Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten/miesten vaatimukset parisuhteessa.

02.09.2023 |

Onko se niin että miehet kyllästyvät ainaiseen nalkutukseen, vai onko nainen joka kyllästyy miehen normaaliin tasaiseen elämään yms?. Mistä näitä tietää. Seksikin saattaa jäädä jäähylle yms.

Ja sitten se että kannattaako suhteeseen jäädä, jos siinä on jatkuvasti ongelmia joista puhuttu (mutta ei korjaannu).

Moni vaatii todella paljon suhteelta kun kysyy heiltä mitä parisuhde merkitsee?. Niin on vaikka millaiset vaatimukset, romantiikkaa,huumorintajua,yhteisiä harrastuksia, ja tuo lista on loputon siksi en jatka sitä, mutta sitten se tärkein on mitä nainen/meis voi tarjota itse sille vaatimuslistalleen, niin siinäpä se tenkkapoo tuleekin. Jos tarjoaa kiukuttelua,huutokohtauksia yms. Niin onko oikein vaatia onnea?

Minä olen huomannut että joillain ihmisillä suorastaan kieroutunut vaatimus "parisuhteelle" siihen nähden mitä itse voi siihen tarjota. Ja kaikista raskaimpana tulevat he joilla on tosiaan elämänhallinnassa , mielenterveydessä yms probleemia. Ainainen nalkutus, ja vaikka mitä tekisit niin toinen pahenee ja piruuntuu vain. Kun on niin huono olla yms lista loputon. Meitä on moneen junaan kannattaa oikeasti olla tarkempi kun alkaa seurustella(ettei tule yllätyksiä).

Omaankin elämään on mahtunut vaikka millaista ihmistä, on turhia huutoja, mustasukkaisuutta yms en kaikkea halua edes kertoa. Koska omasta mielestäni ihan sairasta tuollainen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla