Seksitön parisuhde
Meillä seksiä noin kerran kolmessa kuukaudessa. Kaksi pientä lasta. Teen kotona paljon kotitöitä ja annan vaimolle niin paljon omaa aikaa kuin mahdollista. Vaimo haluaa nukkua kainalossa ja sanoo rakastavansa ja ihmettelee eikö se riitä minulle.
Olen koittanut tuhat kertaa tehdä aloitetta ja saan aina pakit. Pienestäkin silittämisestä käteni torjutaan.
En oikein tiedä mitä tekisin. Parisuhde on muuten hyvä ja meillä on yhteisiä asioita paljon. Seksin puute kuitenkin vaivaa todella paljon. Asiasta olen koittanut myös puhua. Latistaa omaa tuntoa aika vahvasti.
Kommentit (48)
Surullinen mies kirjoitti:
Tarkennetaan viel et vaimo ei saa yhdynnässä orgasmia, mutta mä hoidan sen hänelle aina muilla keinoilla ennen itse yhdyntää ja omaa tulemista. Et ei pitäis olla siitäkään kiinni, että jäisi ilman nautintoa. Se mulla on aina ollu kaikista tärkein asia et toinen haluaa myös ja nauttii.
No miksi sitten yhdyntää pitää olla, jos vaimosi ei siitä saa? Miksi et itse tyydy suuseksiin vaan pitää päästä rassaamaan vaikka naisesi ei siitä saa orgasmia?
Hormonaalinen ehkäisy. Vaihtakaa kondomiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos synnytyksestä on vain vähän aikaa, niin voi johtua siitä. Vuosikin voi olla haluttomuutta synnytyksen jälkeen, paranee ajan kanssa. Ihan hormonaalista ja kuuluu naisen biologiaan.
Joillakin tuo synnytyksen jälkeinen haluttomuus alkaa hellittää vasta parinkymmenen vuoden jälkeen kun löytyy joku sopiva uusi kusetettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos synnytyksestä on vain vähän aikaa, niin voi johtua siitä. Vuosikin voi olla haluttomuutta synnytyksen jälkeen, paranee ajan kanssa. Ihan hormonaalista ja kuuluu naisen biologiaan.
Joillakin tuo synnytyksen jälkeinen haluttomuus alkaa hellittää vasta parinkymmenen vuoden jälkeen kun löytyy joku sopiva uusi kusetettava.
Se viidenkympin villitys ja naisten himot kasvaa.
Surullinen mies kirjoitti:
Kyllä meillä rouva itse sanoo jos heitän vaikka vitsinä, että menen panemaan. Kysyy mitä? No saunan lämpiämään ni toteaa, että niiku et sä saa täällä muutakaan panna. Noin niiku esimerkkinä. Eli ollaan puhuttu ja hän tietää, että mä haluisin enemmän, paljon enemmän, mutta asiat ei muutu.
Mä teen oikeesti paljon meil kotona. Töiden lisäksi teen lähes ruuat, huolehdin astiat pesuun ja kaikkea mitä ajatella saattaa. Lisäksi kerron monta kertaa päivässä, että rakastan häntä ja vastaus tulee, että mäkin rakastan sua. Halaan ja pussaan, tosin ne suudelmat on nykysin sellasia nopeita kerta suukkoja, enää aikoihin ei olla suudeltu kunnolla ja intohimolla.
Mä kaipaisin myös sitä ja että edes silittäis ja hyväilis ja olis vaikka kerran viikossa sitä seksiä.
Oon ehkä säälittävä mies, mutta mä haluisin tuntea olevani haluttu taas.
Seuraavaksi sanoisin, että menen panemaan... avioeropaperit kuntoon.
Olemme pari jossa mies on 58v ja nainen on 60v naimisissa yli 20 vuotta. Viimeisin kerta meillä seksiä oli 10 vuotta sitten. Se vaan loppui. Vaimoni ei ole saanut koskaan orgasmia ei minun kanssani eikä muidenkaan kumppanien kanssa. Suhde meillä kuitenkin on läheinen ja tiivis.
Jos kuka haluaa vaihtaa ajatuksia voi lähettää sähköpostia minulle
jawaru@gmx.com
Vierailija kirjoitti:
Olemme pari jossa mies on 58v ja nainen on 60v naimisissa yli 20 vuotta. Viimeisin kerta meillä seksiä oli 10 vuotta sitten. Se vaan loppui. Vaimoni ei ole saanut koskaan orgasmia ei minun kanssani eikä muidenkaan kumppanien kanssa. Suhde meillä kuitenkin on läheinen ja tiivis.
Jos kuka haluaa vaihtaa ajatuksia voi lähettää sähköpostia minulle
jawaru@gmx.com
Eikö vaimosi siis ole saanut millään konstilla? Silloin ei ihme että ei huvita seksi. Pelkkä yhdyntä riittää tosi harvalle naiselle.
Sääli. Kyllä seksin voi uudestaankin aloittaa.