Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on vihdoin aika laittaa laittaa sisustus syksyisemmäksi: tunnelmavaloja, kynttilöitä ja tummia sävyjä tekstiileihin

Vierailija
17.09.2025 |

Meillä vaihtuu lattialle persialaismatot ja ikkunoihin tummanpunaiset verhot. Ledikynttilöitä tietty, turvallisempia kun ovat. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laittaisin tummia tekstiilejä? En koskaan.

Vierailija
2/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin te viette kesäkalusteet talveksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin te viette kesäkalusteet talveksi? 

Terassikalusteet menee autotalliin. 

Vierailija
4/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummia tekstiilejä pimeään syksyyn? Sairasta.

Ja miksi ylipäätään muutella sisustusta vuodenaikojen mukaan? Turhaa touhua ja ylikulutusta.

Vierailija
5/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuun alussa sytytin kaamosvalot. 

Vierailija
6/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulua on kiva laittaa. Joulukuussa. Nyt on edelleen kesä, syyskesä.

Vierailija
7/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt syksyn ja talven tummia värejä. Syksyn värit ovat luonnossakin vihreä, oranssi, keltainen ja kirkkaanpunainen (ruska). Talvi on valkoinen, oranssi, vihreä, kirkas ja musta, miksi siis poimitaan vain musta? Itse tykkään kyllä mustista vaatteista, mutta musta/tumma sisustus? Ei.

Valoille kyllä!

Vierailija
8/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah laitoin otsikkoon ensi että "nyt mun on vihdoin aika..." mutta se kuulosti korvaan jotenkin kömpelöltä niin otin sen "mun" sieltä pois. Olis pitänyt jättää kun jotkut näköjään ottaa nämä hömppäaloituksetkin niin henk.kohtaisesti😅

Vierailija
9/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä oo vaihdellut mitään tekstiilejä ym. sisustusta vuodenaikojen mukaan. Enkä polta kynttilöitä. 

(Toi sisustuksen vekslaaminenhan on joillekin taas tapa heittäytyä marttyyriksi kun taas saa kaiken tehdä itse ja yksin, hirveen kuormittavaa - ja ketään muuta koko huushollissa ei kiinnosta karvan vertaa minkä väriset lautasliinat on.)

Vierailija
10/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. Kolmen kuukauden päästä alkaa päivät pikkuhiljaa pitenemään. 

Vierailija
11/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic, mutta... Mieluummin vaaleat vaatteet syksyyn. Piristävät mieltä ja myös ennen kaikkea näkyvät liikenteessä. Paikkakunnallani, jossa korkea koulutus ja varallisuutta, suurin osa (ehkä 90 prosenttia) käyttää mustia vaatteita ulkoillessaan. Yleensä pimeällä näenkin vain heidän koiransa, en ihmistä juuri ollenkaan.

Vierailija
12/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt syksyn ja talven tummia värejä. Syksyn värit ovat luonnossakin vihreä, oranssi, keltainen ja kirkkaanpunainen (ruska). Talvi on valkoinen, oranssi, vihreä, kirkas ja musta, miksi siis poimitaan vain musta? Itse tykkään kyllä mustista vaatteista, mutta musta/tumma sisustus? Ei.

Valoille kyllä!

Tympii edes kurkata mihinkään vaatekauppoihinkaan kun kaikki releet on mustaa, harmaata, joukossa jotain räikeää tummansinistä. Aika huolella sain etsiä kun halusin  kirkkaan oranssin talvitakin. 

Vierailija
13/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyskuun alussa sytytin kaamosvalot. 

Minullakin palaa jo :)

Vierailija
14/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valoille kyllä!

En puhunut mustasta. Tarkoitin esim tummaa karpalonpunaista, tummaa havunvihreää, syvän sinistä, okrankeltaista. Eli murrettuja, syviä mausteisia sävyjä. 

Vierailija
15/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off topic, mutta... Mieluummin vaaleat vaatteet syksyyn. Piristävät mieltä ja myös ennen kaikkea näkyvät liikenteessä. Paikkakunnallani, jossa korkea koulutus ja varallisuutta, suurin osa (ehkä 90 prosenttia) käyttää mustia vaatteita ulkoillessaan. Yleensä pimeällä näenkin vain heidän koiransa, en ihmistä juuri ollenkaan.

Olet muuttanut koiramäelle :D

Vierailija
16/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla näin vastapäisessä talossa jo kahdessa asunnossa valoketjut ikkunoissa. Minusta ne valot ovatkin parhaita näin loppuvuodesta. Uuden vuoden jälkeen alan jo henkisesti odottaa kevättä ja korjata talvikoristeita pois. Eli tuon tunnelmallisen sisustuksen hetki on nyt ja ap:n kuvaus tummista matoista etc kuulosti kivalta.

T. Kesäihminen

Vierailija
17/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä oo vaihdellut mitään tekstiilejä ym. sisustusta vuodenaikojen mukaan. Enkä polta kynttilöitä. 

(Toi sisustuksen vekslaaminenhan on joillekin taas tapa heittäytyä marttyyriksi kun taas saa kaiken tehdä itse ja yksin, hirveen kuormittavaa - ja ketään muuta koko huushollissa ei kiinnosta karvan vertaa minkä väriset lautasliinat on.)

Tuo mqrttyyri-projektio kertoo vain sinusta itsestäsi, ei muista ihmisistä.

Minä asun yksin ja vaihdan sisustusta vuodenaikojen mukaan.

Vierailija
18/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta miksi tummempia sävyjä. Olisko se makuasia.

Vierailija
19/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulua on kiva laittaa. Joulukuussa. Nyt on edelleen kesä, syyskesä.

Joo, kyllä, se laittaminen mulla alkaa joulukuun eka päivä. Ihanaa tunnelmaa silloin kotiin. 

Vierailija
20/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te säilytätte ne kesä-, syys-, talvi- ja kevättekstiilit ja matot??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan