Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Minulla ja Karitalla on edelleen aikamoiset näkemyserot useista eri asioista, erityisesti tuon pettämisen osalta. Jokainen näkee pettämisen hieman eri lailla, mutta minulle pettäminen on joko rakkaudentunnustus tai esimerkiksi intiimi kanssakäyminen"

Kommentit (702)

Vierailija
121/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä tähän vastapuoleen?

Vastaan itselleni, löysin tällaisen:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17994710/petri-tykan-avoin-kirje-karita…

Mistä vatusta tämä teksti on peräisin?? Näin sen Petrin alkuperäisen postauksen, eikä siinä ollut avattu asioita ihan näin tarkasti.

???

Vierailija
122/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, kun mies nyt jo puolustelee lehdille Karitaa 🙄

Että olipa syvää toi sun raivosi. Eli ei. silti teit itsestäsi ihan pellen kaikkien silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lol, onpas pelle tuo jantteri.

M50

Vierailija
124/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä tähän vastapuoleen?

Vastaan itselleni, löysin tällaisen:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17994710/petri-tykan-avoin-kirje-karita…

Mistä vatusta tämä teksti on peräisin?? Näin sen Petrin alkuperäisen postauksen, eikä siinä ollut avattu asioita ihan näin tarkasti.

???

Se Petri tosiaan muokkaili sitä pitkin yötä/päi ää. Viimeinen versio Facessa oli tosiaan täsmälleen tuo, minkä linkitit. (Otin screenshotit tililtä)

Ja ihan paskapuhetta se, ettei tiennyt julkiseksi, kun tykkäili siellä Facessa kaikkien mökinmaijojen tsempeistä

Vierailija
125/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, mikä äijän kuvatus 🤮

eli jos teoriassa miehesi kulkisi jonkun naisen kanssa käsi kädessä niin sinulle olisi ihan sama?

Mä halasin pitkään ja hartaasti miespuolista työkaveriani (kun palasi sairauslomalta). Oonko mä nyt pettäjä?

Maailmalla ollaan sitä mieltä, että et ehkä ole pettäjä, mutta olet suurrikollinen! 

Espanjan jalkapallopomo erehtyi suutelemaan MM-voittohuumassa naisfutaajaa ja nyt heppua vaaditaan viralta ja vankilaan.

Vierailija
126/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli jos teoriassa miehesi kulkisi jonkun naisen kanssa käsi kädessä niin sinulle olisi ihan sama?

Mä halasin pitkään ja hartaasti miespuolista työkaveriani (kun palasi sairauslomalta). Oonko mä nyt pettäjä?

Maailmalla ollaan sitä mieltä, että et ehkä ole pettäjä, mutta olet suurrikollinen! 

Espanjan jalkapallopomo erehtyi suutelemaan MM-voittohuumassa naisfutaajaa ja nyt heppua vaaditaan viralta ja vankilaan.

Et taida olla ihan kartalla, että mistä kyse tuon jalkapallopomon suhteen.

Vierailija
127/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ei mulla ole tapana lääppiä työkavereita.

Mulla on tapana. Jos en löydä oikeita sanoja, kosketan, halailen, hipasen käsivarresta ohikulkiessani. Ei siinä ole mitään seksuaalista. Tämän tietää kaikki läheiseni tasan tarkkaan.

Tuossa ei ole mitään väärää. Minä ohikulkiessa puristan naispuolisia kollegoita perseestä tai kouraisen pillua tai rintaa.

Vierailija
128/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olipa syvää toi sun raivosi. Eli ei. silti teit itsestäsi ihan pellen kaikkien silmissä.

Meitä ihmisiä on erilaisia. Jotkut haluaa joukkolynkata vääryyksiä tehneitä omia läheisiään, toiset haluaa saada yksin avoimesti raivota ilman että muut osallistuvat lynkkaukseen. Jotkut myös haluavat osallistua lynkkaukseen sellaisen asian yhteydessä, joka ei kosketa heitä itseään piirun vertaa. Toiset pysyttelevät etäällä.

Vierailija
129/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelee että julkinen kohu tulee hajottamaan tuota perhettä miehen inhimillisen mokan takia, niin siihenhän voi ainakin omalta osaltaan olla osallistumatta. Just a thought.

No Karita tässä on mokannut. Nehän oli puhuneet, että Karita lopettaa tapailut, mutta sen jälkeenkin olivat vielä tapailleet ja siitä tämä paskamyrsky sitten. 

Vierailija
130/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt niin ettei koko pettämistä ole edes tapahtunut vaan mies oli sairaalloisen mustasukkainen ja vainoharhainen? Vaimo ja koko perhe häpäisty ja maalitettu, ja siihen päälle vielä viaton mies jolla lienee oma parisuhde/perhe. Ttu näiden miesten kanssa.

Tervetuloa miesten maailmaan, yleensä tää vaan menee toisinpäin...

Vierailija
131/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Petri enää vihaakkaan Karitaa niinkuin vielä tortaina? Niin se mieli muuttuu..

Vierailija
132/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei tiedetä mitä kaikkea siellä taustalla on. Näyttää, että shokissa on saanut raivarit. Ja ihan varmasti Karita yrittää nyt paikata suhdetta ja toinen alkaa siihen heltyä. Joskus ne pettäjät väittävät jopa mustan valkoiseksi ja valehtelevat minkä ehtivät vielä. Toiset uskovat ja jatkavat suhdetta. 

Vierailija
133/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Petri enää vihaakkaan Karitaa niinkuin vielä tortaina? Niin se mieli muuttuu..

Kuinka moni muu on ottanut pettäjän takaisin? Varmasti moni täällä av-palstalla. 

Vierailija
134/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitön ero olisi varmaan tässä tapauksessa paras ratkaisu. Tosta ei seuraa mitään hyvää jatkossa jos homma jatkuu. Onhan se aika selvää, että petetty on. Pettäjät ei yleensä tunnusta. Kerran pettäjä aina pettäjä. Ei tämä ole ihan tuulesta temmattu lause. Kyllä näitä on nähty. Heidän suhde alkoikin ilmeisesti petoksella. Eli ei varmasti ole tuottanut vaikeuksia antaa palaa näiden elämän valojen kanssa. Petetty vaikuttaa olevan sekaisin. Antaako hän nyt kuitenkin toisen vedättää itseään? Mulla on kyllä sympatiat myös tämän petetyn osapuolen kohdalla. Hyvinkin voi olla totta, että uskottomuus tuli hänelle täysin puskista. Nyt hän on munannut itsensä ja tehnyt itsestään naurun alaisen. Käykö tässä niin, että pettäjä porskuttaa ja selittää mustan valkoiseksi?

Vierailija
135/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ei mulla ole tapana lääppiä työkavereita.

Mulla on tapana. Jos en löydä oikeita sanoja, kosketan, halailen, hipasen käsivarresta ohikulkiessani. Ei siinä ole mitään seksuaalista. Tämän tietää kaikki läheiseni tasan tarkkaan.

No mut hienoa hei että sä päätät mikä muista on ahdistavaa ja mikä ei.

Oiskohan meillä oikeasti tarve yhteiskunnalliselle keskustelulle siitä et naisetkin ahdistelee.

Vierailija
136/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan usko miehen selityksiä fb-julkaisun tarkoittamisesta vain ystäville. Tasan tarkkaan tiesi, että se menee julkiseksi. Nyt sitten selittelee ja peruu tekemisiään, kun juttu lähti leviämään kuin kulovalkea ja siitä muodostui paljon isompi hässäkkä kuin PT aluksi kuvitteli. 

Vierailija
137/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä kuka tai pikemminkin keitä lie he ovatkaan ruotivat parisuhdettaan koko maailmalle?

Vierailija
138/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Täälläkin on vihattu Karitaa toisessa ketjussa jo 4000 viestin verran ja leimattu pettäjäksi, vaikka meillä on vain toisen osapuolen hyvin epätasapainoinen toiminta tämän tiedon lähteenä.

Eipä Helena Koivu ole saanut samanlaista sympatiaa omista avautumisistaan mitä vaikka P.T miehenä saa toisessa ketjussa.

Kyllä teillä on paha olla kun saatte iloa tästä tilanteesta. Ei pariskunta Tykkä ole ainoa, joka sitä kulissielämää elää.

Vierailija
139/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla ihan kartalla, että mistä kyse tuon jalkapallopomon suhteen.

Olen tasan tarkkaan kartalla tuon asian suhteen.

Vierailija
140/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt niin ettei koko pettämistä ole edes tapahtunut vaan mies oli sairaalloisen mustasukkainen ja vainoharhainen? Vaimo ja koko perhe häpäisty ja maalitettu, ja siihen päälle vielä viaton mies jolla lienee oma parisuhde/perhe. Ttu näiden miesten kanssa.

Sellanen fiilis on ettei ole pettänyt mitä nyt ton äijän päivitystä lukee.

Oma fiilis on tämä. Karita on halannut sitä toista miestä ja sanonut, että nähdään. He tuntevat ton joogajutun kautta toisensa. Nyt tämä Karitan mies on kyyläilly mustiksena siellä kulmalla ja vaatinut selitystä Karita on sanonut, että tämä joogakaveri on tosi kiva tyyppi..

Karitan mies kilahtanut ja luulee, että karita pettää kun toinen mies on kiva.

Nyt se katuu päivitystään ja selittelee ettei osaa käyttää facea jne ja siksi levis postaus kaikille.

Ylireagoinu ja karita ollu mitvit sä oikein teet, kun päivittelet tollasta.

KAritan mies antoi ymmärtää myös siinä, että genitaalialueen herpeksen olis saanut, kun korjotti et kiitos myös pysyvästä jutusta minkä jätit jälkees jne.. Kysyin duunikavereilta, että mikä tulee ekana mieleen, niin kaikki sano herpes.

Joo, kiva homma. Karitaa todella törkeästi h**ri teltu, etenkin eräällä y:llä alkavalla palstalla monen ketjun verran, mi so gynian ilosanomaa levitetty oikein urakalla. Kaikki naiset oikeastaan haukuttu materialistisiksi l*utk iksi, jotka on vain rahan ja mustan k**llin perässä. Siellä joukkopsykoosissa in**ce lit riehuneet yötä päivää nais vi han ilosanomaa levittämässä.

Tästä osteopaattimiehestä kaivettu sinne perheenkin kuvat, lapset ja kaikki.

Toivottavasti oli sen kaiken arvoista.

Eihän naisen edes ole tarvinnut tehdö mitään että saa lokaa niskaan ja että puhutaan törkeästi tuolla palstalla. Riittää että on nainen.