Tulisiko Näkkäläjärven erota puoluesihteerin tehtävästä?
Tulisiko Mikkel Näkkäläjärven erota SDP puoluesihteerin paikalta rikostuomioidensa takia?
Kommentit (229)
Eihän se mua paljon kiinnosta jos demarit pilaa maineensa. En niitä nyt enää äänestäisi muutenkaan mutta on silti erikoista selkeästi suosia noin järkyttävän rikoksen tehnyttä henkilöä.
Olen tuon uutisoinnin takia voinut pahoin. Olen todella herkkä kaikelle eläimiin kohdistuvalla vääryydelle. Olen itkenyt ja surrut kissojen ja mummon puolesta, eikä minun sisimmästä löydy hiventäkään ymmärrystä Näkkäljärven teoille. Tuo teko ei ole sovitettavissa, eikä poliittinen toimiminen näkyvällä paikalla saisi tulla kysymykseenkään.
Mitä muuta voi tehdä kuin kirjoittaa aiempaan linkkiin palautetta puolueelle? Onko mahdollisuutta laittaa ryhmävetoomusta Näkkäljärven astumisesta syrjään valituksi tulleeseen tehtävään?
Jotkut rikokset on helpompi antaa anteeksi kuin toiset. Ihmisten on hyvin vaikea antaa anteeksi lapsiin ja eläimiin kohdistuvia tekoja. SDP: n olisi pitänyt tajuta tämä ja Näkkäläjärven hyväksyä se, että tietyt teot ovat sellaisia että ne sulkevat pysyvästi joitain ovia. Eroa odotellessa, vaikka asiaa yritetäänkin kuoliaaksi vaieta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tutkimaan hänen nettikirjoituksiaan vuosikymmenten takaa 😀
Etkö pösilö käsitä että Mikkel Näkkäläjärvi
- ei ole ministeri
- ei ole kansanedustajaHän on pelkkä pikkuruinen puoluesihteeri yhdessä puolueessa.
Ei hänellä ole mitään valtaa mihinkään suomalaisten asioihin, kuten ministerillä.
Ja kansanedustajilla.Kukaan ei piittaa paskaakaan, mitä jonkun puolueen puoluesihteeri on tehnyt 15 vuotiaana kakarana.
Ja kunnon mieshän Mikkelistä on kasvanut. On ylioppilas ja opiskellut ja ollut vaativissa työpaikoissa.
Ei hänestä mikään rikollinen luuseri kasvanut.
Tiesitkö, että psykopaatti voi olla ulospäin ns kunnon mies. Se, että on kouluttautunut ja hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa ei kerro kaikkea ihmisen henkisestä tilasta.
Ja muuten, Tämä kunnon mies Näkkäläjärvi on syyllistynyt myös törkeään rattijuopumuksesta vuonna 2011.
Joten rikollinen hän on, ja monien silmissä sairas luuseri.Ei ole luuseri, kun on opiskellut. Ja aina käynyt töissä.
Elättänyt itsensä omilla tuloilla, palkallaan, toisin kuin suurin osa tämänkin ketjun ilkeistä ja. masentuneista huutelijoista.
Joita kukaan ei edes huoli töihin.
Kuinkahan moni mahtaisi huolia Mikkelin töihin tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuon uutisoinnin takia voinut pahoin. Olen todella herkkä kaikelle eläimiin kohdistuvalla vääryydelle. Olen itkenyt ja surrut kissojen ja mummon puolesta, eikä minun sisimmästä löydy hiventäkään ymmärrystä Näkkäljärven teoille. Tuo teko ei ole sovitettavissa, eikä poliittinen toimiminen näkyvällä paikalla saisi tulla kysymykseenkään.
Mitä muuta voi tehdä kuin kirjoittaa aiempaan linkkiin palautetta puolueelle? Onko mahdollisuutta laittaa ryhmävetoomusta Näkkäljärven astumisesta syrjään valituksi tulleeseen tehtävään?
Tarkoitatko muitten puolueitten yhdessä tekemää ryhmävetoomusta?
On kyllä ajatuksena hyvä ja painoarvoa olisi paljon.
Totta kai PITÄÄ! Media on ollut viime aikoina armoton vanhojen syntien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan demareiden on tähän reagoida. Pelissä on puolueen maine ja uskottavuus, jahka tämä alkaa leviämään myös kansainväliseen uutisointiin.
Ainakaan he eivät voi vakavalla naamalla edistää yhtään mitään yhdenvertaisuutta,tasa-arvoa, yhtään mitään mihinkään sosiaalidemokratian perusideaan liittyvää, niin kauan kuin heillä on puolueen avainpositiossa henkilö, joka on tehnyt täysin sadistista väkivaltaa puolustuskyvyttömiä kissoja vastaan käyttämällä väkivaltaa ja kidutusta, harrastaen eläinrääkkäystä.
Eikä siis itsekään osannut edes kertoa teolleen mitään motiivia.
Siis ei kukaan täysipäinen ihminen edes pysty tuollaisiin tekoihin!
https://www.sdp.fi/ota-yhteytta/laheta-meille-viesti/
Tuossa lomake, jolla palautetta asiasta. Mikäli oieasti haluatte vaikuttaa, niin asiallinen palaute on aika antaa. Kun riittävän moni vaivautuu, niin saadaan muutos tuohon ja siksi on tärkeää se asiallinen palaute, ettei mene suoraan roskiin.
Haluan nähdä tuon tyypin ilmoittavan että luopuu tehtävästään, tehdään se yhdessä, palaute on yksi keinoista.
Laitoin viestiä menemään.
Ei ole uskottavaa, että Näkkälä on parissa vuodessa kehittänyt empatiakyvyn. Jos kidutettava kissanpentu sitä ei herätä niin ei sitä mikään herätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tutkimaan hänen nettikirjoituksiaan vuosikymmenten takaa 😀
Etkö pösilö käsitä että Mikkel Näkkäläjärvi
- ei ole ministeri
- ei ole kansanedustajaHän on pelkkä pikkuruinen puoluesihteeri yhdessä puolueessa.
Ei hänellä ole mitään valtaa mihinkään suomalaisten asioihin, kuten ministerillä.
Ja kansanedustajilla.Kukaan ei piittaa paskaakaan, mitä jonkun puolueen puoluesihteeri on tehnyt 15 vuotiaana kakarana.
Ja kunnon mieshän Mikkelistä on kasvanut. On ylioppilas ja opiskellut ja ollut vaativissa työpaikoissa.
Ei hänestä mikään rikollinen luuseri kasvanut.
"Ja kunnon mieshän Mikkelistä on kasvanut. On ylioppilas ja opiskellut ja ollut vaativissa työpaikoissa."
Kuolin juuri nauruun. Paitsi että tämä juttu OKSETTAA. On juu oikea unelmavävy jokaiselle vanhemmalle...
Demarit ovat tyhmempiä tai sieluttomampia kuin luulin. Eikö heillä kellään ole lemmikkejä? Ja luulevatko, etteivät nuo tuollaiset tee samanlaisia asioita ihmisillekin, kun tilaisuus tulee esim. sodassa? Nämä ovat niitä, jotka tekevät siellä Ukrainassakin niitä pahimpia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Se Boratin näköinen tyyppikin arvosteli Lindtmania.
Ai se Jaska Mäkynen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Boratin näköinen tyyppikin arvosteli Lindtmania.
Ai se Jaska Mäkynen?
Sama mies.
Kun tieto leviää, tämä on suuri mainehaitta Suomen maakuvalle. Ao:n pitäisi jo itsekin tajuta.
Myös Lindmanilta tämä oli sellainen rimanalitus, että meni uskottavuus miehestä. Vielä kun samaan syssyyn Lindman edelleen yrittää ratsastaa rasismikortilla hallitusta kumoon. MInun silmissä Lindman näyttää kaksinaismoralistilta ja vellihousulta ja kyvyttömältä todelliseen yhteistyöhön.
Antti Lindman. Olet mokannut pahemman kerran. Ei jatkoon!
Hänet pitäisi laittaa häkkiin kiduttamaan tiikeriä.
Vierailija kirjoitti:
Hänet pitäisi laittaa häkkiin kiduttamaan tiikeriä.
Jonkun pitää tehdä sinne nuotio, että tiikeri voi grillata puolikuolleen kissantappajan siinä sopivan rapsakaksi.
Erota? Pitäisi kai, mutta hänet päinvastoin valittiin juuri. Pahalta näyttää.
Mediassa aikamoista kaunistelua tekoon liittyen. Puolustelevat lähinnä ja paheksuvat kohua.
Minusta on surullista miksi kukaan SDP:n jäsen ei uskalla julkisesti kritisoida valintaa.
Huonot poliittiset suuntaukset lähtevät aina siitä, että joku ei uskalla puhua vaan on hiljaa ryhmää miellyttääkseen.
Ei kukaan käske puolueessa olemaan hiljaa. Saa puhua ja sanoa mitä tuntee ja ajattelee. Sen saa ilmaista. Siitä ei voi loukkaantua jos sanoo toiselle (näkkäläjärvelle):
ymmärrän että olet muuttunut etkä aikuisena tekisi mitä lapsena teit. Kuitenkin asia on mielestäni niin vakava, että en voi hyväksyä sitä. Arvostan osaamistasi ja kyvykkyyttäsi, mutta totuus on että mielestäni sinun ei pitäisi toimia näkyvässä tehtävässä puolueessa. Mielestäni sinun pitäisi astua sivuun. Eläimen kidutus vetoaa ihmisen syvimpiin tunteisiin, empatiaan toisia eläviä kohtaan. On puolueelle haitaksi, että olet näkyvässä roolissa. Tämä asia ei unohdu , ja se aina koskettaa ihmistä tunnetasolla. Uutisen lukeminen teoistasi aiheuttaa surua, ahdistusta ja tuskaa lukijalle: miksi kukaan toimisi näin raaalla tavalla? Tästä syystä tekosi ei unohdu. Siihen ei voi tavallinen ihminen samastua. Vaan se ahdistaa ja surettaa, ihminen tuntee niiden kissojen kivun ja tuskan. Joka kerta kun asiasta uutisoidaan.
Tämän asian pitäisi mahdollisimman moni sdpn jäsen sanoa hänelle.