Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt puhuu Näkkäläjärven kiusaama uhri

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei unohda.

Palstaspämmäri varmaan luulee että ihmiset unohtaa kun se poistattaa kaikki demareita koskevat negatiiviset ketjut. Totuus on kuitenkin se että me muistamme kyllä aivan varmasti.

Vierailija
102/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän hajotti sen naisen asunnonkin. TV lojui lattialla, veritahra vieressä ym...  ja eikös siinä ollut vielä tuhopolton yrityskin.

Väänsi Näkkälänpoika uunin päälle, mutta onneksi oli johdot pois seinästä. 

Miettikääpä, jos olisi omistaja palanut mökkiinsä. Tosi hauskaa joo....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkkis on syyllistynyt eläinrääkkäykseen. Asiassa on razeilun piirteitä kissojen omistajan taustan vuoksi. Antin razeilua ei saa myöskään unohtaa. Valtamedia yle oli tietenkin näistä hiljaa. Onneksi on seiska!

Vierailija
104/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkynen (pettäjä, valehtelija)

Lindtman (nasse)

Marin (jauhojengi)

Näkkäläjärvi (kissat nuotioon)

Kiuru (selkäänpuukottaja)

Tuppurainen (pettäjä)

Tuomioja (itänaapuri)

Nasima Razmyar (jengiongelman vähättelijä)

Millaista porukkaa tuolla oikein on?

Joo, nazzi ja eläintenpolttaja puoluejohdossa. Ihme, ettei ulkomailla ole kiinnostuttu enempää.

Vierailija
105/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkkis on syyllistynyt eläinrääkkäykseen. Asiassa on razeilun piirteitä kissojen omistajan taustan vuoksi. Antin razeilua ei saa myöskään unohtaa. Valtamedia yle oli tietenkin näistä hiljaa. Onneksi on seiska!

Minä olen kyllä sitä mieltä, että vaikka olikin alaikäinen, niin tuo oli niin käsittämättömän julma teko, että hänen ei enää ikinä pitäisi päästä mihinkään päättävään asemaan. 

Hän saisi tehdä vain näkymätöntä, suorittavaa työtä.

Vierailija
106/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä sitä mieltä, että vaikka olikin alaikäinen, niin tuo oli niin käsittämättömän julma teko, että hänen ei enää ikinä pitäisi päästä mihinkään päättävään asemaan. 

Näkkäläjärven voisi poistaa maasta. Suomeen pitäisi tehdä tuollaisille kriminaaleille jokin oma saari, mistä he eivät ikinä pääsisi enää pois.

Vierailija
107/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkkyräinen oli 15v, eli todellakin ymmärsi tekonsa. Ja vaikka olisi ollut nuorempikin,  niin ei missään tapauksessa moinen käytös ole normaalia lapselta, vaan erittäin häiriintynyttä. 

Vierailija
108/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siniset sanoi joskus, että haluavat pystyä katsomaan omia lapsiaan silmiin. Pystyykö demarit? Toivon, että vastaus on EI

Kyllä pystyy.

Koska saatana katsoo silloin omia lapsiaan.

Vierailija
109/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkkyräinen oli 15v, eli todellakin ymmärsi tekonsa. Ja vaikka olisi ollut nuorempikin,  niin ei missään tapauksessa moinen käytös ole normaalia lapselta, vaan erittäin häiriintynyttä. 

Kyllä minä 15-vuotiaana olin aivan järjissäni, kävin koulua, kirjoitin esseitä. OK, otin joskus alaikäisenä alkoholia, mutta en tunne KETÄÄN, joka olisi tehnyt mitään eläimille. Ja luokkalaiseni hajottivat pulpetin, mutta että olisivat tehneet mitään eläimelle. En voisi kuvitellakaan.

Vierailija
110/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä nuo muut sekopäät olivat?

Vierailija
111/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä 15-vuotiaana olin aivan järj

Tuo Näkkäläjärven teko on SAIRAIN juttu, mitä olen KOSKAAN lukenut. En tiedä ketään tuollaista omasta lähipiiristäni.

Vierailija
112/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on kirjoitti:

Siellä naisen mörskässä ei ollut edes sähkölinjoja, joten talonpoltto-väitteet ovat aivan höpöhöpö-väitteitä. Kissat olivat käytännössä villikissoja, koska nainen asui kaupungissa vuokra-asunnossa.

Miksi tuossa lehtijutun kuvassa näkyy pistorasia, jos talolle ei muka ole sähkölinjaa?

Vassarinpaska valehtelee aina

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009834567.html

Vierailija
113/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämäkö ei ole rasismia SDP:n mukaan ?!?"

No, ei mediaa ainakaan liiemmälti kiinnosta nämä keissit.

Kiinnostaisi hyvinkin kovasti, jos tekijänä olisi persu tai kokkari.

Vierailija
114/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on SDP. Kissanpentujen kiduttaja valitaan puoluesihteeriksi puolueen puheenjohtajan taputtaessa käsiään. Ja entinen puheenjohtaja pettää omat äänestäjänsä lyömällä kansanedustajan hanskat tiskiin.

V1##u mitä porukkaa.

Ja Marinin edeltäjä pääministerinä oli Antti Rinne (SDP), jolla on rikostuomio, kaksikin.

Vierailija
115/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkkäläjärven voisi poistaa maasta. Suomeen pitäisi tehdä tuollaisille kriminaaleille jokin oma saari, mistä he eivät ikinä pääsisi enää pois.

KissaTohtori Dr. Näkkileipäjärvi tarvisi saada Haagiin tuomiolle, kuten se toinen esikuva tohtorinsa.

Vierailija
116/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä demareissa kaikenlaisia. Mitenhän sen yhden tyttären järki säilyi väkivallan, hyväksikäytön, isälleen raskaaksi tulon, terveydenhuoltohenkilöstön vähättelyn jälkeen jne.

Kauheaa, mitä ihminen voi joutua kokemaan.

Vierailija
117/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkäähän nyt, Lindtmanhan sanoi jo syksyllä että kaikki on nyt hyvin kun Näkkäläjärvi pyysi kiinnijäämistään anteeksi puolueen johdolta ja lupasi ettei jää kiinni enää ikinä.

Näkkäläpaska meinaa sitä, että aikoo jatkossa rötöstellä niin hyvin, että pääsee kuin koira veräjästä.

Kissat ei siitä veräjästä pääsekään, kun Mikkeli tappaa ne

Vierailija
118/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditaanko sdp pueluekirjan saantiin jokin perversio tai luonnevika?

Vierailija
119/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhassa ollessa oli näkynyt mustelmia, kuten viime aikoina on taas uutisoitu. Ja tiedämme, miten kävi.

Hyvinvointivaltio Suomessa.

Vierailija
120/130 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko sen Abu-Ghraibin vankilajutun, kun jenkkisotilailla meni vähän överiksi Irakissa?

Jos Näkkälä päästettäisiin tuollaisiin olosuhteisiin, se olisi pahin mahdollinen k iduttaja.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi