Hautajaiset tulossa ja ne on toisella puolella Suomea. Kyseessä vanhan äitini veli,joka haudataan. Onko muut menneet
hautajaisiin,jotka kaukana ja yöpyneet hotellissa?
Kommentit (13)
Kyllä, vaikka itse en ollut pahemmin väleissä edesmenneen kanssa, mutta olin tukena vanhemmille.
En menisi jonkun sedän hautajaisiin toiselle puolelle Suomea - ellei kyseessä olisi Roope-setä, joka on jättänyt minulle muhkean perinnön.
Olen mennyt, jos olen ollut tekemisissä henkilön kanssa tai vanhempani toivoo.
En, mutta uuden äitini veljen hautajaisiin kyllä.
Kaverin serkun kummisedän velipuolen sisko meni.
En ole ollut tätieni ja setieni hautajaisissa, paitsi yhden tädin, jonka luona vietin lapsuuden kesät. Mutta sekin oli päiväreissu muutaman tunnin ajomatkan päässä. Hotelliyöpymistä en hautajaisten takia harkitsisikaan.
Yleensä menen, jos kutsutaan. Jos en mene, niin siihen on jokin erityinen syy, kuten oma sairastumiseni tmv.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut tätieni ja setieni hautajaisissa, paitsi yhden tädin, jonka luona vietin lapsuuden kesät. Mutta sekin oli päiväreissu muutaman tunnin ajomatkan päässä. Hotelliyöpymistä en hautajaisten takia harkitsisikaan.
Aina voi lähettää adressin, niin on ainakin muistanut, eikä tule puheita.
Se on suomeksi eno. Ja ihan itse saat päättää asiasi.
Riippuu ihan tilanteesta. En mwnnyt anopinkaan hautajaisiin 600 kilsan päähän kun esikoinen oli silloin ihan pieni. Tosin en kyllä surrutkana ko ämmää.
Joo ulkomailta tulin äitini tueksi. Autoin myös perunkirjoituksessa käymällä enoni kaikki paperit läpi.
En mennyt, kun kuulinkin vasta pari vuotta myöhässä, en olisi mennyt vaikka olisin tiennyt, kun ei oltu tekemissä 30 vuoteen, oli siis enoni. En mennyt toisenkaan enon hautajaisiin vaikka kutsuttiin, olisi ollut Göteborgin lähellä.
Kyllä vielä kyseletkin