Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
💕
Kommentit (2522)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osoita millään tavoin haluavasi ylläpitää yhteyttämme. 💛🌞
Keneltä kenelle? Olen tullut vähän epävarmaksi? Taidat olla joku muu? 🌞💛
Edelleen hänelle, jolle kyseiset symbolit oon lähettänyt myös dm:lla. Joskin sydän punaisena, mutta täällä ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän miten vaikea keskustella nykyisillä keinoin
Mitä teet löytääksesi muita keinoja?
Voisitko auttaa
Tiedät hyvin, että jaan kyllä vastuuta yhteyden rakentamisesta, mikä ikinä se väylä onkaan. Nyt ollaan kuitenkin siinä tilanteessa, että myös sun suunnalta täytys saada joku ihan oikea signaali siitä, että yhteys minuun (laajemmassa kuin komunnikaation väylän mielessä) ylipäätään kiinnostaa. Me ollaan kai kaksi aikuista ihmistä, jonkunlaista tasavertaisuutta pitäs olla myös siinä, miten yhteyttä rakennetaan ja ylläpidetään. En lähde sellaiseen juttuun, enää, missä mä oon ainoa, jolta sitä odotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen signaali
Aito ja rehellinen. Todellisuudessa.
Jatkan vielä, että tiedätkö, olisin ollut onnellinen jo siitä, että olisi vaivautunut edellisen jälkeen kysymään miten jakselen.
Vierailija kirjoitti:
Voi muru! Oisitpa täällä.
Saatan ollakin. Riippuu ketä murua etsit...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, jolle toissa joulun alla vahingossa livautin tuon "voi muru!" Hän puolestaan toisessa tilanteessa: "voi kulta!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, jolle toissa joulun alla vahingossa livautin tuon "voi muru!" Hän puolestaan toisessa tilanteessa: "voi kulta!"
Ohi menee sitten
Surullista, että katkaisit yhteydenpidon. Ilmeisesti et halua minua enää elämääsi. Rakas olet minulle silti, jatkossa nähtävästi vain kaukaa.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Rakkautta on olla sinun katseesi alla, rakkautta on hengittää sun kanssa samaa ilmaa, saman taivaan alla. Rakkautta on sinun sanasi, jotka kaiken rohkeuden takana vaatii pitkää pohdintaa. Rakkautta on sinun lahjasi maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Mutta se ei saa liikkua yksin, joten tulen mukana..
Mikäs liikkumisen rajoittaja sinä olet? Jokaisella on täysi vapaus liikkua j amenneä juuri sinne minne haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se ei saa liikkua yksin, joten tulen mukana..
Mikäs liikkumisen rajoittaja sinä olet? Jokaisella on täysi vapaus liikkua j amenneä juuri sinne minne haluaa.
😄 tällä pallolla on havaittu holtitonta käytöstä, täytyy hieman pitää silmällä
Milloin tämä tapahtui/milloin halusit?