Hei ja terveiset mökiltä. Kynttilät lyhdyissä palaa ja otetaan terassilla viltin alla viiniä
Taustalla soi hiljaa musiikki. Vastapäiseltä rannalta loistaa valot tänne. Ihana tunne, ettei olla yksin. Koira tuossa torkkuu ja välillä heräilee, taidan päästää sen sisälle nukkumaan. On lämpimämpää siellä, vaikka onkin lämmin ilta.
Kommentit (31)
Kaffebulla kirjoitti:
Kotona peiton alla katsotaan miehen kanssa Bondia. Viintä täälläkin lasissa. Ihanaa lauantaita kaikille!
Aika paljon pitäisi ryypätä että jaksaisi katsoa bondeja uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Kotona peiton alla katsotaan miehen kanssa Bondia. Viintä täälläkin lasissa. Ihanaa lauantaita kaikille!
Onko miehen penis sun peppureiässä?
Ei enään, nyt mies on pesemässä jormaansa ja minä istun pytyllä ripuloimassa suolta tyhjäksi.
Mä oon alasti täällä viltin alla. Voisko joku nainen tulla puhaltamaan mun kynttilään?
M36
Mites mammojen mökki-illat etenee, viintä ja erotiikkaa?
Miksi ihmeessä roikutte puhelimella, jos nautitte leffasta, luonnosta tai suurinpiirtein sekstaatte.
"Saan kohta orkun, mies on toooooosi hyvä..." No aha.
Muistan yhden ihanan mökkireissu, kun kävimme vuokramökillä. Ostimme rapuja ja kuoharia, saunoimme ja uimme ja sitten illan hämärässä mökin terassilla söimme rapuja. Kiva tunnelma, olimme nuoria.
Haaveita ja unelmia, kaikkihan me niitä tarvitaan.
Tämä oli ap:n sellainen.
Terveiset sinne betonikuutioon, nyt kun laitat euron jokapäivä purkkiin, voit vuoden päästä toteuttaa tuon aloituspostauksesi unelman. Tähän vuodenaikaan vuokramökkejä saa halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis viintä.
Ap.
Viiniä ja av:ta 🙄
Onko miehen penis sun peppureiässä?