Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön parisuhde

Surullinen miea
03.09.2023 |

Meillä seksiä noin kerran kolmessa kuukaudessa. Kaksi pientä lasta. Teen kotona paljon kotitöitä ja annan vaimolle niin paljon omaa aikaa kuin mahdollista. Vaimo haluaa nukkua kainalossa ja sanoo rakastavansa ja ihmettelee eikö se riitä minulle.
Olen koittanut tuhat kertaa tehdä aloitetta ja saan aina pakit. Pienestäkin silittämisestä käteni torjutaan.
En oikein tiedä mitä tekisin. Parisuhde on muuten hyvä ja meillä on yhteisiä asioita paljon. Seksin puute kuitenkin vaivaa todella paljon. Asiasta olen koittanut myös puhua. Latistaa omaa tuntoa aika vahvasti.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen mies kirjoitti:

Kyllä meillä rouva itse sanoo jos heitän vaikka vitsinä, että menen panemaan. Kysyy mitä? No saunan lämpiämään ni toteaa, että niiku et sä saa täällä muutakaan panna. Noin niiku esimerkkinä. Eli ollaan puhuttu ja hän tietää, että mä haluisin enemmän, paljon enemmän, mutta asiat ei muutu.

Mä teen oikeesti paljon meil kotona. Töiden lisäksi teen lähes ruuat, huolehdin astiat pesuun ja kaikkea mitä ajatella saattaa. Lisäksi kerron monta kertaa päivässä, että rakastan häntä ja vastaus tulee, että mäkin rakastan sua. Halaan ja pussaan, tosin ne suudelmat on nykysin sellasia nopeita kerta suukkoja, enää aikoihin ei olla suudeltu kunnolla ja intohimolla.

Mä kaipaisin myös sitä ja että edes silittäis ja hyväilis ja olis vaikka kerran viikossa sitä seksiä.

Oon ehkä säälittävä mies, mutta mä haluisin tuntea olevani haluttu taas.

Kysy vaimoltasi miksi on niin kylmä. Sano, että kärsit läheisyyden ja seksin puutteesta, ettei teidä kauanko enää jaksat. On aika herättää vaimo ajattelemaan perheen tulevaisuutta. Jos ei mitään vaikutusta, niin sanot, että meet tinderiin hakemaan seuraa.  Sitten on ihan vaimon oma valinta, miten edetään, mutta peli on selvä molemmille ja seuraukset. Ei kannata vetkuttaa yhtään pidempää, koska tilanne vain pahenee, katkeruus lisääntyy mitä pidempään menee. 

Vierailija
22/48 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yhtään säälittävä. Suurin osa meistä naisista arvostaa ja osaisi arvostaa miehessä noita piirteitä. Naisen näkökulmasta sanon, että vaimosi tuntuu tottuneen vähän tuollaiseen prinsessan osaan. Teet kotona paljon ja vielä hänenkin eteensä. Siitä on tullut itsestäänselvyyttä hänelle. Varmaan tavallaan arvostaakin, mutta vielä enemmän tuntuu ottavan kaiken irti tuosta erityisestä asemastaan.

Kyllähän parisuhdetta kutsutaan parisuhteeksi siksi, että siinä ollaan myös intiimissä suhteessa toiseen. Sen puuttuessa se on kaverisuhde. Lisäksi molemminpuolin kuuluu huomioida toista. Myös miestä pitää pitää hyvänä ja helliä samoin kuin hän tekee naiselleen. Kainalossa ja lähellä on varmasti mukava olla, mutta eihän se riitä ainoaksi läheisyyden muodoksi!

Varmasti vaimosi pahoittaa mielensä, kun otat asian puheeksi, kun hänen mielestään teillä on ollut kaikki niin hyvin. Mutta kyllähän tuo keskustelun paikka on asioista niiden oikeilla nimillä ja ihan vakavasti. Ei tietenkään mitään ehtoja tai painostamista, mutta kyllä vaimosikin tietää, että seksi on yksi osa suhdetta ja se on ongelma, jos se loppuu. Siihen pitää löytyä ratkaisu, tavalla tai toisella. En pystyisi naisena mitenkään olemaan pitkässä parisuhteessa ilman seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kai yrittää ottaa asiaa puheeksi taas kun keksii vaan kuinka sen teen.

Vierailija
24/48 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, vaimosi aivoissa asetukset ovat vaihtuneet, hormonien vaikutuksesta, asennosta "nainen" asentoon "äiti".

Mitäkö voit tehdä? Valitettavasti et mitään. Sinulle vain sattui parisuhdelotossa tuollainen arpa.

Vierailija
25/48 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari67 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en katsoisi seksitöntä jaksoa yli viikkoa pidempään.ellei joku ohimenevä sairaus yms tila , vaan ero tai seksi muualta

Eikö ihmisellä ole muuta arvoa kuin vaan seksi?

Todella typerää hylätä toinen rakastava osapuoli vaan siksi että ei voi naida

Siinä ei ole mitään typerää.

Se mikä on typerää on sinun mielipiteesi siitä, että seksi ei ole tärkeää parisuhteessa. Seksi on se mikä tekee kaveruus- tai ystävyys suhteesta parisuhteen. 

Vierailija
26/48 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa avata suhde ja ruveta polyamoriseksi. Sexposta saa hyvät ohjeet sitä varten.

Vierailija
27/48 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotityöt olisivat tie onnelliseen seksielämään, naiset ostaisivat miehille imureita ja essuja.

Vierailija
28/48 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti suhde lakkaa toimimasta ennemmin tai myöhemmin kun seksi loppuu. Se menee siihen että nukutaan samassa sängyssä, ja päivän keskustelut menee siihen mitä illalla tulee telkkarista ennenkuin rupeaa taas nukkumaan. Sellaiseksi menee parisuhde jossa seksi on liian suuri tekijä. Ei osata mitään ilman tuota, ei edes hymyillä toiselle. Se on suomalaisten kirous se.

Mielestäni parisuhteeseen kuuluu suudelmat,vierekkäin olemiset halailut yms intiimit keskustelut, ilman varsinaista seksiäkin. Mutta ikävä kyllä seksi on isotekijä , se on yksi parisuhteen pyöristä, ja jos pyörä lakkaa pyörimästä niin se ei toimi.

Ein se ole mikään "ikävä kyllä" vaan just tää asenne jossa seksin merkitystä vähätellään :( ihan sam kuin otettais pois "luottmus" tai mikä tahansa. Se nyt vaan on olut yksi tärkeimmistä tai jopa tärkein tekijä ryhtyä siihen hommaan ja nää on kamalia nää tunnekylmät suhteet, jotka on huonompia kuin järjestetyt avioliitot!!!

Noo sitten vaam suora kysymys että jos avoin suhde ei käy ni se haluton luiskaan vaan.

Rakkaus aina voittaa

Vierailija
29/48 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kari67 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en katsoisi seksitöntä jaksoa yli viikkoa pidempään.ellei joku ohimenevä sairaus yms tila , vaan ero tai seksi muualta

Parisuhteessa seksi on yksi muutamista olennaisista asioista.

Ellei ole seksiä ei ole rakkautta

No ei se mikään niin olennainen asia kuitenkaan ole.

Ihmiset myös sairastaa. Silti toista ei hylätä!

Vierailija
30/48 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kotityöt olisivat tie onnelliseen seksielämään, naiset ostaisivat miehille imureita ja essuja.

Ja pesukoneet täynnä limaista pikkupyykkiä :DDD t väestöliitto

Vierailija
31/48 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelma on että hän kuvittelee seksin olevan jokin palkka.

Sun ainoa keino saada seksiä on tehdä vaimo epävarmaksi suhteen jatkosta.

Tule kotiin myöhään illalla, viestittele naispuolisten ystävien ja työkaverien kanssa jne.

Kehotan kuitenkin mieluummin olemaan hyvä isä lapsillesi.

Vierailija
32/48 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen mies kirjoitti:

Kyllä meillä rouva itse sanoo jos heitän vaikka vitsinä, että menen panemaan. Kysyy mitä? No saunan lämpiämään ni toteaa, että niiku et sä saa täällä muutakaan panna. Noin niiku esimerkkinä. Eli ollaan puhuttu ja hän tietää, että mä haluisin enemmän, paljon enemmän, mutta asiat ei muutu.

Mä teen oikeesti paljon meil kotona. Töiden lisäksi teen lähes ruuat, huolehdin astiat pesuun ja kaikkea mitä ajatella saattaa. Lisäksi kerron monta kertaa päivässä, että rakastan häntä ja vastaus tulee, että mäkin rakastan sua. Halaan ja pussaan, tosin ne suudelmat on nykysin sellasia nopeita kerta suukkoja, enää aikoihin ei olla suudeltu kunnolla ja intohimolla.

Mä kaipaisin myös sitä ja että edes silittäis ja hyväilis ja olis vaikka kerran viikossa sitä seksiä.

Oon ehkä säälittävä mies, mutta mä haluisin tuntea olevani haluttu taas.

Tuo vaimosi kommentti ratkaisee kaiken. Hän ei välitä pätkään sinusta ja sinun hyvinvoinnistasi vaikka mitä muuta sanoisi. Hänhän suoranaisesti pilkkaa sinua ja sinun halujasi. Eikä tilanne tule tuosta minnekkään muuttumaan vaikka kuinka odottaiset ja toivoisit.

Sinä olet pelkkä kotitalouskone ja rahapussi - et mitään muuta.

Ainoa konsti millä saat asiat ehkä muuttumaan on se, ett pistät vaimosi selkä seinää vasten ja pakotat hänet tekemään konkreettisen valinnan teidän suhteenne jatkolle ja jos se valinta ei ole sinulle mieleen, niin jatkat matkaasi toiseen suuntaan.

Annat vaimollesi jonkin täsmällisen suht lyhyen määräajan (vaikka pari kuukautta), jonka puitteissa hän saa selvitellä päätään ja muuttaa käytöksensä maakuukamarissa. Ja muutoksen on tapahduttava ihan todellisesti ei vain lupausten tasolla.

Ilmoitat, että mikäli seksielämä ja romantiikka ei vastaa sinun toiveitasi, niin sinä lähdet etsimään niitä muualta ihan sama mitä vaimosi siitä ajattelee. 

Tuo joko herättää vaimosi tuosta horroksestaan ja puhkaisee lapsikuplan johon vaimosi on itsensä parkeerannut tai sitten ei herätä. Mutta jälkimmäisessä tapauksessa sinä pääset vapaaksi tuosta vankilasta ja jatkamaan elämääsi. 

Muuten seksielämäsi ei tule muuttumaan kuin surkeampaan suuntaan. Vaimosi seksuaalisuus saattaa herätä joskus 15 - 20 vuoden kuluttua, mutta se herääminen ei kohdistu valitettavasti sittenkään sinuun, vaan johonkiin toiseen joka pistää vaimosi veret kuohumaan.

Been there done that.

Vierailija
33/48 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari67 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kari67 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se mikään niin olennainen asia kuitenkaan ole.

Ihmiset myös sairastaa. Silti toista ei hylätä!

Seksin pihtaaminen ei ole sairaus, vaikka se onkin sairasta.

Vierailija
34/48 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ilman seksiä ei ole parisuhde. Ellei molemmat ole haluttomia ja tyytyväisiä seksittömyyteen. Kämppiksenkin kanssa voi elää yhdessä, mutta se ei ole parisuhde. Ystävänkin kanssa voi halailla, mutta se ei ole parisuhde. Sinulla on yhtälailla oikeus toteuttaa seksuaalisuuttasi, kuin hänellä oikeus olla haluamatta sitä. Keskustella pitäisi rohkeasti, asioiden oikeilla nimillä.

T. Nainen 42

Vierailija
35/48 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kans alkoi tökkimäään seksi täysin toukokuussa 2023. Sen jälkeen ei ole seksiä ollut.

Eipä siihen tarvita aina syitä, tosi harvoin ollut ylipäätään mitään itsetyydytystäkään tässä välissä.

Se pitää seksistä nähdä puolisosta se että sitä AIDOSTI haluaa, ja että siitä AIDOSTI nauttii, eikä niin etä se on vain seksiä. Ja thats it. Meinaan, minä olen ihminen joka haluaa olla onnellinen parisuhteessa, jos jostain syystä tulee takapakkia otettua vaikka asioista puhuttu niin eipä siinä innosta seksi.

Kyllä parisuhteeseen kuuluu KAHDEN ihmisen keskustelut varsinkin siinä suhteessa jos halutaan tehdä asioita toisin ja eritavalla niistä vain pitää pystyä puhumaan ILMAN suuttumista yms mököttämistä tai hiljaisuutta. 

Meinaan kun tuo puheyhteys katkeaa, niin ihan turha toivo yrittää minun esim harrastaa seksiä, en siihen kykene ei minulla edes seisoisi siinä vaiheessa jos mieli on maassa ja pitäisi seksillä korjata asiat.

Suhteen asiat korjataan tylsästi mutta todellakin totta PUHUMALLA ja LISÄÄ PUHUMALLA. Koska ilman puhetta suhde kuolee.

Puhuminen on täysin turhaa, jos toinen osapuoli ei kuuntele mitä toisella on sanottavaa taikka jättää toisen puheet muuten vaan omaan arvoonsa.

Vierailija
36/48 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole yhtään säälittävä. Suurin osa meistä naisista arvostaa ja osaisi arvostaa miehessä noita piirteitä. Naisen näkökulmasta sanon, että vaimosi tuntuu tottuneen vähän tuollaiseen prinsessan osaan. Teet kotona paljon ja vielä hänenkin eteensä. Siitä on tullut itsestäänselvyyttä hänelle. Varmaan tavallaan arvostaakin, mutta vielä enemmän tuntuu ottavan kaiken irti tuosta erityisestä asemastaan.

Kyllähän parisuhdetta kutsutaan parisuhteeksi siksi, että siinä ollaan myös intiimissä suhteessa toiseen. Sen puuttuessa se on kaverisuhde. Lisäksi molemminpuolin kuuluu huomioida toista. Myös miestä pitää pitää hyvänä ja helliä samoin kuin hän tekee naiselleen. Kainalossa ja lähellä on varmasti mukava olla, mutta eihän se riitä ainoaksi läheisyyden muodoksi!

Varmasti vaimosi pahoittaa mielensä, kun otat asian puheeksi, kun hänen mielestään teillä on ollut kaikki niin hyvin. Mutta kyllähän tuo keskustelun paikka on asioista niiden oikeilla nimillä ja ihan vakavasti. Ei tietenkään mitään ehtoja tai painostamista, mutta kyllä vaimosikin tietää, että seksi on yksi osa suhdetta ja se on ongelma, jos se loppuu. Siihen pitää löytyä ratkaisu, tavalla tai toisella. En pystyisi naisena mitenkään olemaan pitkässä parisuhteessa ilman seksiä.

AP saa tuossa puhua ja keskustella asiasta keskenään loputtomasti. Vaimonsa on käytökselläänn ja sanomisillaan osoittanut sen ettei hän välitä pätkääkään ap:n tuntemuksista, haluista ja mielipiteistä.

Ainoa keino millä vaimon silmät saattaa saada avautumaan on nimenomaan tarkkarajaisten ehtojen asettaminen suhteen jatkolle ja niistä kiinni pitäminen. Jos vaimo pitää niitä painostamisena, niin siinäpähän pitää.

Vierailija
37/48 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, vaimosi aivoissa asetukset ovat vaihtuneet, hormonien vaikutuksesta, asennosta "nainen" asentoon "äiti".

Mitäkö voit tehdä? Valitettavasti et mitään. Sinulle vain sattui parisuhdelotossa tuollainen arpa.

Arvonnassa on tosiaan tullut tyhjä arpa. Ap voi kuitenkin tehdä paljonkin asialle. Ei ap:n vaimo kuitenkaan ainoa olemassa oleva nainen ole. Ap voi ilmoittaa lähtevänsä katselenaan muita maisemia kerta kotona ei heru. Uskollisuus on tuossa tilanteessa täysin turhaa, sillä ei saa mitään muuta kuin katkeruutta.

Vierailija
38/48 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kari67 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastaa voi muutenkin kuin seksin kautta.

Vierailija
39/48 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin parisuhteessa ratkaisee nainen. Hän tekee sinusta impotentin tai innokkaan. Valta on hänellä, vaikka hän väittäisi muuta. Parisuhteessa sinulla on vielä rahat, nekin hän vie halutessaan.

Vierailija
40/48 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kari67 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei ole mitään typerää.

Se mikä on typerää on sinun mielipiteesi siitä, että seksi ei ole tärkeää parisuhteessa. Seksi on se mikä tekee kaveruus- tai ystävyys suhteesta parisuhteen. 

Tuo onkin hyvä kertoa kun mies alkaa ehdotella muutaman tapaamisen jälkeen seksiä; kun seksiin mennään, se on sitten parisuhde ja vihille käy tiemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi