Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen 25 ja eläkkeellä

Vierailija
03.09.2023 |

pakko-oireiden takia. Kysyttävää?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kiitollinen meille maksajille?

En, mieluiten olisin kuntoutuksessa. Pieni eläke, päivät täyttä tuskaa. ap

Ennenkuin ikäisesi joutuu pysyvälle eläkkeelle, pitää olla kokeiltuna kaikki, ihan kaikki kuntoutukset, pitkät terapit, lääkitykset. Mitä näistä kohdallasi on toteutettu?

Vierailija
22/27 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennenkuin ikäisesi joutuu pysyvälle eläkkeelle, pitää olla kokeiltuna kaikki, ihan kaikki kuntoutukset, pitkät terapit, lääkitykset. Mitä näistä kohdallasi on toteutettu?

Paperilla joo. Terapiaa ei saa oikee enää julkiselta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, teoriassa, käytännössä ei. Esim pitkiä terapioita ei oikein nykyään saa."Terapia" voi siis tarkoittaa sitä, että vaikeasti oireileva potilas käy kaksi vuotta kerran kuussa sairaanhoitajalla. Tämä ei tietenkään ole oikeasti terapiaa, mutta mitään oikeaa terapiaa ei tarvita siihen, että saisi eläkepaperit. Näin se valittevasti on. En ole ainoa, joka kärsii tästä. Säästäminen on sitä, että kuntoutusta ei anneta, vaan laitetaan eläkepaperit vetämään. ap

Vierailija
24/27 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan naivia :D Tietäisitpä oikeasti miten vaikeasti oireleivia "kuntoututetaan" :D

Vierailija
25/27 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää ettet ole saanut kuntoutusta.

Minulla on eri mt-sairaudet, mutta minua on kuntoutettu 20 vuoden aikana vaikka millä mitalla ja ne on olleet käytännössä hyödyttömiä. Jälleen olen vuoden mittaisella sairaslomalla, ties kuinka mones tähän mennessä. Iän myötä sairaudet on vaan pahentuneet. Toivon että lopetettaisiin jo hyödyttömät yritykset kuntouttaa minua työelämään jossa olen näiden vuosien aikana pystynyt olemaan yht. pari vuotta ja päästettäisi pysyvälle eläkkeelle.

Vierailija
26/27 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää ettet ole saanut kuntoutusta.

Minulla on eri mt-sairaudet, mutta minua on kuntoutettu 20 vuoden aikana vaikka millä mitalla ja ne on olleet käytännössä hyödyttömiä. Jälleen olen vuoden mittaisella sairaslomalla, ties kuinka mones tähän mennessä. Iän myötä sairaudet on vaan pahentuneet. Toivon että lopetettaisiin jo hyödyttömät yritykset kuntouttaa minua työelämään jossa olen näiden vuosien aikana pystynyt olemaan yht. pari vuotta ja päästettäisi pysyvälle eläkkeelle.

Lisäys, jos olisin saanut heti aluksi oikean diagnoosin ja siihen sopivaa erittäin pitkää terapiaa niin se olisi voinut auttaa, nyt on jo liian myöhäistä.

Vierailija
27/27 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi miettiä, että onko ollut järkeä alasajaa noita pitkiä terapioita. Nimittäin se eläkekin tulee kalliiksi. Ja on inhimillisesti raskas ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä