Twin Peaksista tuli mieleen- G:parhaat sarjat ikinä?
Mitkä on parhaita näkemiäsi sarjoja ikinä - sarjamaailman klassikkoja.
Mulle tulee akaksi mieleen Twin Peaks ja sitten toinen vielä vanhempi " Mennyt MAailma" , Brideshead Revisited.
Sopranos jää myös varmaan elämään.
Kommentit (38)
Nyt olen tosi koukussa Grayn anatomiaan.
Vierailija:
Nyt olen tosi koukussa Grayn anatomiaan.
äänet menee täältäkin Teho-osastolle ja Tahdon asialle.
siinäpä, noista eniten tykkäsin Kylmäverisesti sinun
Metsolat, Puhtaat Valkeat Lakanat, Frasier, Tie Avonleaan, Enkelin Kosketus. Tässä muutama. :)
Frendit ja Beverly Hills 90210 (etenkin alkujaksot) ovat toki myös legendaarisia.
en o koskaan kattonu...mut 32 oli tosi hyviä suosikkeja.. mulla kautta aikain parhaat ois varmaan 7.taivas (aivan ykkönen, kaikki jaksot nauhalla ja ketuttaa kun niitä lopputuotantokausia ei oo tullu Suomessa!!), enkelin koksketus, tie avonleaan, gilmoren tytöt, everwood, saaristolaislääkäri, nooan perilliset... ja frendit kans. kotimaisista Ruusun aika ja metsolat. Ja hyntyyt yhteen oli myös hyvä.
entisiltä ajoilta mm. Dallas, Dynastia, Melrose Place jne. Enää en ehkä seuraisi.
Nykyään lempisarjojani ovat: NYPD, Shield, Kylmä Rinki, Pako, Greyn Anatomia, Mullan alla. Ja tosiaan se Murder One (mikä nyt suomalaiselta nimeltään olikin) oli hyvä. Muodon vuoksi oli myös todella hyvä ja Irtiottoja aivan huippu.
Taiteilijan tytär, Metsolat, Frendit, Frasier, Safiiri ja Teräs sekä tietysti Twin Peaks!
ja frendit ja Viiden juttu ja Kolkyt ja risat.
Taiteilijan tytär oli muuten tosi hyvä. En kyllä yhtään muista edes mistä se kertoi, mutta hyvä oli.
...Vai mikä sen nimi nyt olikaan.
Muita suosikkeja: Maanalainen armeija iskee jälleen, Kate&Allie, Okalinnut, V (joka olikin ihan surkea nyt kun tuli uusintana)
mies sai aina huomisen lehden ja pelasti paivan, kirjoittamalla historian uudelleen. oliskos siina ollut joku kissakin?!
olikos se aikahyppy tms joku tylsä nimi...
Englantilaista huumoria kipeimmillään :)
Aikavaras
Kate ja Allie
Teho-osaston 5 ekaa kautta, loput kaudet on aika paskoja, varsinkin nuo pari vikaa kautta
PIENI TALO PREERIALLA
Tie Avonleaan
Emilié
Tuuli kääntyy
Bill Cosby Show
Veijari nimeltä Brisco
Pony Express
Lucky Luke (piirretty)
Frasier
Frendit
Hädän hetkellä
AMAZING RACE
SURVIVOR
Isojen poikien leikit
Koti kuntoon
Enkelin kosketus
7. taivas
Luvattu maa
Kullannuppu
Tyttökullat
Pulmuset
Perhe on pahin
Perhe on paras
Rooman sheriffi
Rakkaat siskot
Äiti ja risat
ALF
Harry ja Hendersonit
Lassie
Flipper
Kaksi poikaa, tyttö ja pizzapaikka (tai jotain sinne päin)
Vuoristosairaala
Vuoristo lääkäri
Vihervaaran Anna
Chicagon ratsupoliisi
Chicagon lääkärit
Täällä on jo mainittu monta vanhaa ja nykyistäkin suosikkia, mutta Sopranosin nostaisin kyllä yli kaikkien tällä hetkellä. Harvoin tulee muuten hönkäiltyä kesken ohjelman: mahtavaa, ihan loistavaa, hillitöntä! Todella toimiva sarja.
jo monta minun suosikkia listattu. Mutta tykkäsin katsoa myös sitä 911 ohjelmaa missä käytiin läpi amerikkalaisia hätäpuheluja.
Aloin ihan miettiä mitä sarjaa kaipaan takavuosilta. En muista mitään muuta kun Murhasta tuli totta, jota onneksi näytetään uusintana :)