen perusteella. Totta kai tässäkin on jujuna ettet ala treffeillä narisemaan kuluista.
Vierailija kirjoitti:
100 % oikeaan osuva sääntö on että jos naisesta ei ole vartalokuvaa joka on otettu normaalilta etäisyydeltä ja normaalista kulmasta, niin kyseinen nainen on ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 % oikeaan osuva sääntö on että jos naisesta ei ole vartalokuvaa joka on otettu normaalilta etäisyydeltä ja normaalista kulmasta, niin kyseinen nainen on ylipainoinen.
Jos sulle miehenä asia on noin tärkeä,niin älä tykkää noista Tinderissä,sillähän säästyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se ois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä 😳 Hänhän on aivan mielettömän kaunis! Joku rotannaamainen harmaa insinöörismies häpeillyt seurassa? Ei saatana!
Ei se nyt mikään kaunis ole vaan "tavisnainen" jolla on ylipainoa eli ei mikään haluttu tai laadukas nainen.
Parisuhdemarkkinoilla se kuuluu sinne alakastiin.
Voi hitsi kun pistää jotenkin ärsyttämään tällainen. Mihinkäs luokkaan nuo miehet menee jotka naisten ulkonäköä haukkuu?
Yleensähän nää miehet on itse lihavia ja vastenmielisen näköisiä ja ennen kaikkea tyhmiä jos ainoa asia naisessa on ulkonäkö mikä metkitsee. Eiköhän se suhde perustu ennen kaikkea luonteeseen ja muihin persoonan piirteisiin. Sitä julmetun kaunistakaan ei varmasti kauan jaksa jos olis kunnon pirttihirviö. Mutta näitä miehiä ei sit vissiin sekään haittais kunhan vaan kaunis 😂
Kaunis nainen. Käynti siellä spekseiverssillä auttaa sitä joka muuta väittää. Mitä annettavaa, siis todellista annettavaa on sellaisilla miehillä naisille, joita ei kiinnosta muu kuin täydellinen ulkonäkö? Vastaan itse kokemuksesta : Ei mitään, koska korvien välissä ei ole mitään muuta kuin tyhjää täynnä. Ihan hemmetin tylsiä tyyppejä, jotka ei tiedä mistään mitään. Joku kapea erikoisala, omat muutamat mielenkiinnon kohteet joista pitäisi puhua. Keskustelutaidot melko kehittymättömät. Nykyään valkkaan vain sellaiset miehet jatkoon jouden kanssa riittää juteltavaa, ulkinäkö ei auta jos olet tyhmä ja tylsä. Pätee toki naisiinkin. Ihmiset ovat muuttuneet jotenkin tylsemmiksi ja ehkä myös tyhmentyneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä 😳 Hänhän on aivan mielettömän kaunis! Joku rotannaamainen harmaa insinöörismies häpeillyt seurassa? Ei saatana!
Sehän se on. Kyllä ruman suomalaisen miehen kannattaa ihan vain lähteä Aasiaan metsästämään lapsinaisvartaloa pedariviboissaan.
Luin myös juttua pöyristyneenä.
Palstamamman logiikka. Jossei tykkää ylipainoisista niin on pedar..
Kai se sitten toimii toiseenkin suuntaan eli jossei nainen tykkää kaljamahasta niin hän voi pedarivimmoissaan lähteä metsästämään lapsimiesvartaloa..
Läski mikä läski, totaalisen turn- off
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se on. Kyllä ruman suomalaisen miehen kannattaa ihan vain lähteä Aasiaan metsästämään lapsinaisvartaloa pedariviboissaan.
Luin myös juttua pöyristyneenä.
Palstamamman logiikka. Jossei tykkää ylipainoisista niin on pedar..
Kai se sitten toimii toiseenkin suuntaan eli jossei nainen tykkää kaljamahasta niin hän voi pedarivimmoissaan lähteä metsästämään lapsimiesvartaloa..
Jos mies tykkää nuoremmasta aikuisesta naisesta=pedari
Jos mies tykkää hoikasta aikuisesta naisesta=pedari
Näin rupsahtaneiden palstamammojen logiikalla.
En deittailisi yhtäkään naista, joka harrastaa itsensä esittelyä somessa, oli se sitten instapyllistelyä tai tiktokissa itsekseen höpisemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi Jonna tosi hyvin, se on nätti nainen mutta kelpuuttaisiko se minua kumppaniksi?
Olen 180cm/110kg mitoiltani eli olen lihava kuten Jonna myös on lihava.
M27Pidän peukkuja, että joku tykkää!
Kiitos mutta olen aika varma että Jonna ei halua kumppaniksi miestä joka on lihava, Jonna lihavana haluaa normaalipainoisen ja hyvännäköisen miehen kumppaniksi.
M27Aika moni kookkaampi nainen jonka tiedän "haluaa" mielellään myös isomman miehen - kuka haluaa jonkun idunvarren viereensä alleviivaamaan omaa kokoa?
Silti, luonne on tärkein, jos ne ei kohtaa...
Tiedän omasta lähipiiristä pari tuommoista tapausta.
Työkaveri, nainen, keskipituinen mutta paino alkaa ainakin 9:llä. Avopuolisonsa taas on ainakin 190cm ja reippaasti yli 100kg.
Kummatkin ovat hyvin iloisia ja puheliaita ihmisiä.
Velipuoleni on myös vastaavan pituinen, päälle 190cm ja painoa sen 110kg hänen naisystävä em. työkaveriakin tuhdimmassa kunnossa.
Velipuoli on myös erittäin hauska mies jos sattuu tykkäämään kärkkäistä tölväisyistä mitä tahansa asiaa kohtaan. Häpeämätöntä törky/mustaa huumoria.
Kummaltakin mieheltä löytyy mahaa mutta löytyy kyllä lihastakin. Tekevät fyysistä työtä, semmosia vanhan koulukunnan teollisuustyökarjuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi Jonna tosi hyvin, se on nätti nainen mutta kelpuuttaisiko se minua kumppaniksi?
Olen 180cm/110kg mitoiltani eli olen lihava kuten Jonna myös on lihava.
M27Pidän peukkuja, että joku tykkää!
Kiitos mutta olen aika varma että Jonna ei halua kumppaniksi miestä joka on lihava, Jonna lihavana haluaa normaalipainoisen ja hyvännäköisen miehen kumppaniksi.
M27Aika moni kookkaampi nainen jonka tiedän "haluaa" mielellään myös isomman miehen - kuka haluaa jonkun idunvarren viereensä alleviivaamaan omaa kokoa?
Silti, luonne on tärkein, jos ne ei kohtaa...
Tiedän omasta lähipiiristä pari tuommoista tapausta.
Työkaveri, nainen, keskipituinen mutta paino alkaa ainakin 9:llä. Avopuolisonsa taas on ainakin 190cm ja reippaasti yli 100kg.
Kummatkin ovat hyvin iloisia ja puheliaita ihmisiä.Velipuoleni on myös vastaavan pituinen, päälle 190cm ja painoa sen 110kg hänen naisystävä em. työkaveriakin tuhdimmassa kunnossa.
Velipuoli on myös erittäin hauska mies jos sattuu tykkäämään kärkkäistä tölväisyistä mitä tahansa asiaa kohtaan. Häpeämätöntä törky/mustaa huumoria.Kummaltakin mieheltä löytyy mahaa mutta löytyy kyllä lihastakin. Tekevät fyysistä työtä, semmosia vanhan koulukunnan teollisuustyökarjuja.
Ai että mä rakastan nykyää tuommosia! Isokokoisia miehiä, oikeita kunnon duunarikarjuja joilla mahtava huumorintaju ja jutut. Pari semmoista työkaverina ja joskus pitää nauraa niin että kuspissat housussa. Lisäksi ovat kuitenkin ihan oikeasti ystävällisiä ja auttavat jos tarvii. Ihania ukkoja. Eikä tulis mieleenkään arvostella näiden janttereiden ulkonäköä.
Jonna on kyllä just mun tyyppiä ulkonäkönsä puolesta, todella kaunis. Jännä että on tuollaista kohtelua saanut miehiltä, itse ainakin lähtisin koska vaan treffeille hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt mikään kaunis ole vaan "tavisnainen" jolla on ylipainoa eli ei mikään haluttu tai laadukas nainen.
Parisuhdemarkkinoilla se kuuluu sinne alakastiin.Voi hitsi kun pistää jotenkin ärsyttämään tällainen. Mihinkäs luokkaan nuo miehet menee jotka naisten ulkonäköä haukkuu?
Yleensähän nää miehet on itse lihavia ja vastenmielisen näköisiä ja ennen kaikkea tyhmiä jos ainoa asia naisessa on ulkonäkö mikä metkitsee. Eiköhän se suhde perustu ennen kaikkea luonteeseen ja muihin persoonan piirteisiin. Sitä julmetun kaunistakaan ei varmasti kauan jaksa jos olis kunnon pirttihirviö. Mutta näitä miehiä ei sit vissiin sekään haittais kunhan vaan kaunis 😂
Kommentoisin tuota että "vain ulkonäkö merkitsee":
Ainakin mun tapauksessa ihan alussa, kun tavataan ensi kertaa, vain ulkonäkö merkitsee mitään. Tarkoitan tällä sitä, että tiedän heti ensi näkemältä ihmisen ulkonäön perusteella, onko hän sen näköinen että voisin häneen koskaan ihastua tai rakastua.
Jos ihminen läpäisee tuon "ulkonäkö testin", niin sen jälkeen ulkonäkö ei enää olekaan kovin tärkeä asia, vaan sitten oleellista on hänen luonne, arvot, huumorintaju jne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lihavat tnaiset käyttävät niin pirusti aikaa ja vaivaa ruikuttamiseen, kun se ruikuttaminen ei kuitenkaan muuta miesten naisihannetta mihinkään suuntaan? Eikö olisi helpompaa vain elää muutama kuukausi kalorivajeessa, niin terveys kohenisi eikä tarvitsisi enää syyttää muita omasta lihavuudestaan?
tätä mäkin olen ihmetellyt. Jos olet ylipainoinen ja kärsit siitä, niin miksi et oikeasti vain ota itseäsi niskasta kiinni ja korjaa ongelmaa?
Sä olet itse vastuussa ongelmastasi. Ylipaino on ongelma, jonka ihminen voi itse korjata. On paljon ongelmia, joille itse ei voi tehdä mitään, on vakavia sairauksia tai vammoja ym. Mutta lihavuus ei kuulu näihin!
Sen sijaan, että manipuloit ulkopuolisen maailman uskomaan että lihavuus on luonnollista seksikästä ja kaunista, ala paastota!
Joo, olet niitä epäonnisia, jotka lihovat jo pitserian ohi kävellessään ja tunnet monia jotka syövät tuplaten sen minkä sinä ja pysyvät hoikkina. Kaikki ei voita geenilotossa. Sun pitää mitottaa syömisesi sen mukaan, mitä sun oma keho tarvitsee, ei sen mukaan, mitä se " kukkakeppi" ikihoikka kaveri tarvitsee.
En sano, että lihavat ovat tunteittensa vietävissä, kykenemättömiä kontroloimaan omia himojaan ja kykenemättömiä hallitsemaan omaa elämäänsä, mutta joku ihmeajatus monella heillä on, että mä olen tällainen, se on kohtalo ja mä en itse kykene tekemään asialle mitään ja se on muiden syy, pa*kojen geenien ja yhteiskunnan ja työelämän stressin ja mä olen siis uhri. Mä voin vain manipuloida muita uskomaan että lihavuus on terveellistä, luonnollista ja kaunista ja joka muuta ajattelee on "fatfobinen"...
Diettiä ja paastoa kuvataan keskiaikaisina kidutusmenetelminä. Kuvataan kitumisena, joo mun massu kurni, tulin hulluksi, näin nälkää. Ihan kuin verrattais itseään etiopialaiseen, jolla ei ole muuta kuin luut ja nahka kun kaikki lihakset on jo käytetty elintoimintojen säilyttämiseen. Ne tyypit näkee nälkää!
En vaan ymmärrä miksi se on niin vaikeaa ottaa normaali kokovartalokuva kameralla, josta käy ilmi onko ylipainoinen tai ei, luulisi varsinkin naisille löytyvän vastaavankokoisen kumppanin.
Minulle reilu ylipaino kertoo siitä että ihminen ei välitä omasta terveydestään ja häntä ei saa mukaan esim. urheiluharrastuksiin, tämän takia en deittaa ylipainoisia, sen verran olen oppinut että jos ei ole tinderissä kokovartalokuvaa en tykkää. Käsitelty kuva on valehtelua ja deitit loppuvat siihen.
"Suomessa yli 30-vuotiaista miehistä 72 % ja naisista 64 % on ylipainoisia, ja yli miljoonalla suomalaisella on liikapainoa enemmän kuin 15 kiloa. Lihavuuden aiheuttamat sairaudet lisäävät terveydenhuollon kuluja, vievät ikääntyneet aikaisemmin hoivan piiriin ja vähentävät työn tuottavuutta"
Mutta sinun Momoasi täytty tehdä todella paljon töitä, että säilyy 27-vuoriaan näköisenä-tiukka nuorentava dieetti ja treeni, kasvohoidot, söönnöllinen käynti kampaajalla, vaatteet myös tikissä,täyteaineet yms. Ruosahtanutta kurppaa ei kukaan nainen kauan katsele.