olen 25 ja eläkkeellä
Kommentit (27)
Jep olen ollut kans 11v eläkkeellä samoista syistä.
T. N30
Kyllä on sairasta sakkia täälläkin. Onneksi olen terve kaikin puolin.
Kuuluuko pakko-oireisiin pakkospämmäys keskustelupalstoille?
Oletko kiitollinen meille maksajille?
Vierailija kirjoitti:
En, mieluiten olisin kuntoutuksessa. Pieni eläke, päivät täyttä tuskaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Millaisia sun pakko-oireet on?
Tarkistelua, laskemista, hygieniaan liittyvää. ap
Otan osaa ap! Parempihan se terve olisi olla, mutta ei näille aina itse voi mitään. Kun noin nuorena eläkkeelle jäänyt, niin eläke ei liene suuri. Siihen toki muut tukiaiset päälle vielä. Toivottavasti tulet hyvin toimeen. Ja pysyy oireet hallinnassa esim lääkkeillä.
Aiotko vielä pyrkiä opiskelemaan tai töihin? Itse sain eläkepaperit 30-vuotiaana ja tuntui, että se vaan innosti lähtemään opiskelemaan. Ehkä tuli jotain näyttämisen halua, että kyllä mä vielä pystyn.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa ap! Parempihan se terve olisi olla, mutta ei näille aina itse voi mitään. Kun noin nuorena eläkkeelle jäänyt, niin eläke ei liene suuri. Siihen toki muut tukiaiset päälle vielä. Toivottavasti tulet hyvin toimeen. Ja pysyy oireet hallinnassa esim lääkkeillä.
Ei auta lääkkeet. Terapia olisi auttanut, mutta kela ei lähtenyt sitä tukemaan, koska oliisn tarvinnut pitän terapian. Oireet vievät 8-10 tuntia päivässä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mieluiten olisin kuntoutuksessa. Pieni eläke, päivät täyttä tuskaa. ap
Muista että se on fakta että jos olosi kohenee riittäväsri niin voit pyrkiä edistämään uudelleenkouluttautumista sekä työntekoa. Tsemppiä! Toivottavasti paranet mahdollisimman paljon ja pääset töihin.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko vielä pyrkiä opiskelemaan tai töihin? Itse sain eläkepaperit 30-vuotiaana ja tuntui, että se vaan innosti lähtemään opiskelemaan. Ehkä tuli jotain näyttämisen halua, että kyllä mä vielä pystyn.
Miten? Kun oireet vievät 8-10 tuntia päivässä, enkä saa kuntoutusta. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta lääkkeet. Terapia olisi auttanut, mutta kela ei lähtenyt sitä tukemaan, koska oliisn tarvinnut pitän terapian. Oireet vievät 8-10 tuntia päivässä. ap
Kuulostaa hyvin raskaalta, voimia! Saatko mitään hoitoa tällä hetkellä?
-eri
Pakko-oireinenkin voi pärjätä työelämässä. Tärkeintä on, että ei anna niiden oireiden hallita itseään ja elämäänsä.
Ihminen voi siedättää itseään ja antaa vaan oireiden tulla ja mennä.
TTT-lehdessä oli tosi hyvä juttu aiheesta.
https://tttlehti.fi/pakko-oireet-ohjasivat-tuukka-hamalaisen-elamaa-ja-…
Vierailija kirjoitti:
Pakko-oireinenkin voi pärjätä työelämässä. Tärkeintä on, että ei anna niiden oireiden hallita itseään ja elämäänsä.
Ihminen voi siedättää itseään ja antaa vaan oireiden tulla ja mennä.
TTT-lehdessä oli tosi hyvä juttu aiheesta.
https://tttlehti.fi/pakko-oireet-ohjasivat-tuukka-hamalaisen-elamaa-ja-…
Ei pärjää silloin kun kun oireiden taso on sitä mitä minulla. Ei tuo "että ei ainna oireiden hallita elämää" ole mikään päätös kun oireita on 8-10 tuntia päivässä. Et ymmärrä minkälaisesta asiasta on kyse. minulla menee oireisiin jo yli työpäivä. ap
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeistä menee verot yhtälailla, tyhmä idiootti
Toivottavasti tervehtyisit tai ainakin niin, että oireet helpottuisi. Voimia ja jaksamista! Jumala voi auttaa.
Sitähän se on, kun hoitoa ei saa.