Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonit!-sarja Ylellä

Vierailija
03.09.2023 |

Aloin katsoa, ja kiinnostaa tietysti vaihdevuosi-ikäisenä. Mutta pääosan esittäjä (Karoliina Blackburn) ja sen kaveri näyttelevät mun mielestä ihan älyttömän epäluonnollisesti. Nyyh! Paraneeko se siitä sarjan edetessä?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Hormonit! - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (281)

Vierailija
261/281 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja puree varmaan parhaiten juuri vaihdevuosi-ikäisiin. Itsekin jos kymmenen vuotta sitten olisin tätä yrittänyt katsoa, ei olisi kuin ärsyttänyt. Nyt naurattaa kuinka moni asia osuu omallekin kohdalle.

Vierailija
262/281 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä sarja tämä Hormoonit!  Ja hyvin luonnollista keskustelua siinä käydään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/281 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ton papan tarkotus jossain vaiheessa naida tota Karoliina Blackburnia?

Ei taida enää seisoo ees sinisellä napilla.

Vierailija
264/281 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita sarjoja . Suomalaiset ruotsinsuomalaiset näyttelijät erottaa myös englannin kielisistä sarjoista heti oitis vaikka mitä leikkinimiä käyttäisi.   

Vierailija
265/281 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi yksi sarja oli missä karppi sai turpaan mennen tullen mutta minuutissa se parani . Hormonit sarjan yksi kohta eloisaa jaksoissa osui , peliriippuvuus että vanhukset voi olla peliriippuvia.  Tätä ei tule edes ajatelleeksi. Mutta nolonäytelmä hieromasauva kokoelma .  Yleensä jos yksi on sekin nolo . Tällä oli kaappi täynnä .  Nykyajan naiset maksaa gigolon useimmin. Tai hakee baarista . Eikä kaikki kuivu mutta diapetes uhkaa kyllä. Varastetut huonekalut vaatteet kengät on sitten ikävä maahanmuuton seuraus . Uskonnoissa. 

Vierailija
266/281 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yx hellarinainen yllätti VAIHDEVUOSISSA. Uusi mies . 4 lasta kaikilla eri isät tai isästä ei tietoa. Ei mitään lahkoissa valehdellaan aina. Syytellään muita  siitä mitä itse tehdään.  REIKIHOITO ja kuppaus linjalla jogamatolla. 

Vierailija
267/281 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskin sarja koskaan. Olen autisti enkä juuri koskaan naura sarjoille, mutta tämä nauratti enemmän kuin muut. Joko tämä on paras sarja tai sitten mulla on paskin huumorintaju, mutta ainakin mulle oli hauska ja kiva kun kerrankin on hauska sarja jolle oikeasti nauraa vedet silmissä eikä vaan hymähdä. 

Vierailija
268/281 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen komediasarja kun kertaakaan en ole naurahtanut, en edes hymähtänyt.

Sulla on vaan niin paska huumorintaju, että sun pitää varmaan katsoa jotain moderni perhettä tai frendejä joissa vitsejä korostetaan ja kerrotaan missä kohtaa pitäisi nauraa  

Itse nauroin joka kohdassa tilanne huumori on parasta . Varsinkin sellaiset kohdat jotka ei välttämättä ole kirjoitettu hauskaksi mutta naurattaa silti se on aitoa eikä keksittyä, että kirjoitetaan hassun hauska repliikki . 

Ei vaan toimi sulle ehkä sä oot enemmän putous pierukakka kaksimielisen huumorin ystävä.

Vierailija
269/281 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on Blackburn muuttunut, mutta ikäännymmehän me kaikki.

Vierailija
270/281 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja ja toivottavasti jatkoa tulee. 

Vierailija
271/281 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BLACK MUSTANA SYNTYNYT VAI MUSTATULI MUSTAPALAA BURN . ON SIINÄ KEKSITTY JÄLLEEN TAITEILIJA NIMI Monien Eva ewe tuiskujen lisäksi. Glory tuisku ja BATMAN BACKMAN.  KEKSITTYJÄ NIMIÄ. Mosset ja Håkanit. Arabian sulttaaneja.  Nimet vaihtuu . Niinkuin sirkuksessa ikään.  Ei toi akka mikään musta ainakaan ole. 

Mustavirta. Burn tarkoittaa puroa.

Vierailija
272/281 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen komediasarja kun kertaakaan en ole naurahtanut, en edes hymähtänyt.

Sulla on vaan niin paska huumorintaju, että sun pitää varmaan katsoa jotain moderni perhettä tai frendejä joissa vitsejä korostetaan ja kerrotaan missä kohtaa pitäisi nauraa  

Itse nauroin joka kohdassa tilanne huumori on parasta . Varsinkin sellaiset kohdat jotka ei välttämättä ole kirjoitettu hauskaksi mutta naurattaa silti se on aitoa eikä keksittyä, että kirjoitetaan hassun hauska repliikki . 

Ei vaan toimi sulle ehkä sä oot enemmän putous pierukakka kaksimielisen huumorin ystävä.

Olipa alatyylinen ja ilkeä kommentti.

Mistä sinä toisen komediamaun tiedät? Jos tämän sarjan "huumorista" ei pidä, ei se silti tarkoita sitä että "putous pieurkakka kaksimielinen" huumori olisi yhtään sen enempää mieleen kuin tämä marginaalisia suuntauksia viljelevä, kummajaisia sisältävä sarja.

Vierailija
273/281 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sarja on tyyppiesimerkki siitä, miten tällaista "kulttuuria" viljelevät tuotantoyhtiöt ja tiimi ulvovat kurkku suorana hallituksen välttämättömiä leikkauksia haukkuen. Ja niitä leikkauksia ei edes tehdä kulttuurin miljardin euron tuista kuin se 1-2%, mutta se ei näille kummallisen marginaali-ideologian tuottajille käy.

Veronmaksajien on vain kiltisti taivuttava tällaisten tuotosten rahoittamiseen, halusi tai ei.

Vierailija
274/281 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista sekasotkua koko sarja. Pitääkö nykyisin joka paikkaan tunkea monimuotoisuutta, identiteeteiltään vähemmistöjä ja kaikkea normaalista poikkeavaa?

Pelkästään yhdessä jaksossa (nro 6) Elenan tytär paljastuu tällaisen kanssa seurustelevaksi rikkinäiseksi ihmisraunioksi, jonka kumppani käy läpi sukupuolenvaihdosta ja kipuilee näiden asioiden kanssa. Siitä päästäänkin jo sujuvasti otokseen Elenan illan biletykseen baarissa, ja kun kukaan mies ei päähenkilö Elenaa kiinnosta, lopulta päätyy naisen kanssa sänkyyn. Poikansa Vilikin tuntuu olevan merkillinen tyttöpoika, joka etsii omaa seksuaali-identiteettiään. Tytärhän jo edustaai identieteetiltään vähemmistöä. Patrikin tytär taas - saatuaan lapsen - osoittautuu täysin luonnottomaksi äidiksi, ei osaa suhtautua äitiyteen millään tavalla terveesti. 

Miksi kaikki henkilöt ovat tällaisia normaaliuden vastakohtia!

Ja tällaisen "kulttuurin" tekijät  Suomessa sitten ulisevat suureen ääneen tuotantotukia sille soopalle, jota tuottavat. Veronmaksajien rahoilla.

Näistä erittäin pienistä 1-3%:n leikkauksista yli miljardin kulttuuritukiin ei olisi saanut kuulemma leikata euroakaan. Kaikesta muusta kyllä leikataan.

Vierailija
275/281 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ja olin hämmentynyt. Olen vaihdevuosi-ikäinen nainen, ja eipä ole ainakaan omakohtaisesti mitenkään tuttua menoa. Mulle ei ole vaihdevuodet aiheuttaneet mitään muuta kuin että vuodot oli 10 vuotta epäsäännölliset ennen kuin loppui. Ei mielialavaihteluita, ei sekoiluja, ei kiukkuisuutta, ei kuumia aaltoja. Mutta kai se jollain sitten on vähän rajumpaa.

Mulla on kans parhaillaan helpot vaihdevuodet. Kuumista aalloista en tiedä mitään. En tiedä, milloin mulla on ollut esivaihdevuodet vai onko niitä ollutkaan. Oikeastaan elämä oli jopa helpompaa, kun menkat tulivat v. 2024 joka toinen kuukausi. V. 2025 ne ovat olleet tähän mennessä vain kolme kertaa - viimeksi syyskuussa. Saa nähdä, koska ne loppuvat kokonaan.

Vierailija
276/281 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainoa mielialavaihtelu vaihdevuosina ja viidenkympin villityksessä oli se, että minun alkoi tehdä mieli polttaa tupakkaa, vaikka en ollut koskaan aikaisemmin polttanut yhtä kokeilua lukuunottamatta. Ostin askin. 14 tupakkaa on vielä jäljellä. Yhden olen polttanut kokonaan ja viidestä vetänyt 1-6 savua nyt vuoden sisällä. Tiedän, että tässä ei ollut mitään järkeä, mutta tulipahan kokeiltua.

Vierailija
277/281 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkaa mua, Nousukausi, Onni von Sopanen, Ex-onneliset ja, ennen kaikkea, Tahdon asia.

Odotukset oli korkealla, petyin.

Vierailija
278/281 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kässäri sarjassa.

Vierailija
279/281 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse esivaihdevuosissa ja lähdin mielenkiinnolla katsomaan. Vähän kyllä ärsyttää kun sarja antaa ymmärtää, että raivoaminen on joku yleisin vaihdevuosioire. En mä ainakaan kulje yleisillä paikoilla raivoamassa, enkä raivoa kotonakaan. 

Yleisesti ottaen ihan ok sarja, kun tottuu luonnottomaan näyttelemiseen. Sitä kyllä välillä ihmettelen, että miten tuo 55-v ikäinen Salonius on ihan pappa tässä sarjassa. Kekkoslasit, pappavaatteet ja hiukset sellaset ylikasvaneet muodottomat.

Jaa, minä kun tulkitsin sen nuorekkaaksi ja trendikkääksi tyyliksi :D

Vierailija
280/281 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin sarjaa hauskana siihen asti kunnes muka terapeutti/psykoterapeutti alkaa hoitaa naisystävänsä aikuista lasta. Uskoisin, että katsojistakin suurelle osalle on selvää, että noin ei saa toimia. Se tekee sarjasta epäuskottavan. Ilmeisesti tekijät eivät ole tienneet tätä tai sitten ovat ajatelleet, että eivät katsojat kiinnitä huomiota, kunhan saadaan jännä juoni. 

Tämä on epäuskottavaa lisäksi myös sen takia, että kai tuo lääkäriäiti itsekin tajuaa, ettei voi laittaa lastaan omalle miesystäväkandidaatilleen hoitoon. Ja että kunnon ammattilainen ei myöskään ottaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan