Olen ihastunut työpaikallani olevaan naispuoliseen työkaveriin, muttei tarjoudu tilaisuutta kahdenkeskiseen jutteluun. Mikä neuvoksi?
Olen ihastunut työpaikallani olevaan naiseen. Ei näytä tulevan tilaisuutta kahdenkeskiseen jutteluun, sillä hän on aina toisten naispuolisten työkaverien seurassa. Miten pääsisin tutustumaan häneen ja tekemään aloitteen?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla ollaan töissä eikä sarjaihastumassa joka toiseen random rivityökaveriin. Saalista seksisuhteesi vapaa-ajalla.
Miksi pitäisi tuhlata vapaa-aikaa kumppanin etsintään, kun työpaikalla on aina miehiä tyrkyllä?
Jos ihastus olisi molemmin puoleista niin ihastuksesi kohde irtautuisi kaikista c o c k b l o c k e r e i s t a, eli nyt ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä apua tai mielipidettä jostain?
Mulla oli joskus kerrankin paikka taukotilassa kahden kesken miehen kanssa. En sit keksinyt muuta kuin että "miten tätä mikroa käytetään???" 😂 Mies tuli auttamaan :D parin viikon päästä oltiin sängyssä ja kuukauden päästä kihloissa.
On se naisilla helppoa. Saa mitä haluaa. Tuossakin tapauksessa 90% miehistä olisi saanut bakit ja tylytystä, ois jäänny mikrokin neuvomatta .
Laitat sille sähköpostia:
"Tahtoisin olla eroottisessa kanssakäymisessä kanssasi. Tahtoisitko sinä minun kanssa? RSVP!"
Saat varmasti. Joko pimppaa, turpaan tai potkut.
Ap, onko sulla ollut taukotilahetkeä tämän ihastuksen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus kerrankin paikka taukotilassa kahden kesken miehen kanssa. En sit keksinyt muuta kuin että "miten tätä mikroa käytetään???" 😂 Mies tuli auttamaan :D parin viikon päästä oltiin sängyssä ja kuukauden päästä kihloissa.
On se naisille helppoa
Ihan yhtä helppoa se oli sille miehellekkin. Näytti miten mikro toimii ja pääs tuuppaa ja meni kihloihin.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla ollaan töissä eikä sarjaihastumassa joka toiseen random rivityökaveriin. Saalista seksisuhteesi vapaa-ajalla.
Lähestyminen työpaikalla on #metoo. Itseäni jos naisena joku mies lähestyisi niin siitä lähtisi valitus HR-osastolle heti.
Sano sille, että sait lääkäriltä juuri sinisiä pillereitä ja kysy siltä, että lähdetäänkö testaa toimiiko ne pillerit?
Nykyään voi tulla ahdistelu syyte.
Lähetä dickpick. Sillä saa hyvin selville onko naisella kiinnostusta, eikä tarvitse jossitella.
Anna sen olla rauhassa. Olisipa ahdistavaa olla töissä jos siellä olisi joku tuollainen "ihastunut ".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se naisille helppoa
Ihan yhtä helppoa se oli sille miehellekkin. Näytti miten mikro toimii ja pääs tuuppaa ja meni kihloihin.
Niin meinaat, että jos mies menisi jollekin naiselle työpaikalla sanomaan, että mitenkäs tää mikro toimii, niin kohta olisi kollega jo jalat levällään...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin helppoja.
Kuten esimerkiksi ensihoitajat, jotka aina tulevat paikalle, kun soittaa hätäkeskukseen? Mukava nauraa sellaisille pelleille. Hehe. Kyllä vaikeus ja hampaiden kirskuttaminen olisi ihanaa. Olisi ihanaa elää ilman seksiä sukupuolettomana möykkynä ja kuolla ensimmäiseen sydänkohtaukseen.
Kannattaa asettua sen naisen osaan ja muistaa, että naiset ovat sorrettu ryhmä yhteiskunnassa, kun taas sinä itse olet miehenä etuoikeutettu. Miltä sinusta tuntuisi jos etuoikeutettu ihminen tunkeutuisi turvalliseen tilaasi esittäen sinulle odotuksia kehosi suhteen etkä pääsisi sitä tilannetta karkuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei nössöllä tee yhtään mitään. Jos aikuinen ihminen ei uskalla pyytää ihmiseltä kaksin keskistä keskustelu hetkeä, niin olkoot.
Ei se niin helppoa ole, jos ei ole mitään työasiaa. Ymmärrät varmaan itsekin, että on sosiaalisesti outoa pyytää muiden seurassa olevaa työkaveria erikseen keskustelemaan ja alkaa sitten jutella niitä näitä. Pitäisi onnistua osumaan yhtä aikaa kahviautomaatille, jotta voisi luontevasti heittää small talkia alkuun.
Jotta voisi pyytää lounaalle, pitäisi ensin jutella vähän niitä näitä tai sitten pitäisi olla selvä linkki työtehtävien kautta.
Kesäjuhlat, pikkujoulut yms. tapahtumat ovat ainoita tilaisuuksia, joissa voi luontevasti mennä juttelemaan niitä näitä työkavereille, joiden kanssa ei suoraan työskentele.
Toinen vaihtoehto on mennä heittämään kahvihuoneläppää sille nai
Mikä tässä on vaikeaa? Kyllä normaalisti ihmiset juttelevat työpaikoilla ja muualla myös niiden kanssa, joiden kanssa ei ole mitään työasioita. Se ei toki mene niin, että kun menee heittämään juttua säästä, niin kolmen lauseen perusteella toinen "kiinnostuu" ja jo samana iltana ollaan treffeillä. Ei, vaan se menee niin, että jutellaan luontevasti KAIKKIEN kanssa, ja sillä lailla tutustutaan muihin ihmisiin, ja sitä kautta sitten huomaa, mikäli jonkun kanssa on toistuvasti mukava jutella ja synkkaa. SITTEN voi EHKÄ asiat edetä. Mutta ei mikään asia etene niin, että ensimmäisen ja ainoan kerran menee vaihtamaan muutaman sanan jonkun kanssa. Sellaista taikatemppua ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se naisille helppoa
Niin meinaat, että jos mies menisi jollekin naiselle työpaikalla sanomaan, että mitenkäs tää mikro toimii, niin kohta olisi kollega jo jalat levällään...?
Suomimörökölli on niin iloton tosikko että ei koskaan ikinä myöntäisi saati teeskentelisi tietämättömyyttään.
Yäk mikä pervo. Jätä se nainen rauhaan ja keskity työhösi, siitä sinulle maksetaan.
Tuollaiset työpaikkojen ahdistelijat on pahimpia.
Vie pullaa töihin :) tai joku ihana kakku.
Ettekö voi avoimesti vapaa-ajalla soitella?