Hei ja terveiset mökiltä. Kynttilät lyhdyissä palaa ja otetaan terassilla viltin alla viiniä
Taustalla soi hiljaa musiikki. Vastapäiseltä rannalta loistaa valot tänne. Ihana tunne, ettei olla yksin. Koira tuossa torkkuu ja välillä heräilee, taidan päästää sen sisälle nukkumaan. On lämpimämpää siellä, vaikka onkin lämmin ilta.
Kommentit (31)
Ja sitten olet kännykällä. Miksi se kännykkä pitää ottaa joka hetkeen mukaan?
Taputuksiako odotat? Itse olin mökillä, ei ollu puhelin kourassa.
Ihana tunnelma-aloitus, ap! Niin mekin teemme. Viimeinen mökkiviikonloppu käsillä. Kyllä minäkin haluan jakaa näitä hienoja hetkiä myös kännykän kautta kirjoittaen.
Vierailija kirjoitti:
Taputuksiako odotat? Itse olin mökillä, ei ollu puhelin kourassa.
Oot aika kireänä. Onko kukaan kysynyt, että miten sulla menee?
Viinistå tulee ällönhajuinen hengitys
En ole numero yhdeksän kirjoittaja, joka tituleeraa itsensä ap:ksi. Kiitos kommenteista kaikille ja hyvää illan jatkoa! t.ap
Minkä ikäinen ap mahtaa olla?
Kun on noin kovin huomionkipeä...
Vierailija kirjoitti:
Siis viintä.
Ap.
Ei viintä vaan viiniä.
Ihana tunnelmapostaus. Olisi pitänyt myös lähteä mökille täksi viikonlopuksi, koska ankea sadepäivä tänään Uudellamaalla, mökillä Etelä-Savossa ollut hieno aurinkopäivä. Ja varmaan nyt olisi tähtikirkas taivas.
Viikko sitten oli Keski-Suomessa järvivesi 21 C ja aurinkoista. Ihan kesältä tuntui. Nyt Helsingissä aivan syksyistä, kesästä ei tietoakaan.
Kotona peiton alla katsotaan miehen kanssa Bondia. Viintä täälläkin lasissa. Ihanaa lauantaita kaikille!
🇺🇦🇮🇱
Sama täällä,Bondia katon nahka rullalla.
Oliko sullakin nuorena usein seksiä niiden itsevarmojen komistusten kanssa 😕
Vierailija kirjoitti:
Ihana tunnelma-aloitus, ap! Niin mekin teemme. Viimeinen mökkiviikonloppu käsillä. Kyllä minäkin haluan jakaa näitä hienoja hetkiä myös kännykän kautta kirjoittaen.
Menikö mökki ulosottoon veloista vai miksi on viimeinen? Tsemii.
Aki, Pori
Onko ap:lla paha krapula vai onko korjaussarja korkattu jo? Vilttikin taisi tippua laiturilta jorpakkoon.
Aha.