Iltasanomat: SDP:n nykyinen puoluesihteeri hakkasi lapiolla naapurin rakkaan kissan kuoliaaksi (jopa sen pennut) ja ajoi kännissä autolla oj...
Iltasanomat: SDP:n nykyinen puoluesihteeri hakkasi lapiolla naapurin rakkaan kissan kuoliaaksi (jopa sen pennut) ja ajoi kännissä autolla ojaan (neljä matkustajaa kyydissä, joista kaksi alaikäistä lasta).
Varmistumatta siitä, onko kissa kuollut se on polttettu. Kissaa ei ole tapettu mahdollisimman nopeasti ja kipua sille aiheuttamatta, vaan sadistisesti nauttien syyttäjän teonkuvaus jatkuu.
Kommentit (684)
Vierailija kirjoitti:
Kunnon konna. Itse teot eivät kaduta vaan vain se, että jäi niistä kiinni.
Samanlaisia ne on olleet kaikki demarit aina. "Anteeksi että jäin kiinni, lupaan ettei kiinnijäämiseni toistu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatti on usein hyvä puhumaan ja esiintymään.
.
Ei tunne häpeää tai pelkoa
Ei empatiaa ja välittää vain vallasta ja itsestään!
.
Kuulostaako hyvälle johtoon?Valitaanko perussuomalaisten puolueen toimihenkilöt sillä perusteella, että kenellä on eniten vasaranjälkiä naamassa?
Sosiopaattidemari siellä taas ivaamassa väkivaltarikoksen uhria. No, parempi sekin kuin että olisit kiduttamassa ja polttamassa jonkun yksinäisen vanhuksen kissoja.
Mistäs tiedät ettei ole? Nykyään pystyy helposti älypuhelimella trollaamaan palstoja samalla kun terrorisoi naapurin mummoa aitoon sosialistiseen tyyliin.
Kuinka paljon väkivaltarikoksia ovat tehneet perussuomalaisten kansanedustajat ja kansanedustajaehdokkaina olleet ihmiset? Alkoholin vaikutuksen alaisena ovat ajelleet varastetuilla autoilla, joita ei ole edes katsastettu.
Tässä ei ole nyt kysymys persuista, heidän haukkumiseksi on ihan omat jutut, nyt käsitellään eläinrääkkääjää. Jotenkin tympii tuo ainainen kyllä nekin muutkin-lässytys. Kun ei pysty puolustautumaan, pitää alkaa heittämään vasta syytöksiä. Jumaliste, kukaan muu ei ole tuommoista hirmutekoa tehnyt. Niin että lärvi umpeen. Pesukarhukravatin käyttö nyt ei ihan yllä samalle asteelle.
Tuon sitaatin mukaan hänelle oli rankinta aikaa se, kun mediassa olivat tekosensa esillä. Luulisi rankinta olevan normi-ihmiselle tajuta se, mitä on toisille ihmisille tehnyt ja miten julmasti rääkännyt eläimiä. Mutta demari on aina demari. Ei noita luonnevikaisia normijärkinen ihminen ymmärrä.
Sairasta, sairasta !! Ei näin demarit!
Yhyy. Tämä on ajojahti. Tästä lähin tilaan vaan Seiskaa. Media on nyt uusna..laitaoikeistolaisten hallussa! Miksi näitä arkeologisia kaivauksia kaivetaan ja naurettavaksi menee kun eskimopuikot kielletään ja mitään ei saa enää sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatti on usein hyvä puhumaan ja esiintymään.
.
Ei tunne häpeää tai pelkoa
Ei empatiaa ja välittää vain vallasta ja itsestään!
.
Kuulostaako hyvälle johtoon?Valitaanko perussuomalaisten puolueen toimihenkilöt sillä perusteella, että kenellä on eniten vasaranjälkiä naamassa?
Sosiopaattidemari siellä taas ivaamassa väkivaltarikoksen uhria. No, parempi sekin kuin että olisit kiduttamassa ja polttamassa jonkun yksinäisen vanhuksen kissoja.
Mistäs tiedät ettei ole? Nykyään pystyy helposti älypuhelimella trollaamaan palstoja samalla kun terrorisoi naapurin mummoa aitoon sosialistiseen tyyliin.
Kuinka paljon väkivaltarikoksia ovat tehneet perussuomalaisten kansanedustajat ja kansanedustajaehdokkaina olleet ihmiset? Alkoholin vaikutuksen alaisena ovat ajelleet varastetuilla autoilla, joita ei ole edes katsastettu.
Haluatko, että linkitän tähän parinkin demarin ehdottomat vankeustuomiot törkeistä lasten hyväksikäytöistä? Raiskaustuomioitakin puolueenne piiristä löytyy? Te rikosdemarit ette sitten ikinä opi, ettei lasitalossa asuvan kannattaisi olla ensimmäisenä heittelemässä kiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aion ostaa Antille joululahjaksi pesukarhu kravaatin.
Näkkäläjärvi saa fillariin kissansilmän.
Mäkynen paketin kortsuja.
Entä Paavo?. Unohdit kunniapuheenjohtajan.
Zippo kaasusytytin,voi tankata sinne Putinin kaasua.
Jos media jaksaisi kaivella, kyllähän noista demareistakin löytyisi vaikka mitä juttuja. Saavat vain tältä osin olla yleensä rauhassa.
Joku poliittinen virka esim. hyvinvointialuejohtajana olisi nyt hyvinkin paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mäkynen: ”SDP:ssä ei ole sijaa herrakerhoille tai salaisille sikariseuroille”
Eikös herrakerrho just valinnut kissantappajan uusiin hommiin.
En mitenkään erityisemmin tykkää Mäkysestä, mutta lehtijuttujen mukaan hän on uudessa puoluejohdossa ainoa vanhan "Sannan blokin" edustaja. Ei liene Mäkysestä siten kiinni tämä, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä sadisti psykopaatti🤮 Kaikki lehdet seveniä lukuunottamatta ovat hiljaa. Mitä se kertoo yhteiskunnastamme ja toimittajista
Tuore puoluesihteeri Näkkäläjärvi toivoi Sdp:ltä yhtenäisyyttä – nosti esiin myös nuorempana tekemänsä rikokset
Näkkäläjärvi oli julkisuudessa keväällä 2019, kun hänen aiemmat rikoksensa nousivat esiin eurovaalien alla.
Näkkäläjärvi sai tuomion eläinsuojelurikoksesta, vahingonteosta ja kotirauhan rikkomisesta vuonna 2006, kun hän tunkeutui kaveriporukan kanssa inarilaisnaisen mökkiin ja tappoi mökissä olleen aikuisen kissan.
Lisäksi Näkkäläjärvi on saanut tuomion rattijuopumuksesta, johon hän syyllistyi 20-vuotiaana.
”Kevät 2019 oli minulle poliittisen urani rankin kokemus. Viikon raju julkinen myllytys, josta voin syyttää vain itseäni”, hän sanoi puheessaan puoluekokousväelle.
”Lukemattomat ihmiset ottivat yhteyttä ja sanoivat, että älä vain anna periksi. Näytä, että elämänsä suunnan voi muuttaa. Päätin jatkaa.”
Toimittajille hän sanoi edelleen katuvansa tekojaan.
”Virheistä pitää oppia. Ne pitää ymmärtää tehneensä ja sitten mennä eteenpäin”, Näkkäläjärvi sanoi.
”Arvostan sitä, että sosiaalidemokraattinen kansanliike antoi minulle luottamuksen tähän tehtävään tällaisena kuin olen. Ei näitä asioita ole aina mukava muistella, mutta on myös tärkeää, ettei niitä koeta peitelläkään.”
Voi voi kun minulla oli rankkaa ja onneksi kaltaiseni pellet eli sosialistitoverini antoivat minulle anteeksi.
Rankkaa oli vasta jäätyään kiinni. Katui vasta kun jäi kiinni. Ymmärsinkö oikein kissantapon jälkeen meni joku vuosi ja sitten jäi vielä kiinni ratista, 20 vuotiaana aikuisena?
Vierailija kirjoitti:
Marinin syytä kaikki.
Kenties hänellä tuli raja vastaan, eikä enää jaksanut. Toinen porukka valittiin sitten johtoon.
Sairas juttu kaikkinensa, mutta punaiset ymmärtävät tuollaisen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä sadisti psykopaatti🤮 Kaikki lehdet seveniä lukuunottamatta ovat hiljaa. Mitä se kertoo yhteiskunnastamme ja toimittajista
Tuore puoluesihteeri Näkkäläjärvi toivoi Sdp:ltä yhtenäisyyttä – nosti esiin myös nuorempana tekemänsä rikokset
Näkkäläjärvi oli julkisuudessa keväällä 2019, kun hänen aiemmat rikoksensa nousivat esiin eurovaalien alla.
Näkkäläjärvi sai tuomion eläinsuojelurikoksesta, vahingonteosta ja kotirauhan rikkomisesta vuonna 2006, kun hän tunkeutui kaveriporukan kanssa inarilaisnaisen mökkiin ja tappoi mökissä olleen aikuisen kissan.
Lisäksi Näkkäläjärvi on saanut tuomion rattijuopumuksesta, johon hän syyllistyi 20-vuotiaana.
”Kevät 2019 oli minulle poliittisen urani rankin kokemus. Viikon raju julkinen myllytys, josta voin syyttää vain itseäni”, hän sanoi puheessaan puoluekokousväelle.
”Lukemattomat ihmiset ottivat yhteyttä ja sanoivat, että älä vain anna periksi. Näytä, että elämänsä suunnan voi muuttaa. Päätin jatkaa.”
Toimittajille hän sanoi edelleen katuvansa tekojaan.
”Virheistä pitää oppia. Ne pitää ymmärtää tehneensä ja sitten mennä eteenpäin”, Näkkäläjärvi sanoi.
”Arvostan sitä, että sosiaalidemokraattinen kansanliike antoi minulle luottamuksen tähän tehtävään tällaisena kuin olen. Ei näitä asioita ole aina mukava muistella, mutta on myös tärkeää, ettei niitä koeta peitelläkään.”
Voi voi kun minulla oli rankkaa ja onneksi kaltaiseni pellet eli sosialistitoverini antoivat minulle anteeksi.
Rankkaa oli vasta jäätyään kiinni. Katui vasta kun jäi kiinni. Ymmärsinkö oikein kissantapon jälkeen meni joku vuosi ja sitten jäi vielä kiinni ratista, 20 vuotiaana aikuisena?
Huonoa tuuria, aina ei jää kiinni...
Ei hyvä. Voisin äänestää jopa SDP:tä ilman tällaista...
Puistattava, puistattavampi, demari, näkkis.