Ensihoitaja hieroi asiattomasti ambulanssissa. Minne voin ilmoittaa, Valviraan?
Itkuinen olo. Asentohuimauksen takia jouduin soittamaan 112 ja ambulanssimiehet tulivat viemään minua päivystykseen. Kun toinen kuljetti autoa, toinen näistä ensin tarttui minua kädestä kiinni, sitten asetti kätensä säärelleni ja sen jälkeen ylemmäs reidelleni. Yritin sanoa että lopeta mutta en huimaukseltani pystynyt kun yritin olla oksentamatta liikkuvassa autossa. Kun miehet jättivät minut päivystykseen, tämä sama mies vielä katsoi minuun merkitsevästi ja hymyili. Jäi todella likainen olo tapahtuneesta, enkä ole uskaltanut kertoa miesystävälleni.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Asentohuimauksen takia ambulanssilla sairaalaan?
Ensihoitajat eivät ota ko tilanteessa ketään kuljetukseen, vaan auttavat paikanpäällä ja tilanne rauhoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asentohuimauksen takia ambulanssilla sairaalaan?
Ensihoitajat eivät ota ko tilanteessa ketään kuljetukseen, vaan auttavat paikanpäällä ja tilanne rauhoitetaan.
Asentohuimauksen itsehoito
Asetu kylkimakuulle sille puolelle, mikä todennäköisesti saa aikaan huimauksen. Odota huimauksen ohimenemistä (ainakin 30 sekuntia) ja käänny selällesi.
Mikäli huimaus alkaa uudelleen, odota jälleen sen päättymistä.
Nyt käänny toiselle kyljelle ja odota jälleen.
Lopuksi nouse istumaan.
Huhhuh, ensihoitaja ei saa vissiin koskea potilaaseen ollenkaan kun heti syytetään, paha hoitaa virtuaalisesti. Olikohan nyt tarkoitus vaan rauhoittaa potilasta, hymyilläkään ei saa kun sekin on heti kaksimielistä. Keksitty stoori 🤬 Älä tilaile lanssia, koita pärjätä jatkossa ihan itse.
mutta olihan se hyvä, etteivät nyt leikelleet uusia vaatteitasi, etkä joudu niistä hakemaan korvausta :)
Jos minua ottaisi ambulanssimies reidestä, olisi se elämäni eroottisin hetki moneen vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Taas löytyi provon huutelija paikalle. Tämä vain valitettavasti oikeasti tapahtui ja siksi etsin oikeita ohjeita ja neuvoja.
-ap
Höpö, höpö!
Vierailija kirjoitti:
mutta olihan se hyvä, etteivät nyt leikelleet uusia vaatteitasi, etkä joudu niistä hakemaan korvausta :)
Eivätkä riisuneet farkkuja väkisin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku alapeukuttaa?
Mitäs luulet, kukaan ei usko sua.
Se ei ole minun vikani, etteivät usko. Tiedän itse mitä tapahtui.
-ap
On sen sorttista skeidaa, ap, että parempi kun jo lopetat jankkauksen.
Tai niin, otapa yhteyttä Seiskaan! Se on sen sortin juorulehti, että varmasti uskovat sinuakin.
Ei ollut paha. Reisi on vain reisi. Relaa. Pääsit sentään lääkäriin.
Minulta oli kuulemma revitty paita auki ja hierottu sydämestä. Mihin voin valittaa?
"Itkuinen olo" paljasti, että aloittaja on persupoika Porvoosta.
Ei tulisi kyllä mieleenkään raportoida kellekään tai mihinkään reiden tai säären silittelystä...
Jotain rajaa nyt näihin provoihin.
Vierailija kirjoitti:
En usko että heitä kiinnostaa kopeloida ihmisiä tuossa tilanteessa .
Ei olis ensimmäinen kerta. Uutisia kun lukee, niin huomaa, että täälläkin on paljon epäterveitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jotain rajaa nyt näihin provoihin.
mutta onhan tämä parempi kuin hopiksen toistuva. ap sentään muuttelee - vaatteiden leikkely murtuneen jalan vuoksi, farkkujen riisuminen väkisten, reiden silittely. onhan näissä toistuva kaava, mutta....
Ei uskottavaa.