Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä ei anna lohduttaa, tunnen itseni niin tarpeettomaksi

Vierailija
02.09.2023 |

Kyse ei nyt ole mistään isosta asiasta, joten tuntuu hieman hassulta valittaa. Mutta...

Jos hän tarvitsee vaikka apua jossain käytännön asiassa, ei koskaan pyydä sitä vaikka selkeästi tarvitsisi tai tarjoan apuani.

Jos on huono päivä ja surettaa, hän ei millään voi tukeutua minuun vaikka näen että mieli tekisi nojata olkapäätäni vasten. Vahva nainen ei kuulemma itke. Joku ei vain salli antaa periksi...

Tämä kaikki saa oloni jotenkin tosi hyödyttömäksi.

Mistähän moinen käytös voisi johtua? Naisilta kaipaisin nyt apua, kun ehkä ymmärrätte paremmin mistä se voisi kummuta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/28 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tarkastellut itseäsi, kuinka lohdutat. Minulla on tuttava, joka mielestään on puolisoansa tukeva ja kannustava, mutta puolison (ja minun) korviin kuulostaa lähinnä mitätöivältä ja lannistavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap tarkastellut itseäsi, kuinka lohdutat. Minulla on tuttava, joka mielestään on puolisoansa tukeva ja kannustava, mutta puolison (ja minun) korviin kuulostaa lähinnä mitätöivältä ja lannistavalta.

Jotenkin kuulostaa joltain miehiseltä kannustustavalta "vittuilu on välittämistä". Enemmänkin vähän juntti tapa. Nainen haluaa oikeaa välittämistä ja hellää ajatusta ja rakkautta.

Vierailija
24/28 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun (mies) rakastaa toista pyyteettömästi, niin eiköhän tämä (nainen) vähitellen huomaa ajan myötä (tarvitaan aikaa) tämän, että tällainen mies on ystävyyden ja rakkauden arvoinen, ja tällaista ei kannata hukata.

Vierailija
25/28 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset naiset ovat erittäin kuluttavia. Muista! SINÄ ansaitset parempaa. M28

Vierailija
26/28 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pitääkö sinusta olla jotenkin riippuvainen, tunnetko itsesi vasta sitten mieheksi?

En ole ap, mutta mulle se, että puoliso uskaltaa näyttää heikkoutensa mulle, on suurin luottamuksen osoitus mitä voin kuvitella.

Vaikeuksien, huolien ja murheiden jakaminen syventää parisuhdetta. Jos toinen ei halua tukea, suhde jää tunnetasolla jotenkin vajavaiseksi.

M38

Samaa mieltä. Silloin on kyllä hyvä pohtia miksi se kumppani ei luota kertoakseen murheensa. On ihan mahdollista, että hän kokee sinun lohdutustavan loukkaavana.

Itseäni ainakin ärsyttää suunnattomasti kaikki, jotka ryntää neuvomaan tai keksimään yhden lauseen ratkaisuja, kun itse kaipaisi vaan halausta, lepohetkeä ja mahdollisuutta sanoa, että nyt on paha mieli. Nuo, jotka ryntää selittämään miten asioiden pitäisi olla, ohittaa tunteen ihan täysin. Lopulta ei enää halua kertoa murheita, kun ei koskaan saa kaipaamaansa tukea. Ja seksin ehdottaminen väsyneelle on aina idiootti idea.

Ehkä olisi syytä keskustella kumppanin kanssa miten hän haluaa tulla kohdatuksi silloin, kun jokin asia painaa mieltä

Vierailija
27/28 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset naiset ovat erittäin kuluttavia. Muista! SINÄ ansaitset parempaa. M28

Päinvastoin, sen jälkeen kun nainen todella huomaa sinut ja sitoutuu sinuun, niin huomaat että vain taivas on rajana ihan kaikessa rakkaudessa. Juuri tällaista ainakin itse haen.

M.42.

Vierailija
28/28 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä voi olla noloa että hänen katsotaan tarvitsevan apua, riippumatta siitä miten hienotunteisesti asia on esitetty ja huolimatta siitä ettei sellaista taka-ajatusta edes ole. Millainen oli hänen lapsuudenperheensä, pitikö pärjätä itsenäisesti jo vauvana ja onko hänellä pohjimmiltaan huono itsetunto vaikkei näyttäisi sitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän