Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yleistäkin että ostetaan kilon verran irtokarkkeja viikonlopuksi?

Vierailija
02.09.2023 |

Olen viime aikoina katsellut suomi-tubettajien kauppakassivideoita. Aika monet ostaa viikonlopuksi ihan järjettömän ison paperipussillisen irtokarkkeja. Se koko paperipussi on ihan täyteen pakattu ja painaa kilon tai enemmän. Ois kiinnostavaa tietää onko irtokarkkien myynti kasvanut viime vuosina Suomessa. En ole aiemmin tuollaista nähnyt.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut vaan vetää kaiken mitä ne on ostaneet. Lappaavat pussin täyteen ja se syödään yhdeltä istumalta.

Vierailija
22/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ostetaan vain selleriä ja parsakaalta. Joskus saatetaan ostaa extraherkkuna puolukoita lapsille. Jouluisin saavat pienet palat tummaa suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos irtokarkit alessa niin ostan 500g-1kg pussin. Mut syön niitä kyl sitten useampana viikonloppuna.

Edelliset taisi riittää kuukauden

"Alessa", eihän ne maksaa muutenkaan paljon.

Vierailija
24/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, nam.

Te pullukat olette rasite terveydenhuollolle. 

Vierailija
25/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos irtokarkit alessa niin ostan 500g-1kg pussin. Mut syön niitä kyl sitten useampana viikonloppuna.

"Alessa", eihän ne maksaa muutenkaan paljon.

Köyhälle kaikki on kallista.

Vierailija
26/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin irtokarkkien ostamisen laareista silloin kun korona alkoi. Ei kyllä muutenkaan tee yhtään mieli syödä kaiken maailman tahmanäppien kourimia ja räkimiä karkkeja.

Vierailija
27/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ajattelee, ettei se haittaa jos vaan vkl syö epäterveellisesti. Mutta kun vetää aamupalalla kroisantit, murot ja jugurtit, lounaalla ison pizzan, päivälliseksi lihapullat runuilla, iltapalaksi subin ja sen lisäksi päivän aikana säkki irtokarkkeja sekä yöllä netflixin kanssa purkki ben&jerry purkin, niin se on ihan sama miten terveellisesti syö viikolla. Painoa kertyy.

Vierailija
28/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei

Vierailija
29/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan kyllä ihmetellä aina tätä tarjousintoilua karkkeja kohtaan. Lama-aika tuli kylään?

Ostetaan Applen puhelimia, kaikenmaailman Applen kelloja tuhansilla euroilla, Teslat yms on alla uusine renkaineen ja kodin remontteihin ihan huvikseen laitetaan kymmeniä tuhansia euroja rahaa, vaikka tarvetta remontille ei edes olisi.

Mutta irtokarkit pitää saada tarjouksesta.

Vierailija
30/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tavallista, mutta teen itse tota joskus jos on vapaa viikonloppu. Siis muutaman kerran vuodessa. Ihan normaalipainoinen olen ja tykkään karkista.

Ostan karkkikaupasta kuitenkin enkä marketeista eikä ole väliä onko alessa vai ei.

Vierailija
31/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan kyllä ihmetellä aina tätä tarjousintoilua karkkeja kohtaan. Lama-aika tuli kylään?

Ostetaan Applen puhelimia, kaikenmaailman Applen kelloja tuhansilla euroilla, Teslat yms on alla uusine renkaineen ja kodin remontteihin ihan huvikseen laitetaan kymmeniä tuhansia euroja rahaa, vaikka tarvetta remontille ei edes olisi.

Mut kato kun kulissit täytyy pitää ja pysyä vaikka olisikin ihan persaukinen, ne rahat meni ja sitten joudutaankin ostamaan ale-, tarjous- ja punalapputuotteita.

Vierailija
32/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kaivelevat nenäänsä ja p*rsettään ja tunkevat tahmaiset tassunsa noihin karkkilaareihin.

Mutta mitä väliä, alesta pitää saada ostaa karkkia kun kerran halpaa on.

Vierailija
33/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

500 g on yhden illan annos.

Vierailija
34/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille ostetaan vain selleriä ja parsakaalta. Joskus saatetaan ostaa extraherkkuna puolukoita lapsille. Jouluisin saavat pienet palat tummaa suklaata.

🤣🤣😂😂😅 kiitos nauruista

Vierailija
35/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että jotkut eivät pysty kulkemaan tarjouksen ohi. Jos pikaravintolan myyjä sanoo että maksamalla euron enemmän saat ylimääräisen aterian, nämä ihmiset ottavat tarjouksen vastaan.

Vierailija
36/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeastiko kilo? Vai vaan esim. puoli kiloa? Ja jos ne on isolle porukalle? Perhe, illanistujaiset..? Itse tykkään irkkareista kovasti, mutta tuo määrä kyllä kuulostaa aika isolta.

Kyllä, kilo. Joku vanhemmassa kauppakassivideossa näytti pussin kyljestä hintalapun jossa oli paino näkyvillä. Tiedän sen perusteella kuinka suuri ja painavan oloinen irtokarkkipaketti on suurin piirtein kilon painoinen. Olen nähnyt monella samanlaisia pötiköitä ostoksissaan.

Tosin puoli kiloakin ois helvetillinen määrä. Olen itse ostanut enimmillään 300 g irtokarkkeja silloin kun niitä vielä ostin.

Ap

Kaikkea sinä viitsitkin katsella. Toisten kauppakassivideoita. Huh huh.

Vierailija
37/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaalta🥴

Se on kaalia.

Vaikka vitsihän vastaus olikin...

Vierailija
38/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähintään kilo. Meillä 7lasta joille jaetaan.

7 lasta? Ihanaa, että joku on vielä noin lapsirakas.

Vierailija
39/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ihmetellä, miksi ei-alkoholiperäinen rasvamaksa on niin yleinen sairaus.

Vierailija
40/47 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Ruotsissa syödään irtokarkkia noin 15 kg per henkilö.

Mielestäni se on hirveä määrä😮

Joku syö siis meikäläisen namit kun itse ostan tummaa suklaata 🥰