Tähän listaamme junttimaisia artistinimiä
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka arvostankin Hanoi rocksia, niin kyllä nuo tuon ajan amerikkanimet ovat typeriä eli Michael Monroe yms. Pahin tietysti Nasty Suicide. Miksi kukaan haluaa olla Inha Itsemurha?
Hanoi on Vietnamissa, ja Vietnam on Aasiassa, ei Amerikassa.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki69 ja ne muut. Yläkoulutasoinen läppä. Kuusysi, hihhih. On vieläpä aivan paska asento.
Pölhö, ei se ole se asento vaan nimet on tehty bändinnimeen sopivaksi -- ja bändihän on 69 Eyes.
Kikka. Meiju Suvas. Mona Carita (lausutaan muna-Karita).
Vierailija kirjoitti:
Jyrki69 ja ne muut. Yläkoulutasoinen läppä. Kuusysi, hihhih. On vieläpä aivan paska asento.
Ehkä ne on kuusysejä, kun keikkadösässä ovat siinä asennossa keskenään meisselit suussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka arvostankin Hanoi rocksia, niin kyllä nuo tuon ajan amerikkanimet ovat typeriä eli Michael Monroe yms. Pahin tietysti Nasty Suicide. Miksi kukaan haluaa olla Inha Itsemurha?
Hanoi on Vietnamissa, ja Vietnam on Aasiassa, ei Amerikassa.
Bangkok Shocks, Saigon Shakes, Hanoi Rocks hehheeeee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikkanimet oli tarkoitettu amerikkaan, ei sinnulle millenuimjuntille.
Olen syntynyt 1971, joten en ole millenniaali. Ulkomailla breikkasivat myöhemmin ihmiset, jotka pitivät suomenkielisen nimensä kuten Ville Valo, Lauri Ylönen, Tuomas Holopainen jne. Oli typerä ajatus, että menestyäkseen pitää ottaa englanninkielinen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pölhö, ei se ole se asento vaan nimet on tehty bändinnimeen sopivaksi -- ja bändihän on 69 Eyes.
Mahdat olla yksinkertainen itse. No tietenkin nämä artistinimet liittyvät bändin nimeen. Se puolestaan on tietenkin viittaus seksiasentoon. Luuletko tosiaan, etten tiennyt Jyrki69:n olevan bändistä 69 eyes? Miksi muuten itse luulet, että niitä silmiä päätettiin ottaa siihen juuri 69? Hihhih.
Ylipäänsä on hölmöä, että bändin nimestä johdetaan sitten kaikille artistinimi.
Suomalaisia pöhköjä nimiä: Heinäsirkka, Tony Montana, Teddy Guitar, Reddie Redford
mc taakibörsta