Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita huonosti nukkuvia pikkulasten äitejä paikalla?

Vierailija
21.12.2006 |

Mulla on ihan toivotonta nykyään. Jos yksi yö menee paremmin, seuraava meneekin sitten 4-5h:n unilla. Ja aamut niiden rikkonaisten öiden jälkeen kamalia. Olen sitten rättiväsynyt ja pahantuulinen ja kaikki ahdistaa:(

Vauva on hieman alle 6kk ja hampaita tulee/kääntyilee mahalleen sängyssä eikä osaa kääntyä takas selälleen/muuten vaan " juttelee" kovaan ääneen klo 5:00-6:30 välillä niin etten saa nukuttua. Vauva nukkuu samassa huoneessa toistaiseksi, koska pääsemme vasta ensi syksynä tilavampaan asuntoon. Joten kuulen korvatulppienkin kanssa ne kovaääniset höpinät:( HUOH.

Kaksi isompaakin lasta heräilevät sitten välillä. Mies pystyy nukahtamaan saman tien uudestaan, minä useinkaan en.

Kai tämä joskus helpottaa.. Yöunet jää keskimäärin 5-6 tuntiin. Muilla samanlaisia ongelmia?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin otan nukahtamislääkettä ja nukun koko yön. Kun noita yöllisiä ähinöitä ja kähinöitä on, niin sitä on jotenkin koko ajan jossain ihme ' valmiustilassa' . Mutta näemmä en ole ainoa:(

voimia kaikille väsyille!

ap.

Vierailija
22/30 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääks kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli uni on tosi huonolaatuista ja levotonta. Ärsyttävää kun voisi lyhentää sitä univelkaansa mutta ei osaa! t 2

Vierailija
24/30 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vauvallakaan mukava olla, jos ikeniä jomottaa kokoajan. Onko vauvalla ilmavaivoja? Tuo ähinä vähän viittaisi niihin?

Vierailija
25/30 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, 2v ja 3kk. Pienempi herää yöllä tunnin välein, vaikka ei välttämättä ole nälkäinen kuin kolmen tunnin välein. Aamulla ähisee ja kitisee viidestä eteen päin, jolloin oma uni on mahdotonta. Sitten kun nukahtaa usein seitsemän jälkeen, esikoinen jo herää. Esikoinenkin heräilee öisin.

Sanoisinko, että nukun noin 6-7h yössä, useammassa osassa. Harvoin nukun kahtakaan tuntia putkee ja vauvan syötön jälkeen menee aikansa, kun vauva nukahtaa ja saan itse unen päästä kiinni. Onneksi on ihana mies, joka antaa nukkua toisinaan muutaman tunnin ja pakenen muualle nukkumaan.

Huumorilla päästään eteen päin. Joskus herätään miehen kanssa yöllä ja nauretaan, että mikäs nyt on vikana kun esikoinen ei ole vielä kömpinyt väliin tai vauva on vahingossa nukkunut kolme tuntia putkeen. Ei sitä oikein edes osaa enää nukkua, vaikka saisi.

Vierailija
26/30 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 hammasta tullut nyt ja niiden tulon aikaan käytin suppoja, mutta kun ikeniä tuntuu kutittavan vähän joka puolelta nyrkkien kaluamisen määrästä päätellen..

kauanko noita suppoja oikein voi käyttää? Panadolia siis.

ap.

Vierailija
27/30 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pahimpia on aamut. Olen kuin ampiainen ja sitten tuntuu monesti että kaikki on pielessä ja koko elämä pilalla:(

Vaikka tietää että tämä on vain yksi vaihe, mutta silti. Sitten jo yksikin nukuttu yö nostaa mielialan normaalilukemiin. Siitä tiedän että mielialan lasku ja masentuneisuus johtuu tuosta unen puutteesta.

t. eräs väsynyt, jota harmittaa olla huonotuulinen

Vierailija
28/30 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika nyt 4kk ja hänen puolestaan saisin jo nukkua ihan ok, vain joskus hän herää useammin kuin kerran.

Mutta nyt on unirytmi niin sekaisin että on jo uni-ja nukahtamislääkkert käytössä, eivätkä edes ne tunnu tarpeeksi auttavan! En enää tiedä mitä teen!

Yö menee suunnilleen näin; vauva nukahtaa 22.30-23.00, minä itse noin tunnin perässä. Minä herään kuin nakutettu klo 2, en saa enää unta. Usein valvon siihen saakka kun vauva syö, eli noin 4.30-5.00, Siitä menee yleensä tunti tai ylikin ennen kuin uni tulee. Mies lähtee töihin seitsemältä johon taas herään. Yleensä onneksi nukahdan tämän jälkeen vielä hetkeksi kunnes vauva herää noin klo 8-9. Väsyttää aivan simona, ja eniten huolestuttaa etteivät edes unilääkkeet auta. Olen syönut niitä nyt pari-kolme viikkoa.

Vierailija
29/30 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikeasti haluaisi olla semmoinen normaali ihminen, harrastaa ja tehdä kaikkea... Päätä särkee ja kuvottaa, ei ollenkaan hyvä olo. Tiedän että ohi tämä menee mutta silti harmittaa että viikot vaan vierii ja aina on paska fiilis jos on nukkunut huonosti. Sitten kun nukun hyvin ja aurinko paistaa niin olen kuin toinen ihminen joten mistään mega-masennuksestakaan ei ole kyse. Kyllähän uni on ihan ehdoton hyvinvoinnin lähde!!

Vierailija
30/30 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me laitettiin samasta syystä kaksiossa vauva olkkariin nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä