Hauskaa Joulua vaan kaikille.
sain aamulla " joululahjan" 345¿ ylinopeussakkoa...
Lähin viemään lasta sairaalaan ja ajoin tutkaan. Ei ollut ymmärrystä/Joulumieltä heillä... (tyhjät tiet ajelin ihan yksinäni)- polisi sattui ainoana autona paikalle... en pysähtynyt poliisin pyynnöstä vaan vasta sairaalalla saivat minut kiinni. Lapsi jäi sairaalaalle viettää varmaan Joulun siellä, kohta lähden sinne minäkin.
Kommentit (51)
Onko teillä suvussa myös lukihäiriötä?
entä sitten?? Onko sinulla perintönä no 50 moukkamaisuutta?
Vierailija:
vastaavan lainen mökisltä tallapohjassa Ambuslannsin kesktänyt Hätäveilkut onneki polisia
samallatavalla.
lausuunnon Hatavilkut tukka putella... syrjä teitä
olsi saatto- apua
Hahhahhaaaa! Lisää näitä!
ja oikein esille pitää nostaa. Kaiksesta sitä aikuinen ihminen hupinsa repii.
buahhahhhaaahhahahahhahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaah!
ja oikein esille pitää nostaa. Kaiksesta sitä aikuinen ihminen hupinsa repii.
Jep. Halvat on jollakin hupinsa. Osoittahan tämä ketju muutonkin sen, että joillakin tavat ovat nollassa.
Ja milläkähän perusteella?
ap:n ystävä
Ristiriitasta paskaa ollut alusta asti..ap joutui tutkaan ja sai sakot eiku isälle lapsi kyytiin jo pihassa plaa plaa HULLUT
Vierailija:
Ristiriitasta paskaa ollut alusta asti..ap joutui tutkaan ja sai sakot eiku isälle lapsi kyytiin jo pihassa plaa plaa HULLUT
ota ne iltapäivä nappis ja tervehdy
ap:n ystävä (joka vittuuntu tähän idioottiin)
Eikö teitä ihmisiä liikuta mikään, kun olette noin kylmiä ja tunteettomia???
Miettikääpä sitä, jos omalle lapsellenne tapahtuisi jotain jossakin korvessa, niin mitä tekisitte? Odottaisitteko puoli tuntia ambulanssia kuoleva lapsi sylissä vai yrittäisittekö pelastaa lapsen ajamalla itse sairaalaan?
Vierailija:
Eikö teitä ihmisiä liikuta mikään, kun olette noin kylmiä ja tunteettomia???Miettikääpä sitä, jos omalle lapsellenne tapahtuisi jotain jossakin korvessa, niin mitä tekisitte? Odottaisitteko puoli tuntia ambulanssia kuoleva lapsi sylissä vai yrittäisittekö pelastaa lapsen ajamalla itse sairaalaan?
No ajaisin ylinopeutta, mikäli olisi todella hätä kädessä. Mutta todennäköisesti soittaisin myös hätäkeskukseen, että nyt joku vilkkuauto ajamaan eteen, jos ambulanssin tulo kestää.
Mutta EN tulisi heti kertomaan AV:lle asiasta, enkä valittaisi täällä sakoista, vaan vaatisin tietysti viranomaiselta sakkoihin oikaisua.
Ja jos poliisi pysäyttää, niin aivan varmasti poliisi tulee saattamaan sairaalaan asti, mikäli sairaalahoitoa vaativa tianne. Tämä ihan kokemuksellista tietoa.
Ai siis sairaalasta soitti sinulle että meneppä hoitamaan meidän lemmikit ja jatkamaan av:lle minun keskustelua.
Tai sitten ap on todella tunnevammainen idiootti jos av:n keskustelusta huolehtii vaikka lapsipuoli kuoleman kielissä.
Toivon siis todellakin että tää on provo.
Voi jumalauta teitä. Itse olen ajanut ylinopeutta 2 kertaa lasta sairaalaan. Jos olisin odottanut ambulanssia, lapsi olisi kuollut. Näin sanoi lääkäri.
Eka kerralla pistin hätävilkut päälle ajaessa. Ajattelin, että tulkoot sakot tai muut, mutta nyt mennään.
Toisella kerralla pysäytti poliisit. Sanoin poliisille, että kirjoittaa ne sakot helvetin nopeaa, koska minulla on kiire sairaalaan. Poliisi katsoi lasta ja sanoi, että nyt mennään. Ajoin reilua ylinopeutta poliisin perässä sairaalaan ja sakkoja ei tullut.
meillä oli suvussa vastaavan lainen tapaus. mieheni lähti viemään mökisltä vakavan sairaskohtauksen saanutta äitiään tallapohjassa sairaalaan ( Ambuslannsin tulo siihen pöpelikköön olisi kesktänyt liian kauan)Hätäveilkut olivat päällä. ei onneki tullut polisia vastaan.
Sairaalaan ehtivät ja sai ohjeeksi toimia toistekin samallatavalla.
Äiti sai lausuunnon jota voi tarvittaessa sitten näytellä. Hatavilkut päälle vain ja tukka putella... syrjä teitä pitkin.
Tosin poliisille olsi hyvä soittaa matkan varrelta saatto- apua
Toivottavasti ap. hakee sakkojen hyvitystä, ja ymmärrystä löytyisi.