Olen ihastunut työpaikallani olevaan naispuoliseen työkaveriin, muttei tarjoudu tilaisuutta kahdenkeskiseen jutteluun. Mikä neuvoksi?
Olen ihastunut työpaikallani olevaan naiseen. Ei näytä tulevan tilaisuutta kahdenkeskiseen jutteluun, sillä hän on aina toisten naispuolisten työkaverien seurassa. Miten pääsisin tutustumaan häneen ja tekemään aloitteen?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä apua tai mielipidettä jostain?
Mulla oli joskus kerrankin paikka taukotilassa kahden kesken miehen kanssa. En sit keksinyt muuta kuin että "miten tätä mikroa käytetään???" 😂 Mies tuli auttamaan :D parin viikon päästä oltiin sängyssä ja kuukauden päästä kihloissa.
On se naisille helppoa
Ihan yhtä helppoa se oli sille miehellekkin. Näytti miten mikro toimii ja pääs tuuppaa ja meni kihloihin.
Niin, kun sattui olemaan se helmi, josta nainen oli kiinostunut.
Kuitenkaan noin hyvä säkä käy harvoin tavis miehelle naisten suhteen.
Lopeta nyt aikuinen ihminen tuollaiset ihihii oon ihastunu -työpaikkaperseilysi, ettei käy moniongelmallisen köpelösti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä apua tai mielipidettä jostain?
Mulla oli joskus kerrankin paikka taukotilassa kahden kesken miehen kanssa. En sit keksinyt muuta kuin että "miten tätä mikroa käytetään???" 😂 Mies tuli auttamaan :D parin viikon päästä oltiin sängyssä ja kuukauden päästä kihloissa.
Miehet on niin helppoja.
Mies on helppo, jos on kiinnostunut. Tuo mies oli jo valmiiksi kiinnostunut.
Jos mies ei olisi ollut kiinnostunut, hän olisi vain näyttänyt miten mikroa käytetään ja lähtenyt takaisin töihinsä tajuamatta yhtään, että häntä yritettiin juuri iskeä.
Joku kerta kun työkaveri on hetken aikaa yksin, niin siinä kohtaa vain sanot hänelle rohkeasti: "Haluaisitko lähteä kahvittelemaan joku päivä? Olisi kiva tutustua."
Et menetä mitään kun kysyt. Parhaimmassa tapauksessa päädytte kahvittelemaan ja siitä eteenpäin mahdollisesti jopa seurustelemaan.
Se on vain ihanaa, että nykypäivänä ihmiset uskaltavat vielä kasvotusten pyytää kiinnostavaa henkilöä ulos 💖
Tsemppiä! 👍🏻
Käy joskus muuallakin kun töissä ja ruokakaupassa niin tällaisetkin vapaa-ajan asiat hoituvat siinä samalla.