Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri valehtelee isästään?

Vierailija
03.09.2023 |

Luulen että yksi kaverini valehtelee isänsä kuolemasta. Hän väittää isänsä kuolleen kun olimme ala-asteella. Tiedän kuitenkin että perheen isä kuoli vasta myöhemmin. Voiko tällaista kysyä kaverilta suoraan vai annanko omien epäilyjeni olla? Haluaisin kyllä kysyä koska minusta valehtelu tällaisesta asiasta olisi törkeää.

Tämä kävi ilmi kun kaveriporukassa tämä kyseinen kaveri kertoi eräälle toisella henkilölle isänsä kuolleen ja tajusin että nyt ei aika täsmää.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, sillähän se selviää.

Vierailija
2/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, mulla oli vuosia sitten myös kaveri, joka väitti isänsä kuolleen, mutta somessa paljastui että on vale (oltiin FB-kavereita ennen kuin hän poisti itsensä somesta). Minä analysoin sen niin, että hän on patologinen valehtelija, siitä valehtelusta ei ollut mitään hyötyä ym. Surullista, että jotkut on noin sairaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsen isä ei ole se, jonka luulet olevan.

Vierailija
4/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahuksen ilkimys olet. Mitä hittoa sinulle kuuluu toisen isä? Asiaan voi liittyä seikkoja, jotka ovat kipeitä. Jätä ihmiset rauhaan!

Vierailija
5/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö mielessä, että se "perheen isä" ei välttämättä ole sama henkilö kuin kaverisi isä?

Vierailija
6/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä heti juoruat!Oletko muka parempi kuin kaverisi? Et ole.

Vierailija
7/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, mulla oli vuosia sitten myös kaveri, joka väitti isänsä kuolleen, mutta somessa paljastui että on vale (oltiin FB-kavereita ennen kuin hän poisti itsensä somesta). Minä analysoin sen niin, että hän on patologinen valehtelija, siitä valehtelusta ei ollut mitään hyötyä ym. Surullista, että jotkut on noin sairaita.

Minäkin sanoin ihmisille että isäni on kuollut, koska minulle hän oli kuollut. Helpompaa sanoa niin kuin selittää syitä miksi tämä on vankilassa.

Vierailija
8/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä voi olla ollut masennus, joten vuodet ei oo hallinnassa automaattisesti.

Vierailija
9/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaksi isää, biologinen ja huoltaja?

Vierailija
10/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko minusta?

Isäni ei oikeastaan ollut elämässäni sen jälkeen kun olin pieni ja kuoli kun olin 7v. Asuin kuitenkin äidin, veljen ja veljen isän kanssa, joten moni koulukaveri tietty luuli tätä veljen isää minun isäkseni.

Vierailija
11/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelu tällaisesta asiasta olisi törkeää. kuka on törkee ? on sulla pokkaa :D

Vierailija
12/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mun isä on kuollut, vaikkei fyysisesti ehkä olekaan. En ole ollut yhteydessä vuoden 1996 jälkeen 🙄

Vierailija
13/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu, koska hänen isänsä on kuollut? 

Huolehdi omista asioistasi. 

Vierailija
14/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä joku on sairas niin sinä. Jos ihminen päätyy kertomaan asiasta noin, on siihen varmasti painavat ja raskaat syyt.

Vierailija
15/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto sä olet tyhmä. Ihan miettimättä tulee mieleen useita syitä, miksi ihminen voisi sanoa isänsä kuolleen, vaikka näin ei olisi tai vaikka sinä luulisit että näin ei ole. Teit varmasti kaverillesi palveluksen lopettamalla kaveeraamisen.

Vierailija
16/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä taustoja. Miten hyvin edes tunnet sen kaverisi perheen? Puhut vaan perheen isästä. Oletko edes kuullut kaverin kutsuvan tätä isäksi?

Vierailija
17/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt yhteyttä isääni, kun hän eli. Se tuntui liian ahdistavalta. Erosivat äitini kanssa kun olin ala-asteella. Joillekin kyselijöille sanoin, että on kuollut, jotta eivät kyselisi enempää. Nyt hän on oikeasti kuollut. Ajattelin ensin että parempi näin, mutta ahdistus jatkuu edelleen. 

Vierailija
18/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuako se sulle edes kuuluu? Huolehdi vaan omista asioistasi ääliö.

Vierailija
19/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet rauhaan, perheasiat ovat yksityisiä ja voi olla paljon kipeitä asioita, joita ei halua kertoa.

Vierailija
20/29 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinen isäni kuoli ennen omaa syntymääni. Oikea isäni (hoiti minua ikävuosina 1-14,kuoli kun olin 14. Äitini nykyinen kumppani joka ei virallisesti ole isäni, mutta on se jonka monet nykyiset ystäväni ja tuttavani mieltävät isäkseni elää ja voi hyvin niin livenä kuin somessa.

Kun itse puhun isästä puhun miehestä, joka piti minusta huolta kun olin lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän